Filmpjes van de brief:quote:Op maandag 16 juli 2007 15:42 schreef soylent het volgende:
Het regent weer prijzen, en dit leidt tot het volgende boete-klassement.
Actuele stand:
Huub: 4000 borg + 400.000 jackpot
Amanda: 3000 borg + 300.000 jackpot <--![]()
Brian: 3000 borg + 300.000 jackpot <--![]()
Natasia: 2000 borg + 200.000 jackpot <--![]()
Dennis: 2000 borg + 200.000 jackpot <--![]()
Nadia: 2000 borg + 200.000 jackpot <--![]()
Jaap: 1000 borg + 100.000 jackpot <--![]()
Lieke: geen boete!
What happened?
15 juli: Iedereen valt Lieke en Huub aan
Apart dat Huub geen boete krijgt, hij haalde best weer flink uitquote:Op maandag 16 juli 2007 15:30 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Nieuwe boetes:
Alle bewoners behalve Huub en Lieke
1.000 euro + 100.000 euro van jackpot
ja enquote:Op maandag 16 juli 2007 18:28 schreef agter het volgende:
volgens mij staat natasia al op 3.000 en 300.000 inmiddels.
serieus.
Huub 4 x een boete gekregen 1 x met dennis 1 keer met natasia 1 keer met nadia en 1 keer met brianquote:Op maandag 16 juli 2007 23:08 schreef -MS- het volgende:
Huub had toch eerder een boete van 400.000 euro van de ruzie met Nadia.
Het is wel oneerlijk ja ze had eigenlijk weg moeten gaanquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:04 schreef B-girl het volgende:
Ik vind het wel raar dat Natasia nadat ze dus een waarschuwing heeft gekregen dat ze er bij de volgende geweldspleging uit moest, er nu niet uit hoeft en gewoon weer een boete krijgt...ik zeg..eruit met dat mens!
Ik snap niet dat Huub en Lieke er nog in zitten. Ze hadden destijds na die aanranding al moeten vertrekken, maar nu helemaal. Wat ben ik blij dat ik geen streams meer heb. Af en toe wat op FOK lezen is genoeg om me te ergeren.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:16 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=XgAC5_PDRVc
Eensch!quote:Op woensdag 5 september 2007 14:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Huub en Lieke er nog in zitten. Ze hadden destijds na die aanranding al moeten vertrekken, maar nu helemaal. Wat ben ik blij dat ik geen streams meer heb. Af en toe wat op FOK lezen is genoeg om me te ergeren.
dwz minus de laatste zinquote:
Helemaal eens! Maar jij was toch degene die Huub (en helemaal Lieke) bij hoog en bij laag verdedigde? Je bedoelt dus weer dat ze 'hoger' staan als de rest, terwijl Huub alleen boven die walgelijke Dennis en Nadia te posteren is.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Huub en Lieke er nog in zitten. Ze hadden destijds na die aanranding al moeten vertrekken, maar nu helemaal. Wat ben ik blij dat ik geen streams meer heb. Af en toe wat op FOK lezen is genoeg om me te ergeren.
Ik bedoelde dat ze uit vrije wil moeten vertrekken. Je moet helemaal niet meer bij dat stelletje tuig willen zitten. En de programmamakers vallen daar ook onder.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:38 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Helemaal eens! Maar jij was toch degene die Huub (en helemaal Lieke) bij hoog en bij laag verdedigde? Je bedoelt dus weer dat ze 'hoger' staan als de rest, terwijl Huub alleen boven die walgelijke Dennis en Nadia te posteren is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |