Het is niet zo boeiend hoor, voornamelijk mensen die Amanda 'een hart onder de riem willen steken omdat ze helemaal toppie is'.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:52 schreef soylent het volgende:
Neemt iemand het trouwens integraal op? Lijkt me wel leuk om te downloaden. Ik heb 'm nog niet zo lang aan.
Br33z4hs zijn goedkoperquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
Zoenen voor een paar drankjes en een "cadeautje"... hoe Br33z@h
Was ook super....quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
Nog 1 keertje dan wil ik het er niet meer over hebben... Heb net even bij de buurtjes op VOL lopen loeren...en die reacties op mijn belletje... GEWELDIG![]()
Ik heb ook genotenquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
Nog 1 keertje dan wil ik het er niet meer over hebben... Heb net even bij de buurtjes op VOL lopen loeren...en die reacties op mijn belletje... GEWELDIG![]()
Het is nog 7 minuten ontopic hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:52 schreef PC eend het volgende:
Is het nou een keertje afgelopen met dat offtopic gezeik hier![]()
![]()
Dit loopt de spuihanden uit
Open een 538 topic ofzo![]()
![]()
Nou dan, geslaagd met vlag en wimpel, en nog beroemd op dit forum ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
We leveren toch commentaar op een streamquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:52 schreef PC eend het volgende:
Is het nou een keertje afgelopen met dat offtopic gezeik hier![]()
![]()
Dit loopt de spuihanden uit
Open een 538 topic ofzo![]()
![]()
Ja degene onder je.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:54 schreef The_Terminator het volgende:
Nog geile wijven hier?
Ik wil beschrijvingen van de streamsquote:
Doe even de groeten aan Koert van mijquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
nog suggesties? ik kom zo volgens mij.
Helaas is de levendigheid alweer bijna ten eindequote:Op donderdag 28 juni 2007 02:52 schreef The_Terminator het volgende:
Ik reageer hier maar ff, er DGK is immers alleen maar levendig in de nacht...
Yep vraag wat amanda ervan vind dat brian haar alleen neukt voor dekking....quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
Scheld Amanda maar gewoon uit als lekkere uitsmijter voor de avondquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
Met z'n handen op de rug en z'n benen in de nek.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wil beschrijvingen van de streams![]()
Hoe slaapt Dennis?
Die lowlifes wil ik ook wel eens horen. Ze willen w.s. van alles onder haar riem steken. Ik hoop dat ze drie condooms over elkaar heen doen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:53 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Het is niet zo boeiend hoor, voornamelijk mensen die Amanda 'een hart onder de riem willen steken omdat ze helemaal toppie is'.
En wij ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:52 schreef The_Terminator het volgende:
Ik reageer hier maar ff, er DGK is immers alleen maar levendig in de nacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |