Ej! Jouw ava is die homo agent uit Wild Hogsquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:21 schreef bijdehand het volgende:
fietsen is gezond dude
Volgens mij is het die dokter uit Scrubsquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ej! Jouw ava is die homo agent uit Wild Hogs
Allemaal hetzelfde, allemaal doelloos. Prima hoor, dat ze sneu rondjes willen fietsen. Maar hier zijn genoeg verlaten dorpjes met landweggetjes dus doe het lekker daar. Scheelt ook nog in dranghekken met de sloten dus geen hond die er last van heeft, op een enkele bewoners na.quote:
Hangt er vanaf waar je werktquote:
Dus iedereen die naar school gaat is een nerd?quote:Vroeger zetten ze hele dorpen enz af voor een formule 1 wedstrijd, die meerdere dagen duurde, kwali, race etc. Jij moet niet zeuren. Had je maar wat minder nerd moeten zijn. Dan wist je ook dat toevallig vandaag het centrum afgesloten was.
Perry Cox uit Scrubsquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ook die gozer uit wild hogs zie ik nuquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, hij haalde iets voor zijn gameconsole. Dus een nerd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:41 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je werkt
[..]
Dus iedereen die naar school gaat is een nerd?
Klapjostie
Wtf gast...je woont in een of ander klein kutgat waar 364 dagen per jaar waarschijnlijk geen kut gebeurd..quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:57 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Allemaal hetzelfde, allemaal doelloos. Prima hoor, dat ze sneu rondjes willen fietsen. Maar hier zijn genoeg verlaten dorpjes met landweggetjes dus doe het lekker daar. Scheelt ook nog in dranghekken met de sloten dus geen hond die er last van heeft, op een enkele bewoners na.
Ik houd je niet tegen hoor....quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:22 schreef Cornelis83 het volgende:
Na de laatste zin te hebben gelezen kreeg ik zin iets te roepen waarvoor je een ban kunt krijgen hier, geloof ik.
Jij bent namelijk een medeoorzaak of doet eraan mee (houd ervan) waardoor ik een uur van mijn leven, wat al zeldzaam is, heb verspild aan de onzin waar jullie van houden.
Bij een criterium (zo heet dat rondjes rijden) zijn er altijd een paar oversteekplaatsen...dus dat over de hekken klimmen was totaal onnodig. En dat jij nou te lam bent om op de fiets naar de stad te gaan is jouw probleem.... als je zonodig met de auto moest dan had je dat uur maar ff lekker in de zon moeten gaan zitten op een terras...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:45 schreef Cornelis83 het volgende:
pff "nerd-alert". Kun je niet een beter argument bedenken? Dat ik programmeren als enige hobby heb staan betekent niet dat dat mijn enige hobby is.
En stel dat ik nu geen programmeur was, maar, ik noem maar iets: student communicatie of iets dergelijks en ik besteed slechts 5% van mijn tijd achter een computer omdat het moet voor mijn opleiding. Verder niet. Was ik dan nog steeds een zeur als ik vond dat ze 1 uur van mijn leven hebben verspild? En niet alleen 1 uur van mijn leven, uren van tig andere levens.
Een collega van mijn moeder kon er niet langs met zijn fiets door diezelfde barricade. Hij heeft wel het lef gehad om gewoon met zijn fiets over de dranghekken te klimmen en over te steken. Schijt aan lui die denken dat ze doen kunnen zonder aan de medemensen te denken. Zulke mensen zorgen ervoor dat ze gehaat worden en dat er agressie ontstaat. Als ze dat eerst eens gaan aanpakken en die reetlikkende ambtenaren die het toestaan, ontslaan, zou de maatschappij al een stuk beter worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |