Dan is het sneu dat hij het mist. Maar misschien hebben ze daar ook wel een 'uitzending gemist' (geen zin om het op te zoeken).quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:46 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg Natasia net aan hem of hij gewoon op 1 van de krukjes in het kantoor ging zitten. Hij is het dus wel van plan (denk ik).
Waar zie je dit. De link die we eerder kregen laat alleen een microfoon zien, en er is muziek te horen.quote:
nee ik zie daar alleen een radioquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:49 schreef Torment het volgende:
Vreemd, die webcam doet 't niet voor mij![]()
ben ook erg benieuwdquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zie je dit. De link die we eerder kregen laat alleen een microfoon zien, en er is muziek te horen.
Dat antwoord van Amanda was helemaal dramaquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:50 schreef Dark het volgende:
Beller tegen Lieke - Wat moet je met Huub, zo'n klein homootje?
Lieke - Dan is het maar goed dat ik verliefd op hem ben en jij niet.
Brian - Stom antwoord
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:50 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
http://www2.rickvanvelthuysen.nl/ gewoon op de site
yes thanxquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:50 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
http://www2.rickvanvelthuysen.nl/ gewoon op de site
Link naar de goede cam staat in mn op.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zie je dit. De link die we eerder kregen laat alleen een microfoon zien, en er is muziek te horen.
Waarom zei je niet dat Brian Amanda ook alleen voor dekking gebruikt???!?!?!quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:50 schreef Lobasca het volgende:
ik zit nu aan de lijn, hoor ze praten
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:53 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Waarom zei je niet dat Brian Amanda ook alleen voor dekking gebruikt???!?!?!
Ik ben niet in de uitzending...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:53 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Waarom zei je niet dat Brian Amanda ook alleen voor dekking gebruikt???!?!?!
Ja, kon ze dat maar...........wat een afgangquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
Amanda leest echt voorals een 9-jarige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |