Ja? Boeiend? Dacht je dat ik jou nadeed of zo? Nou dan!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:15 schreef Chowi het volgende:
IK BEGROETTE SJOWHAN, NIET MEZELF. STELLETJE KUDDEDIEREN.
Jij hebt geen idee hoe ik me gedraag. In het dagelijks leven dan, hè. Want dat is totaal niet vergelijkbaar met FOK!.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik vond van wel
Qua gedrag dan.. qua uiterlijk wat minder.
En tóch heb ik je drie keer op rij verslagen met Mijnenveger.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja? Boeiend? Dacht je dat ik jou nadeed of zo? Nou dan!
StofjeHihi, hoi!
Na anderhalf jaar frequente spionage heb ik ondertussen wel een idee hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee hoe ik me gedraag. In het dagelijks leven dan, hè. Want dat is totaal niet vergelijkbaar met FOK!.
Knoop een hamster op.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:36 schreef cerror het volgende:
Kutverveling.
Hamsters zijn op.quote:
Welkom op het FOK! forum.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:52 schreef rompompom het volgende:
Het klinkt alsof het hier gezellig is. Maar dat kan ook bedrog zijn, natuurlijk.
50 euroquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:30 schreef cerror het volgende:
Mijn vader moet dood. Serieus. Dood.
Deal. Ik hoor net dat hij m'n zusje heeft geslagen. Zijn reactie naar mijn zusje: "Als ik je echt had geslagen lag je d'r wel heel anders bij".quote:
ik heb vandaag ook niet naar een vakantiebaan gezochtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Deal. Ik hoor net dat hij m'n zusje heeft geslagen. Zijn reactie naar mijn zusje: "Als ik je echt had geslagen lag je d'r wel heel anders bij".
Omdat ze vandaag niet naar een vakantiebaan had gezocht. Wat een klootzak.
Ben je d'r beter afgekomen dan m'n zusje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook niet naar een vakantiebaan gezocht![]()
Verhuis eerst naar Amerika en span een rechtzaak tegen em aanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Ben je d'r beter afgekomen dan m'n zusje.
Dat ik zelfs hierom nog grappen maak, ik ben echt verneukt.![]()
Teveel moeite, ik ga wel een bende bier drinken. Zwakteboden zijn altijd de beste boden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Verhuis eerst naar Amerika en span een rechtzaak tegen em aan
NIET DOEN!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Teveel moeite, ik ga wel een bende bier drinken. Zwakteboden zijn altijd de beste boden.
Pfrt. Als we de "geleerden" moeten geloven krijgen we zelfs van rode bieten uit een pot longkanker.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
NIET DOEN!
er kwam net bier uit m'n neus
HET IS GEVAARLIJK
ofzo
En nu ga je je vader slaan of ga je alleen boze zinnen typen op fok en bierdrinken ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Pfrt. Als we de "geleerden" moeten geloven krijgen we zelfs van rode bieten uit een pot longkanker.
Ik zuip me liever tot een prachtige coma dan dat ik haaruitval krijg van Martine Bijl.
Dat laatste.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En nu ga je je vader slaan of ga je alleen boze zinnen typen op fok en bierdrinken ?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Deal. Ik hoor net dat hij m'n zusje heeft geslagen. Zijn reactie naar mijn zusje: "Als ik je echt had geslagen lag je d'r wel heel anders bij".
Omdat ze vandaag niet naar een vakantiebaan had gezocht. Wat een klootzak.
Zonde, het was tofquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:20 schreef Nosh het volgende:
Uiteindelijk zat akelig blije skapunk er niet in, last minute-wijziging van plannen.
Ik ben aan het inpakken voor een weekendje weg.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:36 schreef Blight het volgende:
Waar is iedereen? Gestorven van geluk bij PT?
Dat was heel goed moeglijk geweest.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:36 schreef Blight het volgende:
Waar is iedereen? Gestorven van geluk bij PT?
Een beetje op deze manier?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:48 schreef Chowi het volgende:
Hallóóó!
*met geforceerd brede glimlach uit een namaaktaart springt en vrolijk danst.
Chowi?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:41 schreef Blight het volgende:
Wat moet die stomme doos van Google Idols hier steeds.
Nee, mallerd. Over Chowi zou ik zoiets gemeens nooit zeggen, ik hoop namelijk nog een pilsje van haar te krijgen de 11e.quote:
Het was een lolly!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:46 schreef Blight het volgende:
[..]
Nee, mallerd. Over Chowi zou ik zoiets gemeens nooit zeggen, ik hoop namelijk nog een pilsje van haar te krijgen de 11e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |