quote:doe eens start > uitvoeren
cmd > enter
ipconfig /flushdns
exit
control + f5 indrukken op rickvv.nl
als het goe dis doet i t nu
Balen johquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
shit ik luister
[COS #1840] Amanda en Lieke live bij 538.
[afbeelding]
Whahaquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
Voor degenen die DGK niet volgen: Amanda is de domme hoer die op haar 15e neptieten kreeg van haar moeder (ja echt) en Lieke het wat slimmere meisje die ook andere hobbys heeft dan haar haren behandelen met een stijltang en meedoen met het WK Nagellakken![]()
Iddquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:10 schreef Isdatzo het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/175062 nu
Goh nog meer Fokkers die luisteren.....quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
shit ik luister
[COS #1840] Amanda en Lieke live bij 538.
[afbeelding]
Wijf spoort nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:10 schreef Isdatzo het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/175062 nu
Jazeker wel, dat topic is veel tofferquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Niet vreemdgaan in het andere topic hè...
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
[afbeelding]
Ter illustratie een plaatje van Amanda
En nu van beide meiden zònder klerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
[afbeelding]
Ter illustratie een plaatje van Amanda
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En nu van beide meiden zònder kleren
Waar blijft btw die EJ
Idd, dat haar valt meer opquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alhoewel mijn ogen meer naar die wanstaltige bos haar gaan dan haar neptieten is dit dus Amanda
[afbeelding]
En dat is Lieke onder de douche met Huub
Geeft het intelligentieniveau van Amanda wel ff fijn weerquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Een boete van tweehonderdentweeduizend euro![]()
2200 euro dus.
Zoiets dacht ik al jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oja voor de duidelijkheid, Amanda heeft van de week aan haar vriendje beloofd geen alcohol meer te drinken![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:06 schreef Bravebart het volgende:
Oja en Rens, bedankt voor de bijpraatinfo
Exactquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:19 schreef Pietklaaso het volgende:
Geluid op internet viel weg bij mij
en dat wijf wat achter de webcam zat was niet lekker genoeg om naar te kijken![]()
Einde voor Middenindenachtrickquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:24 :
Erik-Jan Rosendahl per direct ontslagen bij 538
Erik-Jan Rosendahl, co-host in het radio programma 'Midden In De Nacht Rick' van Rick van Velthuysen bij Radio 538 is afgelopen donderdag per direct ontslagen. Erik-Jan had nog een contract tot september, maar dat wordt waarschijnlijk niet verlengd. Volgens diverse bronnen in Hilversum is het nog onduidelijk waarom Erik-Jan is ontslagen. Erik-Jan was niet bereikbaar voor commentaar.
Het ontslag op staande voet heeft mogelijk iets te maken met de overname van de Tien en RTL, waardoor 538 ook naar RTL gaat. Het programma 'Midden In De Nacht Rick' loopt nog 1 week door, daarna volgt een korte zomerstop van 3 weken voor Rick van Velthuysen. Tot die tijd wordt hij bijgestaan door Koert walraven.
Erik-Jan Rosendahl kwam in het verleden regelmatig in de radioprogramma's van Rick van Velthuysen, zoals MiddagRick, daar gaf hij onder verschillende pseudoniemen, zoals Erik-Jan Hiltermann een hilarische kijk op zijn wereld.
Nadat Ruud de Wild in 1998 bij Radio 538 vertrok en een gat in de ochtendprogrammering liet, werd het programma MorningJ.E.M. bedacht. Erik-Jan was hierbij een side-kick. Ook in dit programma deed hij typetjes, waaronder ChopperBob en Bert en Ernie. Ook zijn er vele remixes van bekende songs uitgebracht in deze show, zoals "Annabel" met als uitvoerende artiest "H. de Booij ft. Timbaland".
Toen Edwin Evers in 2000 van 3FM naar Radio 538 overstapte, werd Erik-Jan voor enige tijd side-kick van Bart van Leeuwen op Radio Nationaal. In april 2005 kwam hij terug bij 538, namelijk als co-host bij het programma van Rick van Velthuysen: Midden In De Nacht Rick. Voor dit nachtprogramma verzorgde Rosendahl de complete vormgeving. Verder was hij in het radioprogramma bekend om zijn vaak grove en seksistische opmerkingen. [Radio.NL]
Ja vastquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:00 schreef VoreG het volgende:
http://www.radio.nl/2003/(...)/2007/06/121379.html
er is geen midnr zonder EJquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:12 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Mag hopen dat het bullshit is anders is het programma gelijk een stuk minder.
quote:
Als EJ echt ontslagen is dan is er waarschijnlijk geen bal meer aan.quote:
Ben ook zeer benieuwd.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:52 schreef Bravebart het volgende:
Ik moet het nog maar zien volgende week
Bijna wel jaquote:Op zondag 1 juli 2007 22:33 schreef F1Bas het volgende:
Zonder EJ kunnen ze net zo goed stoppen.
Teringquote:Op maandag 2 juli 2007 02:15 schreef Bubblicious het volgende:
Ik heb Erik-Jan net gesproken, en het lijkt toch echt serieus te zijn... Naar eigen zeggen is hij op 'non-actief' gezet, tot het einde van zijn contract...
Exact, dat denk ik ookquote:Op maandag 2 juli 2007 02:19 schreef Bubblicious het volgende:
Ach als Rick weet wat ie in huis had (en dat weet ie best, ook al kan ie alleen maar kankeren op Erik-Jan), dan zal hij wel eisen gaan stellen. Wordt daar geen gehoor aan gegeven, zal ie het boeltje wel naar een andere zender verhuizen
Rick heeft superveel moeten zeuren bij de 538 directie toen ie EJ wou hebben dus hij is zeker blij met EJquote:Op maandag 2 juli 2007 02:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Exact, dat denk ik ookOok al deed hij vaak andrs voorkomen, volgens mij is/was hij maar wat blij met EJ
Maar zn contract loopt tot septemberquote:Op maandag 2 juli 2007 14:00 schreef Nolius het volgende:
Erik-Jan is dus niet ontslagen: http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1183377105
Ja ok, dat is de officiële term, maar in feite wordt hij dus gewoon ontslagenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:44 schreef Bubblicious het volgende:
Zoals ik al zei, tot september op non-actief gezet....
Ja klopt, dat is het voordeel voor hemquote:Op maandag 2 juli 2007 15:09 schreef Bubblicious het volgende:
Nouja hij kan nog 3 maanden doorbetaald vakantie vieren
Als ik moet stoppen bij mijn baan, en ik moet kiezen tussen ontslag of non-actief.....
Ohja, hij zei zelf dat ie wel ziek is... de latijnse benaming is nonus-actyfus
Mag toch hopen dat Rick een beetje duidelijkheid geeft vannacht.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:33 schreef F1Bas het volgende:
Zonder EJ kunnen ze net zo goed stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |