Jongetjes? Wat voor waardeloze roddelbladen lees jij dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:28 schreef kweek89 het volgende:
ja door met jongetjes op de wc gekke dingen te doen...true t rue
zou matt nooit doen :p
Oeh, oeh, me wanna havequote:During an interview last night on Europe 2 (French radio station) live from Musilac, Muse have announced that they planned to release a DVD featuring extracts of Wembley's and Paris' Parc des Princes concerts, and of the rest of the tour as well. The DVD should be released before Christmas 2007, if the band manages to find enough time for it in its busy schedule.
Moreover, in an interview given last May to Rock Mag and published in this month's issue, Matthew confirmed that he has begun to work on a new album and new songs, some more in line with electronic or "dance" music and others more with classical or symphonic music (the band is thinking of hiring an orchestra for some of them).
Yet, these new songs will probably not be played live during this tour, since the band wishes to keep them all fresh and new. Matthew also revealed that the next album should be produced by the band itself, in order to have more freedom.
Laat ze Wembley maar gewoon helemaal uitbrengen, ipv losse shit zoals bij Absolution Tour.quote:
Neh dat wil je niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:12 schreef Leonos het volgende:
Al die liedjes ken ik nu wel. Zal wel leuk vinden om een daggie in hun leven mee te kijken ofzo.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:02 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Laat ze Wembley maar gewoon helemaal uitbrengen, ipv losse shit zoals bij Absolution Tour.
neequote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:26 schreef Leonos het volgende:
Wel?
quote:The set was delayed by 20 minutes. Matthew Bellamy kicked down the amp, and pushed over the piano after New Born. After Stockholm Syndrome, Bellamy threw his guitar and Dominic Howard kicked his drums. Bellamy was seen constantly arguing with the guitar tech throughout this performance. Howard was wearing neon green trousers. Balloons were released during Plug In Baby.
download gewoon alles...quote:Op zondag 29 juli 2007 23:23 schreef kareltje88 het volgende:
even een vraagje als dat mag![]()
ik heb muse een paar maanden geleden gezien op pinkpop, sindsdien ben ik op zoek naar een nummer die ze daar gespeeld hebben.
Het deuntje weet ik niet echt meer goed, ik weet dat de lichtshow met bijen was, een hele fleurige lichtshow met bijen die naar de zon vliegen. het was een vrij rustig nummer, het was niet feeling good.....
ik heb overal gezocht en ik begin te denken dat ik die lichtshow gedroomd heb ofzo, ik vind er namelijk geen videoopnames van terug(youtube,3voor12)
Hoop dat iemand die er ook was weet welk nummer het was?!
bij voorbaat dank!![]()
![]()
Was het een beetje een dans nummer?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:23 schreef kareltje88 het volgende:
ik heb muse een paar maanden geleden gezien op pinkpop, sindsdien ben ik op zoek naar een nummer die ze daar gespeeld hebben.
Het deuntje weet ik niet echt meer goed, ik weet dat de lichtshow met bijen was, een hele fleurige lichtshow met bijen die naar de zon vliegen. het was een vrij rustig nummer, het was niet feeling good.....
ik heb overal gezocht en ik begin te denken dat ik die lichtshow gedroomd heb ofzo, ik vind er namelijk geen videoopnames van terug(youtube,3voor12)
bij voorbaat dank!![]()
![]()
- KoCquote:Op zondag 29 juli 2007 23:23 schreef kareltje88 het volgende:
bij voorbaat dank!![]()
![]()
Dat optreden is wel eens vaker uitgezonden op tv, maar kon me eerlijk gezegd ook niet herinneren dat ze assasin speeldenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef Leonos het volgende:
Ze speelde Assassin toch nooit live?
http://www.youtube.com/watch?v=_e87_7fIwCI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |