Ik ben momenteel verslaafd aan The L Word. Over homo's gesproken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Homo's zijn het! Allemaal! En dan van die Groningse-HIV-feest-homo's hè.
Ik weiger nóg een serie te kijken. Ik ben bang dat m'n hersenen dan uit protest ontploffenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben momenteel verslaafd aan The L Word. Over homo's gesproken.. En ik moet een paper schrijven en het wil niet.
Als ik je zie krijg je een biertje van me, deal.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gaan we eindelijk meeten Whi krijg ik een biertje van jed anen komt dago ook ?
Whi
okquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als ik je zie krijg je een biertje van me, deal..
En ja, Dago is er ook.
Je bent sneller dan ik dacht.quote:
Damn!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
owja in je userinterview staat een foto [afbeelding]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:05 schreef Q. het volgende:
Collega's die op het werk van je weblog voorlezen in de o zo gezellige kantoortuin..
Hup, weg met dat ding.
Daar kan ik moeilijk omheen iddquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:29 schreef Litso het volgende:
Dat, en ik hang uiteraard constant om MT heen
En mij herkent dribz wel
See ya.quote:
We gaan toevallig allemaal naar PT vanaaf.quote:
Was dat niet in A'dam ergens?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
We gaan toevallig allemaal naar PT vanaaf.
Que?quote:
Nu kan je eindelijk die klitteband schoenen eens dumpen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:35 schreef timbob het volgende:
Hoera!
ik heb er weer een diploma bij!
feest.
Uiteindelijk zat akelig blije skapunk er niet in, last minute-wijziging van plannen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:39 schreef JDude het volgende:
Ohja, da's waar ook.
Ik heb gisteren in de Effenaar nog gekeken of ik Nosh zag, maar helaas.
Wel kwam ik drie mensen uit mijn ouderlijk dorp tegen, van wie ik in geen van de drie gevallen wist of had verwacht dat ze er ook zouden zijn.
shit ik maakte er 667 vanquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:50 schreef Chowi het volgende:
666 vjoews! :j.
Ja. Dat mág dus niet, hè.quote:
Je moet ook gewoon met je nieuwsgierige vingers van die linkermuisknop afblijven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jamaar toen ik keek was het al te laat!
't was een F5quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon met je nieuwsgierige vingers van die linkermuisknop afblijven.
Weet je wat! Raak gewoon die hele computer niet meer aan!quote:
Ik raak jou wel aan, ok?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet je wat! Raak gewoon die hele computer niet meer aan!
Welnee, alleen de coole mensen. Wij zijn de leftovers die noodgedwongen met elkaar omgaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:34 schreef mcDavid het volgende:
ohja iedereen zit bij porcupine tree vanavond heh
Werd jij ook altijd als laatste gekozen met gym?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Welnee, alleen de coole mensen. Wij zijn de leftovers die noodgedwongen met elkaar omgaan.
Basisschool all over again..
De leraar liet mij de helft van de tijd teams kiezen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Werd jij ook altijd als laatste gekozen met gym?
.
Hoezo dat nou weer? Daar lijk ik niet eens op.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:14 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
Chowi ik dacht heel even dat jij dit was!
Was dat niet dat google-wijffie die won samen met haar vriendin?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:14 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
Chowi ik dacht heel even dat jij dit was!
Ik werd altijd als één na laatste gekozen. Er zat een vet irritant meisje in mijn klas die ook nog stonk. Die werd altijd als állerlaatste gekozen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
De leraar liet mij de helft van de tijd teams kiezen.
..
Omdat ik anders als laatste overbleef.
..
.
Maar hey, ik kende wel alle Pokemanz, op volgorde van verschijnen. [afbeelding].
Ik vond van welquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Daar lijk ik niet eens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |