Mooi dat je 'm hebt gevonden. Toevoeging: is alleen niet het geluid van de huidige uitzending.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:32 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Hier op de pagina van Rick zelf.
http://www2.rickvanvelthuysen.nl/page/multimedia/
Lekker mannelijke radio stem. Komt omdat je op de radio niet kan zien dat het een vrouw isquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:27 schreef F04 het volgende:
Lieke en Amanda zijn nu live te horen bij 538. Je kan online luisteren, en ik vind zelf dat Amanda z'n stem op de radio veel 'lekkerder' klinkt dan op de streams.
Verder is Natasia van plan om morgen weg te gaan ondanks zij toch mag blijven van de redactie na haar karatetrappen die ze naar Jaap uitdeelde. Ook heeft de daarbij Jaap's pik geraakt maar dat terzijde.
Klopt dat zei ik in mijn post ervoor dat hij nog niet aan staat. heb er al een mail over gestuurd en gaat er zonog een uitquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi dat je 'm hebt gevonden. Toevoeging: is alleen niet het geluid van de huidige uitzending.
Dat is naar de uitzending, en er is dus ook een linkje naar de webcam (die het nog niet doet).quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:38 schreef F04 het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/studio538.asp
Best een beetje vreemd ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
Huub kijkt liever tv dan naar zijn Lieke op de radio te luisteren.
[afbeelding]
Wat is het nummer? En zal ik mezelf gewoon Lobasca noemen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:38 schreef F04 het volgende:
Welke Fokker gaat bellen?
Kan het nooit laten nog even na te lurken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:39 schreef Mokum020 het volgende:
"Huub heeft mij oraal bevredigd"
Ik heb het eerlijk gezegd tegen mijn "slash vriend..."
![]()
Vreemd ja. Of hij denkt dat ze later in de uitzending komen. Ze blijven toch niet 3 uur?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Uit het oog uit het hart..quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat is het nummer? En zal ik mezelf gewoon Lobasca noemen?
Ja haa, ik hoorde het ook.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan het nooit laten nog even na te lurken.
Zei ze dat echt?
Geen idee, ik heb een aardig deel van vanavond gemist. Misschien wil hij niet met Brian en Dennis in kantoor? Nee, dat zal het niet zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:42 schreef Day het volgende:
[..]
Vreemd ja. Of hij denkt dat ze later in de uitzending komen. Ze blijven toch niet 3 uur?
Tuurlijk, we willen wel weten dat 'een van ons' belt!quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Yep....lieg ik wel eens?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan het nooit laten nog even na te lurken.
Zei ze dat echt?
Ehm wat heb ik gemist? filmpje?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:27 schreef F04 het volgende:
Verder is Natasia van plan om morgen weg te gaan ondanks zij toch mag blijven van de redactie na haar karatetrappen die ze naar Jaap uitdeelde. Ook heeft de daarbij Jaap's pik geraakt maar dat terzijde.
Ach, nou ja... het is niet dat we ze niet al genoeg zien...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:44 schreef Flabberguest het volgende:
Ben bang dat ome John geregeld heeft dat de cams niet op de dames komen vannacht en ook dat de msn niet beschikbaar is voor de dames
Idd nu moet ik gewoon gedwongen naar die Rick luisterenquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:44 schreef yellowfirst het volgende:
Dat is voor het eerst en tevens het laatst dat ik naar 538 luister...![]()
En vertel gelijk dat je via de radio kan horen hoe het met mensen gaat als ze even laten horen hoe ze neuken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien vindt 'ie het leuker om het strax van Lieke zelf te horen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb een aardig deel van vanavond gemist. Misschien wil hij niet met Brian en Dennis in kantoor? Nee, dat zal het niet zijn.
0909 3000 538quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat is het nummer?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk, we willen wel weten dat 'een van ons' belt!![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mocht er nog een fokker bellen, vraag dan even waarom Amanda niet gewoon zegt dat ze 54 is.
Volgens mij vroeg Natasia net aan hem of hij gewoon op 1 van de krukjes in het kantoor ging zitten. Hij is het dus wel van plan (denk ik).quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb een aardig deel van vanavond gemist. Misschien wil hij niet met Brian en Dennis in kantoor? Nee, dat zal het niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |