abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50971172
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:50 schreef Sant het volgende:

[..]

Bij deze heb je dus niet meer altjid gelijk
dan toch!

maar wrom niet?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:29:45 #102
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_50972410
Wat is nou precies je punt van dat hij achter je aan liep? Wil(de) je hem niet in de buurt hebben? Moet hij gedwongen een uitgesproken muzieksmaak hebben? Sommige mensen hebben nou eenmaal andere interessegebieden dan muziek en komen voor de gezelligheid, de sfeer. Als ik naar de Haagse koninginnenach ga, en ik neem al de moeite om het programma te bekijken, ken ik over het algemeen vrijwel geen enkele band. Dan gaat het er gewoon om om wat rond te struinen met bier in de klauwen. Als ik samen met iemand ga die graag iets wil zien ga ik mee. Waarom niet? Het is natuurlijk wat anders als hij je het gevoel geeft dat hij het niet naar z'n zin heeft. Dat legt dan een zekere druk op jou, maar dan moet je wel dát benoemen en hij moet zich dan eens afvragen waarom 'ie toch gaat. Ik krijg ook weleens een uitnodiging om mee naar LL te gaan, zelfs van m'n eigen vriendin, maar ik weet gewoon dat het niks voor mij is en zal dus zeker niet meegaan.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:47:19 #103
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_50972997
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:58 schreef rival het volgende:

[..]

dan toch!

maar wrom niet?
Omdat je zegt dat ie t goed gedaan heeft met die email..

Alle posters zijn het er juist roerend over eens dat zoiets niet per mail besproken moet worden.. komt laf en achterbaks over en als ontvangen kun je er niks mee... Je leest enkel een brief waarin je met de grond gelijk gemaakt word (wellicht zelfs tot onder de grond)...

Dat was een domme actie van TS, zeker als je dat koppelt aan het verhaal dat t vrienden / geen vrienden (Ik weet t niet meer?!) zijn..

Dáárom heb je dus niet altijd meer gelijk
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_50976082
quote:
Dat ik een serieus bedoelde OP hier neer zet, en dat daar op een vrij lompe manier op wordt gereageerd is voor mij een aanwijzing dat het een heikel onderwerp is.
Dat heeft niks met heikel onderwerp te maken; meer met met forum waar je het op plaats
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 19:14:52 #105
181905 In_het_zand
Interessant
pi_51210292
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 17:16 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat heeft niks met heikel onderwerp te maken; meer met met forum waar je het op plaats
Point taken. Toch vind ik de meningen die hier zijn geuit waardevol. Eerlijk gezegd lees ik door dat lompe heen, zal wel aan mijn eigen stijl liggen
In het zand, is het interessant
pi_51212364
Zo eerlijk dat je het niet eens kan opbrengen om het in zijn gezicht te zeggen. Way to go!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:32:31 #107
181905 In_het_zand
Interessant
pi_51342095
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 20:09 schreef dawg het volgende:
Zo eerlijk dat je het niet eens kan opbrengen om het in zijn gezicht te zeggen. Way to go!
Ik heb ook al duidelijk gezegd dat ik dat heb gedaan. Naderhand heb ik er uitgebreid met hem over gesproken. Live. Maar dat doet er niet meer toe.
In het zand, is het interessant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')