Ohja, klopt!quote:
Als we de RHCP als basis nemen en dus op 100 zetten dan staat het concert van PT op 350, minstens.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:47 schreef Blight het volgende:
Maar, kinders.. Vertel, vertel! Hoe was het bij PT?
What the fuck is dat?quote:
Geen idee, maar wat ben ík blij dat mijn bij er niet tussen staat.quote:
Echt? Ik ehm, vond het wel okquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als we de RHCP als basis nemen en dus op 100 zetten dan staat het concert van PT op 350, minstens.
Is dat hoger of lager? En welk concert van de RHCP? Die vielen nogal tegen afgelopen zondag hoorde ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als we de RHCP als basis nemen en dus op 100 zetten dan staat het concert van PT op 350, minstens.
Vraag me uberhaubt af hoe je zo'n groot concert met zoiets wil vergelijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Is dat hoger of lager? En welk concert van de RHCP? Die vielen nogal tegen afgelopen zondag hoorde ik.
Wees duidelijk
(Lits weer hier trouwens)
Heel simpel: met een blaastest natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vraag me uberhaubt af hoe je zo'n groot concert met zoiets wil vergelijken
.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:25 schreef Chowi het volgende:
Rijg ze aan een touwtje en je kunt ze gebruiken als anal beads.
Whiquote:
Ik zit ook alleen aan cerror vast..quote:
We zitten samen aan Cerror vast!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zit ook alleen aan cerror vast..
En je bent nu hier dus er word niet geneukt?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:27 schreef Chowi het volgende:
Belgen zijn leuk om te zoenen!
Je bent een slechte, slechte wingwoman!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:27 schreef Chowi het volgende:
Belgen zijn leuk om te zoenen!
Nèh. Ik ben gisteren gewoon gematigd aan het pils geweest (waarvoor hulde), dus ik kon nog wel een beetje helder nadenken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:29 schreef cerror het volgende:
[..]
En je bent nu hier dus er word niet geneukt?
Ik wéét het. Ik moet ook altijd alle aandacht mijn kant op trekken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Je bent een slechte, slechte wingwoman!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |