OMFG!!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:38 schreef James1988 het volgende:
Hij is echt ja
Hoe het kan... ik weet het niet...
http://www.rtl.nl/shows/jensen/videoquote:
JEZUS!quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:44 schreef Edie86 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/shows/jensen/video
http://www.rtl.nl/shows/jensen/video/archief_sep05.xml
Onderaan wat videos met Herman![]()
Dat is een mooie, kun je combineren met:quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dit lijkt me een betere oplossing
[afbeelding]
tepelpiercings?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:39 schreef James1988 het volgende:
[..]
En:
[afbeelding]
Door een bepaald lichaamsdeel
Idd. Nadjib probeert leuk te zijn, wat hem vaak lukt. Maar niet altijd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:53 schreef Vampz het volgende:
Stiekem ben ik wel fan van het menneke. Hij laat me harder lachen dan Nadjib Amhali
quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:52 schreef TheThirdMark het volgende:
TepelPiercings dus.
Meerdere Piercings door 1 tepel.
En stiekum werd je vochtig in de broek.......quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:38 schreef saaw het volgende:
ik kwam hem laatst tegen op hilversum centraal
met een gast ernaast [een vriend leek het bijna, al lijkt me dat sterkt] en een kleine horde meisjes die foto's maakten met hun mobiel
toen drong ook pas tot me door hoe lelijk hij is. in het echt ook enzo.
en die glimlach, daar zou je toch spontaan lesbisch van worden
shit je hebt me doorquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
En stiekum werd je vochtig in de broek.......
maar durf je dat hier niet toe te geven!
Dat is geen negert, maar die sport indo (carl nooten or whatever). Zo te zien staat Herman in een fitnessclub (tjek die poortjes en paslezer).quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:29 schreef pkeijsers het volgende:
[..]
zelfs de neger op de poster denkt: "wat is dat!?!?"
quote:
Ik vind m wel een geil koppie hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:36 schreef Ulreazj het volgende:
Blijft ook een aparte gozer hahaha.
Versier emquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:36 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Ik vind m wel een geil koppie hebben
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:53 schreef Vampz het volgende:
Stiekem ben ik wel fan van het menneke. Hij laat me harder lachen dan Nadjib Amhali
Hell noquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:04 schreef Sjengdanny het volgende:
Zo beter?
[afbeelding]
Geen paint skills
Want?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:35 schreef CasB het volgende:
Voorlopig heeft-ie het wel beter voor elkaar dan de meeste puist-nerdjes/jumpers hier....
OMG de ochtendgymnastiek compacte spierbundelquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:29 schreef pkeijsers het volgende:
[..]
zelfs de neger op de poster denkt: "wat is dat!?!?"
Denk je?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:48 schreef EsDe het volgende:
[..]
Want?
Van mijn part heeft hij 99 miljoen op z'n rekening, feit blijft dat hij fokking lelijk is/zal blijven en nooit maar dan ook nooit een echt lekker wijf zal batsen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en genoeg breezersletjes die met hem willen neuken puur omdat ie bekend is![]()
om medelijden op te wekken. Elke avond is er een ander meisje die denkt dat ze herman ontmaagd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:08 schreef Schijtgeit het volgende:
Waarom is ie dan nog steeds maagd (zoals ie zelf zegt).
jumpersquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:35 schreef CasB het volgende:
Voorlopig heeft-ie het wel beter voor elkaar dan de meeste puist-nerdjes/jumpers hier....
want?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef Biogarde het volgende:
Denk dat ie jullie uitlacht, maar dat terzijde![]()
Jim... van Idolsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:37 schreef Mr_Booze het volgende:
Dat soort mensen blijven altijd het .. "van Idols" achter hun naam houden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |