Vraag ff aan amanda of ze het lekker vindt om rechtop geneukt te worden! het lijkt er namalijk wel af en toe opquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:
ik kom na het nieuws!!!!!!!
Ik zou wel eens uit haar mond willen horen wat haar in godsnaam heeft bezield om zich te laten slaan door Braindead, vervolgens een brief te ontvangen van zijn moeder die stelt dat ze trots is op haar zoon OMDAT hij haar heeft geslagen, en om vervolgens zich weer dagelijks door hem te laten neuken. Of ze werkelijk geen greintje gevoel van eigenwaarde heeft? En of ze zich wel eens heeft afgevraagd hoe het komt dat ze zo vreselijk niet populair is itt Lieke die een stuk populairder is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:01 schreef Taurus het volgende:
Er moet iets gevraagd worden waar Brian boos om wordtOf waar Amanda in ieder geval antwoord op gaat geven op zo'n manier dat Brian er boos van wordt
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wil er bij blijven maar het kan echt niet meer.
ciao
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wil er bij blijven maar het kan echt niet meer.
ciao
doe je best!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
nerveus!!!!!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:
ik kom na het nieuws!!!!!!!
Mijn vraag gaat wel over het neukenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:04 schreef patist het volgende:
[..]
Vraag ff aan amanda of ze het lekker vindt om rechtop geneukt te worden! het lijkt er namalijk wel af en toe op
lolquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:06 schreef patist het volgende:
lk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |