Dat je vader zó diep zou zinken had ik niet verwacht!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:17 schreef Chowi het volgende:
Waarom, trouwens, Stofje. Werd ik vanmorgen wakker met een briefje naast me? "Gisteravond was heerlijk, maar toch denk ik dat we elkaar niet meer moeten zien. Liefs, Stofje".
Het was anders jouw handschrift!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat je vader zó diep zou zinken had ik niet verwacht!
Wat zit jij toch vreselijk af te geven op mijn ouders de laatste tijd? Je ként ze niet eens!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:23 schreef Stofje het volgende:
Nou, dat is mijn handschrift dan toch niet, domme doos. Je beschuldigt me ergens van en hier is het bewijs dat ik onschuldig ben. Nee, het zal je váder wel weer geweest zijn.
Times New Roman.quote:
Volgens mij zijn het schátten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat zit jij toch vreselijk af te geven op mijn ouders de laatste tijd? Je ként ze niet eens!
Ja. Ik mag teveel.quote:
Wat dan wel? Ben t vergeten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:30 schreef Chowi het volgende:
Niks Mavo.
Ik heb er reeds in gepost.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:35 schreef Blight het volgende:
Dag Stofje. Helaas mis je nu mijn práchtige nieuwe ONZ topic.
Vat je de subtiele hint uit de post eronder niet?quote:
Good busy.quote:
Lekker in beroep gaan, foto's maken van de situatiequote:Op donderdag 28 juni 2007 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mag die k*nkerpolitie neergeschoten worden? 50 euro boete omdat ik (en de rest die aangehouden werden) een bordje niet hadden gezien. NEE,VIND JE HET GEK! DAAR STAAT EEN BOOM VOOR!
[afbeelding]
Euh.. nee?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vat je de subtiele hint uit de post eronder niet?
c_c, kreeg jij ook zo'n neerbuigend "Hou op met identieke mailtjes sturen, bitch"-mailtje van Web-log ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomd kut-subforum.
Mijn god zeg!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:30 schreef Misstique het volgende:
Gadverredámme! De mannenplee is overstroomt en mn hele kantoor stinkt naar putlucht.!!!
Vanaaf! PT!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomd kut-subforum.
En het gaat volgens mij ook in mn kleren zitten, die geurquote:
Pak schoonmaakmiddel, emmer heet water en een mop, en maak 't schoon.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:30 schreef Misstique het volgende:
Gadverredámme! De mannenplee is overstroomt en mn hele kantoor stinkt naar putlucht.!!!
Er moet een techneut aan te pas komen, die nu tot zn oksels in de schijt staat te roeren, niet echt iets wat je met een luchtverfrissertje wegblaast.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pak schoonmaakmiddel, emmer heet water en een mop, en maak 't schoon.
Of nog makkelijker: luchtverfrisser
Ik ben het nu ook wel beu, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:28 schreef Blight het volgende:
Jij maakt een hoop mee op de werkvloer als het aankomt op mannengeuren Tiek, maar dit slaat werkelijk álles.
Ga jij vanavond ook ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben het nu ook wel beu, eerlijk gezegd..
Owhquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er moet een techneut aan te pas komen, die nu tot zn oksels in de schijt staat te roeren, niet echt iets wat je met een luchtverfrissertje wegblaast..
Jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
c_c, kreeg jij ook zo'n neerbuigend "Hou op met identieke mailtjes sturen, bitch"-mailtje van Web-log ?
Já!quote:
Ga ik ook wat?quote:
Hey Lits.quote:
"Ja, mevrouwtje, als u dit vaker doet, van dit soort massamails sturen, dan functioneert onze helpdesk natuurlijk niet. Dan moeten die mensen zich bezig gaan houden met identieke spam, in plaats van met verzoeken die werkelijk hulp behoeven. Dat snapt u toch hopelijk ook ?"quote:
Ik ga naar een concert ja.quote:
Homo's zijn het! Allemaal! En dan van die Groningse-HIV-feest-homo's hč.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Ja, mevrouwtje, als u dit vaker doet, van dit soort massamails sturen, dan functioneert onze helpdesk natuurlijk niet. Dan moeten die mensen zich bezig gaan houden met identieke spam, in plaats van met verzoeken die werkelijk hulp behoeven. Dat snapt u toch hopelijk ook ?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |