ik hang nog steeds...kost 60 ct per gesprek, dus ik blijf lekker hangen..quote:

waarmee moet je dat openen realplayer werkt niet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:27 schreef F04 het volgende:
Lieke en Amanda zijn nu live te horen bij 538. Je kan online luisteren, en ik vind zelf dat Amanda z'n stem op de radio veel 'lekkerder' klinkt dan op de streams.
Verder is Natasia van plan om morgen weg te gaan ondanks zij toch mag blijven van de redactie na haar karatetrappen die ze naar Jaap uitdeelde. Ook heeft de daarbij Jaap's pik geraakt maar dat terzijde.
WIE GAAT BELLEN?
0909-3000-538
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/rickschoptkont2.asp WEBCAM

quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Het is toch wat. Denken ze een keer lekker uit het huis te zijn, zijn ze nog op een stream te zien

Lekker nummer ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Whoeiiiiiiiiii Nellly

quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik hang nog steeds...kost 60 ct per gesprek, dus ik blijf lekker hangen..

Zal haast wel ja. Wat anders? Ze lachen ook de hele tijd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Zit Lieke nu te chatten ofzo?

quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Ik hang ook, als ik er door kom herken je me aan een hele zwoele sexy stem, met een klein 020 accentje![]()

Vraag aan Amanda of ze blij is met dr schoonmoeder Nettyquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik hang nog steeds...kost 60 ct per gesprek, dus ik blijf lekker hangen..

Alsof dat nog nodig is met deze kutregels.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Krijgt ze vast wel wat spelinfo nu.

quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Ik hang ook, als ik er door kom herken je me aan een hele zwoele sexy stem, met een klein 020 accentje![]()

quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:59 schreef F04 het volgende:
kleinzusje zeg je wel dat je van Fok komt. Dan weten we teminste dat jij 't bent

misschien geen zin bij brian te zittenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:00 schreef linda25 het volgende:
Wil huub lieke niet horen?

Ach, er valt wel wat over Jaap te vertellen bv. Die zit iedereen te dollen en gaat nog wel tegen de lamp lopen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:00 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Alsof dat nog nodig is met deze kutregels.

Wilde vragen of het schijt is of brandvlekken op het laken van Lieke, maar okquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:01 schreef Taurus het volgende:
Er moet iets gevraagd worden waar Brian boos om wordtOf waar Amanda in ieder geval antwoord op gaat geven op zo'n manier dat Brian er boos van wordt
![]()

Ik hou er wel van...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()

Ik wilde net weg gaan, maar ik blijf nog evenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:
ik kom na het nieuws!!!!!!!

quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:01 schreef Isdatzo het volgende:
zie ook MIDNR #25: Wat is deze in de ooievaar?
eerste en laatste post in dit (kansloze) forum

Hij gaat nu naar kantoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:01 schreef lorence1 het volgende:
[..]
misschien geen zin bij brian te zitten

slacht ze af !quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:

Mooi, ik zit klaar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:

Whee! Ok nog 1 sigaretje danquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:

Dat is gewoon msnquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:58 schreef Torment het volgende:
Volgens mij is Lieke aan het chatten ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |