abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50924054
Ik vanmiddag even snel naar de stad om een nunchuck te halen. Eerst naar toyrus en mediamarkt maar waren beide uitverkocht. Om daarheen te gaan, moest ik al omrijden omdat een stel juten het nodig vonden de route af te zetten. Maar nadat ik bij de mediamarkt was geweest, ging ik naar de Intertoys in het centrum van de stad. Daar hadden ze er nog een paar, dus 1 meegenomen. Wil ik het centrum weer uit, eerst volgens de normale route. Afgezet. Dan maar proberen om te rijden, kom ik bij een rotonde aan waar ik nog langs kon. Let op het woordje "kon" want toen ik erop wou rijden stond er een kutjuut voor m'n neus stopteken te geven. En hoppa: daar stonden de dranghekken. Dus keren, andere route zoeken. Kon nergens heen. zo'n nepjuut vragen. "Gaat niet lukken. Alles is afgezet en je moet zeker een half uur wachten." Ik zat serieus te schelden en had zin om die dranghekken omver te jagen. Letterlijk alles was afgezet. Je kon nergens meer langs. En waarom? Er was een racefietswedstrijd en het parcours lag om het centrum heen. Zoiets organiseren ze op een woensdag. LAZERT TOCH OP!!! Als ik naar huis wil, wil ik naar huis kunnen rijden en niet lastig gevallen worden door een stel aso's met een doelloze hobby als rondjes fietsen. Dat doe je maar ergens in een verlaten gat, maar niet midden in een stad. Of doe het op een zondag of zo.

Als ik (één van) de organisator was zou ik maar niet trots zijn op het feit dat je dat bent en het zeker niet gaan rondbazuinen, want ik denk dat als een automobilist dat hoort, die vanmiddag ook vast zat, of in een file de stad in, dat hij zich niet kan inhouden.

Samenvatting: Er bestaan aso's die het voor elkaar krijgen een parcours af te zetten rondom het centrum van een stad voor zoiets doelloos als een racefietswedstrijd en daardoor automobilisten opsluiten en files weten te creeëren.
  donderdag 28 juni 2007 @ 00:57:38 #2
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_50924101
Da is nie goe maaaan.
Zyggie.
  donderdag 28 juni 2007 @ 01:02:46 #3
105263 Litso
Interlectueel.
pi_50924197
Jezus, denk om je hart man. Ga een stukje omfietsen, daar koel je van af.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_50924658
fietsen is gezond dude
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 juni 2007 @ 01:57:12 #5
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_50925346
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 01:21 schreef bijdehand het volgende:
fietsen is gezond dude
Ej! Jouw ava is die homo agent uit Wild Hogs
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 28 juni 2007 @ 02:08:31 #6
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_50925506
Misschien moet je ook wat vaker gaan fietsen, er is meer in het leven dan Nintendo en speelgoedwinkels.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  Spellchecker donderdag 28 juni 2007 @ 02:38:36 #7
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_50925855
Ik ben het met TS eens, belachelijk dat men een complete binnenstad afzet op een fucking werkdag midden door de week voor zoiets

Ik heb in diezelfde stad uit school vandaan een half uur vastgestaan door die kutfietsers

Doe zoiets in het weekend (liefst zondag) of, beter nog, gewoon op een rustigere plek buiten de stad....
Tevens -purist.
pi_50926149
Zo moest ik ook een keer 's morgens naar m'n werk terwijl alles was afgezet voor een wielerwedstrijd in Horst. Maar ik mocht al vrij snel doorrijden.
Het enige dat rijmt op Niels is (spoor)biels...
  donderdag 28 juni 2007 @ 03:58:26 #9
178671 LegerNeger
Met pijl en boog!
pi_50926575
'een fucking werkdag' nog wel

Vroeger zetten ze hele dorpen enz af voor een formule 1 wedstrijd, die meerdere dagen duurde, kwali, race etc. Jij moet niet zeuren. Had je maar wat minder nerd moeten zijn. Dan wist je ook dat toevallig vandaag het centrum afgesloten was.
pi_50926975
racefietswedstrijd
Wielrennen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_50927018
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 01:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Volgens mij is het die dokter uit Scrubs
pi_50930481
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 07:44 schreef jeroen25 het volgende:
racefietswedstrijd
Wielrennen.
Allemaal hetzelfde, allemaal doelloos. Prima hoor, dat ze sneu rondjes willen fietsen. Maar hier zijn genoeg verlaten dorpjes met landweggetjes dus doe het lekker daar. Scheelt ook nog in dranghekken met de sloten dus geen hond die er last van heeft, op een enkele bewoners na.
  Spellchecker donderdag 28 juni 2007 @ 11:41:26 #13
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_50932008
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 03:58 schreef LegerNeger het volgende:
'een fucking werkdag' nog wel
Hangt er vanaf waar je werkt
quote:
Vroeger zetten ze hele dorpen enz af voor een formule 1 wedstrijd, die meerdere dagen duurde, kwali, race etc. Jij moet niet zeuren. Had je maar wat minder nerd moeten zijn. Dan wist je ook dat toevallig vandaag het centrum afgesloten was.
Dus iedereen die naar school gaat is een nerd?

Klapjostie
Tevens -purist.
pi_50932028
quote:

[..]

Perry Cox uit Scrubs
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_50932139
quote:

[..]

ook die gozer uit wild hogs zie ik nu
pi_50938857
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:41 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Hangt er vanaf waar je werkt
[..]

Dus iedereen die naar school gaat is een nerd?

Klapjostie
Nee, hij haalde iets voor zijn gameconsole. Dus een nerd.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  donderdag 28 juni 2007 @ 15:48:18 #17
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_50940625
Jij bent de aso die met je auto naar het centrum gaat, pak de fiets lui varken.
Copyright 31 January 1693
Van leven ga je dood, dood dus niet je leven maar leef en laat leven het duurt maar even.
Make Love not War.
pi_50945769
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:57 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Allemaal hetzelfde, allemaal doelloos. Prima hoor, dat ze sneu rondjes willen fietsen. Maar hier zijn genoeg verlaten dorpjes met landweggetjes dus doe het lekker daar. Scheelt ook nog in dranghekken met de sloten dus geen hond die er last van heeft, op een enkele bewoners na.
Wtf gast...je woont in een of ander klein kutgat waar 364 dagen per jaar waarschijnlijk geen kut gebeurd..
En maar liefst een paar uurtjes op 1 dag is het centrum dan afgezet...das echt een reden om zo de huillie uit te hangen En dan ook nog eens heel stoer lopen te schelden en de bikkel uithangen ("ik zat erover te denken om die dranghekken omver te rijden"), maar ondertussen zeker braafjes in de rij gewacht..... internetheld

En ja: Ik doe ook aan dat soort wielerwedstrijden

[ Bericht 4% gewijzigd door 1-1-1-1-1 op 28-06-2007 18:39:50 ]
pi_50947260
Na de laatste zin te hebben gelezen kreeg ik zin iets te roepen waarvoor je een ban kunt krijgen hier, geloof ik.

Jij bent namelijk een medeoorzaak of doet eraan mee (houd ervan) waardoor ik een uur van mijn leven, wat al zeldzaam is, heb verspild aan de onzin waar jullie van houden.
  donderdag 28 juni 2007 @ 20:14:48 #20
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_50949011
Eensch.
How can I make this topic about me?
pi_50949082
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:22 schreef Cornelis83 het volgende:
Na de laatste zin te hebben gelezen kreeg ik zin iets te roepen waarvoor je een ban kunt krijgen hier, geloof ik.

Jij bent namelijk een medeoorzaak of doet eraan mee (houd ervan) waardoor ik een uur van mijn leven, wat al zeldzaam is, heb verspild aan de onzin waar jullie van houden.
Ik houd je niet tegen hoor....

En een uur van je leven zal heus niet zoveel voorstellen.... als je speciaal de stad ingaat om een of ander Nintendo-speelding te kopen en als enige hobby "Programmeren" hebt... *nerd-alert* . Vandaar dat je zo gestressed bent zeker, nu moest je toch weer een uur lang onder de mensen zijn voordat je weer in je donkere stinkhok kon kruipen om te kunnen computeren...
pi_50949948
pff "nerd-alert". Kun je niet een beter argument bedenken? Dat ik programmeren als enige hobby heb staan betekent niet dat dat mijn enige hobby is.

En stel dat ik nu geen programmeur was, maar, ik noem maar iets: student communicatie of iets dergelijks en ik besteed slechts 5% van mijn tijd achter een computer omdat het moet voor mijn opleiding. Verder niet. Was ik dan nog steeds een zeur als ik vond dat ze 1 uur van mijn leven hebben verspild? En niet alleen 1 uur van mijn leven, uren van tig andere levens.

Een collega van mijn moeder kon er niet langs met zijn fiets door diezelfde barricade. Hij heeft wel het lef gehad om gewoon met zijn fiets over de dranghekken te klimmen en over te steken. Schijt aan lui die denken dat ze doen kunnen zonder aan de medemensen te denken. Zulke mensen zorgen ervoor dat ze gehaat worden en dat er agressie ontstaat. Als ze dat eerst eens gaan aanpakken en die reetlikkende ambtenaren die het toestaan, ontslaan, zou de maatschappij al een stuk beter worden.
pi_50951973
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:45 schreef Cornelis83 het volgende:
pff "nerd-alert". Kun je niet een beter argument bedenken? Dat ik programmeren als enige hobby heb staan betekent niet dat dat mijn enige hobby is.

En stel dat ik nu geen programmeur was, maar, ik noem maar iets: student communicatie of iets dergelijks en ik besteed slechts 5% van mijn tijd achter een computer omdat het moet voor mijn opleiding. Verder niet. Was ik dan nog steeds een zeur als ik vond dat ze 1 uur van mijn leven hebben verspild? En niet alleen 1 uur van mijn leven, uren van tig andere levens.

Een collega van mijn moeder kon er niet langs met zijn fiets door diezelfde barricade. Hij heeft wel het lef gehad om gewoon met zijn fiets over de dranghekken te klimmen en over te steken. Schijt aan lui die denken dat ze doen kunnen zonder aan de medemensen te denken. Zulke mensen zorgen ervoor dat ze gehaat worden en dat er agressie ontstaat. Als ze dat eerst eens gaan aanpakken en die reetlikkende ambtenaren die het toestaan, ontslaan, zou de maatschappij al een stuk beter worden.
Bij een criterium (zo heet dat rondjes rijden) zijn er altijd een paar oversteekplaatsen...dus dat over de hekken klimmen was totaal onnodig. En dat jij nou te lam bent om op de fiets naar de stad te gaan is jouw probleem.... als je zonodig met de auto moest dan had je dat uur maar ff lekker in de zon moeten gaan zitten op een terras...
pi_50953375
Zon? was kutweer. En ik woon 18 kilometer van de stad vandaan dus ook dat is geen optie. Ik zou eerder voor gek verklaard zijn waarschijnlijk. En als er oversteekplaatsen waren, dan waren die lui in die klaaroverpakkies en in die blauwe pakken baggerslecht geïnformeerd. Enige wat die kon vertellen aan de collega was dat hij 3 kwartier moest wachten en dat verdomde hij. Terecht.

Even een ander voorbeeld. Ik houd ervan om te programmeren, ik houd ervan om spelletjes te spelen (zowel digitaal als bordspellen zonder een pc erbij) en ik durf toe tegeven dat ik meer dan gemiddeld aantal uurtjes achter de computer/laptop zit. Nou en? Zit ik jou daarmee dwars? Zit ik jou daarmee in de weg? Dacht het niet. Ik hoor niemand klagen althans. Enkel dat ik te veel binnen zit, maar zit ik daarmee jullie in de weg? Doe ik jullie daarmee pijn? Verliezen jullie iets waardevols daardoor? Dacht het niet.

Maar wat er gisteren gebeurde, was een stel mensen die hun hobby uitvoerde zoals ik mijn hobby welleens uitvoer, alleen verschillende hobbies. Nog een verschil was dat ik verplicht bij jullie hobby aanwezig moest zijn. Moet ik eens met jullie doen, verplicht bij mijn hobby kijken. Dus een aantal programmeurs zien programmeren en daardoor een bepaald gebied die je wilt verlaten niet kunnen verlaten. Zou jij dat leuk vinden?
pi_50953516
'een stel aso's met een doelloze hobby'

dat noemen ze topsport sukkel
pi_50953650
topsport prima. Als ze zo hun leven willen indelen, oke. Maar val er mij niet mee lastig. Ik deel mijn leven op een manier in zoals ik dat wil en plezierig vind. En wachten voor mensen die een hobby uitvoeren, waar ik niet fan van ben, dat vind ik geen plezierige indeling.

Zoals ik al eerder zei: zouden jullie het fijn vinden om opgesloten te zitten in een bepaalde gebied of ruimte en moeten wachten tot een paar "nerds" klaar zijn met het schrijven van een programma?

Wat gij niet wil dat u geschied, doe het ook een ander niet.
pi_50953727
wat een vergelijking..

ga fietsen gast
pi_50953776
Goh, volgens mij kan er iemand geen goede argumenten meer bedenken om de discussie te winnen.

Erg sneu.
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:19:22 #29
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_50955455
Nou Cornelis niks van de anderen aantrekken en lekker doen wat jij wil. Computeren is tof.
How can I make this topic about me?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 29 juni 2007 @ 00:07:10 #30
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50956928
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 00:55 schreef Cornelis83 het volgende:
Samenvatting: Er bestaan aso's die het voor elkaar krijgen een parcours af te zetten rondom het centrum van een stad voor zoiets doelloos als een racefietswedstrijd en daardoor automobilisten opsluiten en files weten te creeëren.
Zoiets heet een profronde zonder goede promotie
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')