Bufferen ook nog, maar de kleur is beter.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Deze kant op please![]()
Oeh een andere toetsenbord indeling, dat kan jaren duren voordat mensen je posts weer gaan begrijpen, ik spreek uit ervaring![]()
![]()
Maar belangrijker, doen je streams het nu wel?
De invoertaal is inderdaad nederlands. Maar het toetsenbord instelling is waarschijnlijk verenigde staten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:31 schreef Lobasca het volgende:
Die heb ik zelf ingevoerd op NL, is de enige taal die ik beheers...
Waar die nu op staat, of waar die op moet staan..quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
De invoertaal is inderdaad nederlands. Maar het toetsenbord instelling is waarschijnlijk verenigde staten.
NEEEEEEEquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bufferen ook nog, maar de kleur is beter.![]()
Van welke producent is de laptop?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:34 schreef Lobasca het volgende:
Waar die nu op staat, of waar die op moet staan..
Als ik op het vraagteken tots zie je dit=
Doe eens CTRL + Shift gelijktijdig indrukken?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar die nu op staat, of waar die op moet staan..
Als ik op het vraagteken tots zie je dit=
quote:
Losbolca wordt een hitquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Geweldig! haha. Ik ga misschien ook even kloten met die mp3!
Aah hier ben jequote:Op donderdag 28 juni 2007 17:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe eens CTRL + Shift gelijktijdig indrukken?
edit: brabo-taal
Ga je weer tegen je paard aan schoppen?quote:
heb ik gedaan, bedankt...nu is mijn beeld 2 x zo kleinquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe eens CTRL + Shift gelijktijdig indrukken?
edit: brabo-taal
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heb ik gedaan, bedankt...nu is mijn beeld 2 x zo klein![]()
Kreeg het niet meer normaal, Gesloten en opnieuw moeten openen. En het vraagteken doet het nog niet. Vraag wel een keer een ´handyman´ die het voorme oplost.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:16 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat probleem ook gehad, dat ik andere leestekens kreeg dan ik typte. En dat was opgelost door Ctrl+ Shift te drukken. Als je het nu nog een keer doet, dan wordt je beeld misschien weer normaal?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:19 schreef PC eend het volgende:
Luister alstjeblieft niet meer naar Talitha... voordat je helemaal geen beeld meer hebt![]()
Ze probeert me er in te luizen he, vraagtekenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:19 schreef PC eend het volgende:
Luister alstjeblieft niet meer naar Talitha... voordat je helemaal geen beeld meer hebt![]()
Vinnik zo lief klinkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was een goeie tip hoor. Vraag maar aan Leandra, die kent die tip ook!
Lobje heeft gewoon een afwijkend lapje.
Ik luis helemaal niks.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze probeert me er in te luizen he, vraagteken![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kreeg het niet meer normaal, Gesloten en opnieuw moeten openen. En het vraagteken doet het nog niet. Vraag wel een keer een ´handyman´ die het voorme oplost.![]()
Ja jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was een goeie tip hoor. Vraag maar aan Leandra, die kent die tip ook!
Lobje heeft gewoon een afwijkend lapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |