de laatste keer na vorig jaar is toch die 1-4. Begrijpend schrijven is blijkbaar nog veel moeilijkerquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:10 schreef Fetai het volgende:
[..]
De laatste keer na vorig jaar, begrijpend lezen is ook een kunst![]()
Oke, goed, ik dacht dat het er wel uit te halen was, maar kennelijk niet dus. Mijn fout danquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hehe, dan moet je het goed schrijven vriend.![]()
Er staat toch echt: "de laatste keer dat.... "
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kampioenen!
Nee, omdat hij nog door de keuring moet. Ik verwacht niet dat Makaay opeens te slechts is voor Nederland, met het oog op de fysieke staat van het Duitse voetbal.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:14 schreef Tomasso het volgende:
VI, AD en Rijnmond hebben nog niet gemeld dat Makaay definitief komt.
Hofland moest vandaag ook nog door de keuring, maar dat werd ook al van te voren gemeld.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, omdat hij nog door de keuring moet. Ik verwacht niet dat Makaay opeens te slechts is voor Nederland, met het oog op de fysieke staat van het Duitse voetbal.
Lief hoor, maar ik heb het nu wel gehad met deze opmerkingen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:18 schreef ericajax het volgende:
goed dat jullie zulke spelers halen, vecht liever met jullie dan psv of az om de titel/CL
Ben je afgelopen jaar al vergeten?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:20 schreef Fetai het volgende:
Mochten Makaay, Hofland én Koevermans komen, is dit echt het beste jaar qua transfers dat ik me kan herinneren!
Niet echt, zit nog vol adrenaline.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
De opluchting is mooi om te zien, wat zullen jullie goed slapen.
-------------------Timmer / Ekramy----------------quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:21 schreef TheGeneral het volgende:
-------------------Timmer / Ekramy----------------
Lucius ------ Vlaar --------Hofland-------De Cler
------------------van Bronkhorst------------------
Slory--------------De Guzman------------Drenthe
----------------Makaay-------Koevermans--------
4-4-2 Dus
Lijkt me dit de beste opstelling.
Misschien een andere voor Koevermans aangezien die nog niet zeker is.
heldquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Verder staat In het AD trouwens dat Psv ook heeft geprobeerd Giovanni van Bronckhorst op het allerlaatste moment over te halen naar hen te komen ipv naar Feyenoord, een beetje zoals Feyenoord Tim De Cler voor de neus van Psv heeft weggekaapt. Alleen Giovanni van Bronckhorst viel niet voor de worst die Psv hem heeft voorgehouden in de vorm van het benadrukken dat Psv toch écht Champions League speelt.![]()
Dat is ook een goede ja. Maar ik denk dat als Koevermans komt, hij niet voor de bank is gehaald.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:22 schreef toma het volgende:
[..]
-------------------Timmer / Ekramy----------------
Lucius ------ Vlaar --------Hofland-------De Cler
------------------van Bronkhorst------------------
Bruins--------------De Guzman------------Drenthe
----------------Slory--------Makaay--------------
Het lijkt inderdaad te mooi om waar te zijn. Volgens mij zit er een addertje onder 't grasquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:25 schreef LongOne het volgende:
Ik herken Feyenoord helemaal niet meergeweldig!
Precies...ik heb tentamens deze week dus de voortekenen ontgingen mij een beetje. En in een keer... WAM!quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet echt, zit nog vol adrenaline.
Ben volgens mij niet de enige Feyenoorder die helemaal de weg kwijt is![]()
Verder staat In het AD trouwens dat Psv ook heeft geprobeerd Giovanni van Bronckhorst op het allerlaatste moment over te halen naar hen te komen ipv naar Feyenoord, een beetje zoals Feyenoord Tim De Cler voor de neus van Psv heeft weggekaapt. Alleen Giovanni van Bronckhorst viel niet voor de worst die Psv hem heeft voorgehouden in de vorm van het benadrukken dat Psv toch écht Champions League speelt.![]()
'Prijs seizoenskaarten stijgt met 200%'quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:26 schreef Fetai het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad te mooi om waar te zijn. Volgens mij zit er een addertje onder 't gras![]()
ik kan me niet voorstellen dat Koevermans op de bank wil gaan zitten bij Feyenoord. Ik denk dat het of Koevermans of Makaay wordt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is ook een goede ja. Maar ik denk dat als Koevermans komt, hij niet voor de bank is gehaald.
Maar zonder Koef is dat ook een goede opstelling.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:26 schreef LongOne het volgende:
[..]
'Prijs seizoenskaarten stijgt met 200%'![]()
Verwacht er nou maar niet te veel van, dan valt het alleen maar tegen. Ik ben tevreden als we niet meer bang hoeven te zijn voor clubs als Groningenquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:27 schreef dvdfreak het volgende:
Feyenoord *,geweldig seizoen tegemoet
Feyenoord gaat voor de play-offs.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:30 schreef Fetai het volgende:
[..]
Verwacht er nou maar niet te veel van, dan valt het alleen maar tegen. Ik ben tevreden als we niet meer bang hoeven te zijn voor clubs als Groningen![]()
Ruilen voor Angelos?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:30 schreef toma het volgende:
wij hebben Perez nog steeds in de aanbieding? Nu jullie toch bezig zijn?
Ruilen voor Sneijder?quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:35 schreef TheGeneral het volgende:
Ik hoor net dat de Goeij ook weer benaderd is om Timmer te vervangen![]()
Kindermaten zijn er en zijn goedkoper...Besparen we weer voor nieuwe spelersquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ruilen voor Sneijder?
Weet alleen niet of we 't Feyenoord shirt in die maat hebben.![]()
![]()
Precies, voor de kameraadjes zijn er ook shirts, dus een van die moet Sneijder toch wel passen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:35 schreef renz0r het volgende:
[..]
Kindermaten zijn er en zijn goedkoper...Besparen we weer voor nieuwe spelers
Sneijderquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ruilen voor Sneijder?
Weet alleen niet of we 't Feyenoord shirt in die maat hebben.![]()
![]()
Is dat zo'n Ajacied? Hij gedraagt zich natuurlijk wel als een rasechte neus, maar hij komt toch uit Utrecht? Meestal zijn die toch ook niet zo happig op Ajax?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:38 schreef toma het volgende:
[..]
Sneijder![]()
die wil nog niet dood gevonden worden in een feyenoord shirt.
Denk ook niet dat-ie lang blijft leven in Rotterdam.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:38 schreef toma het volgende:
[..]
Sneijder![]()
die wil nog niet dood gevonden worden in een feyenoord shirt.
Leuke speler voor in de breedtequote:Op donderdag 28 juni 2007 00:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Denk ook niet dat-ie lang blijft leven in Rotterdam.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, voor de lengte koop je 'm niet.![]()
Daar hebben we Hofs al voor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, voor de lengte koop je 'm niet.![]()
Ja, precies, dat is ook echt zo. Vandaag kan ik echt me geluk niet op, morgen ga ik aan de champagnequote:Op donderdag 28 juni 2007 00:43 schreef LongOne het volgende:
Wat is het toch mooi om Feyenoordsupporter te zijn! Zo leer je dit soort dagen juist waarderen!
Gio, goed gedaan klasbak.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet echt, zit nog vol adrenaline.
Ben volgens mij niet de enige Feyenoorder die helemaal de weg kwijt is![]()
In your facequote:'Een topspeler halen? Onmogelijk. Zelfs voetballers net onder de top verdienen al schrikbarend veel, te veel voor Feyenoord.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik support gevallen topclubs!
Ik gun hem niks, als hij ons wat gegund zou hebben had hij al met de winterstop ontslag genomenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:12 schreef Siemerink het volgende:
Ach ja, Erwin Koeman; ik hoop dat hij een mooie club gaat trainen.
Dat zijn ook geen supporters joh, een echte supporter van Ajax is pro Ajax en anti Feyenoord. Andersom geldt hetzelfde natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:14 schreef patrickt37 het volgende:
Ik snap niet dat er hier Ajacieden zijn, die posten blij te zijn voor 010.
Wat betreft mag er voor mij altijd een streep door 010.
010
Juist, en dan nog die verhalen, ik heb liever dat we met Feyenoord om de titel strijden dan met PSV of AZ.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:15 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen supporters joh, een echte supporter van Ajax is pro Ajax en anti Feyenoord. Andersom geldt hetzelfde natuurlijk.
Inderdaad, erg jammer, vooral als je ziet dat we uiteindelijk vorig jaar niets aan hem gehad hebben en met lege handen staanquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Achteraf gezien hadden we Castelen beter in zijn toptijd kunnen verkopen. Toen was hij echt wel een paar miljoen waard. Afgelopen seizoen echter amper gespeeld en daardoor uit de picture geraakt.
Precies, maarja. Dat zie je achteraf pas. Vooraf dacht ik dat Castelen nog de enige goede aanvaller was die we hadden. Achteraf bleek dat we geen goede aanvallers meer hadden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:30 schreef Fetai het volgende:
[..]
Inderdaad, erg jammer, vooral als je ziet dat we uiteindelijk vorig jaar niets aan hem gehad hebben en met lege handen staan![]()
en verdedigers.......quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, maarja. Dat zie je achteraf pas. Vooraf dacht ik dat Castelen nog de enige goede aanvaller was die we hadden. Achteraf bleek dat we geen goede aanvallers meer hadden.![]()
Wat is daar nu goed aan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:18 schreef ericajax het volgende:
goed dat jullie zulke spelers halen, vecht liever met jullie dan psv of az om de titel/CL
Volgend jaar, mochten wij winnen van jullie (al schat ik die kans nog steeds in als zeer laag) dan lach ik mensen die met zulke opmerkingen kwamen kei hard uit, jou zal ik sparenquote:
Ach, wil je ons gelach inhalen van afgelopen seizoen(en het seizoen daarvoor,(Playoffs) ), mogen ze in Rotterdam wel 4 Makaay's stallen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:59 schreef Fetai het volgende:
[..]
Volgend jaar, mochten wij winnen van jullie (al schat ik die kans nog steeds in als zeer laag) dan lach ik mensen die met zulke opmerkingen kwamen kei hard uit, jou zal ik sparen![]()
![]()
Was het lachen dan dat PSV met 1 goal meer landskampioen werd?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:01 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ach, wil je ons gelach inhalen van afgelopen seizoen(en het seizoen daarvoor,(Playoffs) ), mogen ze in Rotterdam wel 4 Makaay's stallen.
Jouw gelach zal ik inderdaad de komende seizoenen niet evenaren, daar twijfel ik ook niet over. Maar kennelijk is er onder jullie een gedeelte wat medelijden met ons had toen ze ons versloegen. Waar gaat dat overquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:01 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ach, wil je ons gelach inhalen van afgelopen seizoen(en het seizoen daarvoor,(Playoffs) ), mogen ze in Rotterdam wel 4 Makaay's stallen.
Ik heb in ieder geval nooit medelijden met 010. Al degraderen ze.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:02 schreef Fetai het volgende:
[..]
Jouw gelach zal ik inderdaad de komende seizoenen niet evenaren, daar twijfel ik ook niet over. Maar kennelijk is er onder jullie een gedeelte wat medelijden met ons had toen ze ons versloegen. Waar gaat dat over!
In ieder geval zet de traditie zich voort, wanneer ik naar de Arena rij voor een Europees avontuur, en langs de Kuip kom, er nooit licht brand.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:02 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Was het lachen dan dat PSV met 1 goal meer landskampioen werd?
Wat vroeg ik dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
In ieder geval zet de traditie zich voort, wanneer ik naar de Arena rij voor een Europees avontuur, en langs de Kuip kom, er nooit licht brand.
C'mon Patrick.... "Pisvee"quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zit ik hier in het Pisvee topic?
Oke, ik zal dadelijk onder mijn kussen gaan liggen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:17 schreef Fetai het volgende:
[..]
C'mon Patrick.... "Pisvee", ga je schamen
![]()
Ja, erg lollig allemaal, jij bent zeker ook van de categorie: Ajakkes & Feyenooit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Oke, ik zal dadelijk onder mijn kussen gaan liggen.
Nee hoor. Gewoon Ajax en 010quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:21 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ja, erg lollig allemaal, jij bent zeker ook van de categorie: Ajakkes & Feyenooit.![]()
Gebruik dan voor Eindhoven alsjeblieft 040, je bent echt niet serieus te nemen als je PSV "Pisvee" noemt.quote:
In dit topic wil ik ook niet serieus genomen worden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:30 schreef Fetai het volgende:
[..]
Gebruik dan voor Eindhoven alsjeblieft 040, je bent echt niet serieus te nemen als je PSV "Pisvee" noemt.
Ik moest ff pissen. Nu moet ik ook schijtenquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:22 schreef Sloggi het volgende:
Dan dit nog: WE MAKEN DIE JODEN AF KOMEND SEIZOEN!!!!!!!!!
![]()
Ik blijf het ook een raar verhaal vinden, het blijft relatief stil en opeens word de ene na de andere topper binnen gehaald.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:47 schreef Happel het volgende:
Ik blijf wel sceptisch wat betreft de financiën. Geloof i.i.g. niet dat Feijenoord een buitenlandse investeerder heeft ala Abrahamovich bij Chelsea. De club kan daar niet achteraf mee naar buiten komen. Eerst wat goede aankopen doen en dan tussen neus en schaamlippen door zeggen dat het allemaal dankzij een stinkendrijke Rus is die de club overneemt.
Dat pikken de supporters niet, hoop ik dan tenminste. Ik zou dat i.i.g. niet pikken.
Dan heb je Harry, Slory, Koevermans, Makaay en Smolarek.....quote:Op donderdag 28 juni 2007 07:03 schreef INViCTuS het volgende:
Makaay komt, Koevermans in onderhandeling’
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 28 juni om 01:01
Het leek niet gekker te kunnen bij Feyenoord, maar nog geen vierentwintig uur na de aankondigingen dat Giovanni van Bronckhorst en Kevin Hofland het komend seizoen in De Kuip zullen voetballen, is volgens de NOS nu ook Roy Makaay overstag gegaan.
De komst van de spits van Bayern München hield al weken lang de gemoederen in Rotterdam-Zuid bezig. Feyenoord zelf maakte de interesse in de geboren Wijchenaar al diverse malen duidelijk, maar Makaay zelf liet weten eerst af te willen wachten hoe de zaken zowel bij Bayern als bij Feyenoord zich zouden ontwikkelen.
Met het vastleggen van Van Bronckhorst en Hofland staat de oud-speler van onder meer Vitesse en Deportivo La Corunã niets meer in de weg om zijn handtekening onder een verbintenis te zetten die hem de komende jaren speler van de Stadionclub moet maken. Daarnaast is ook de situatie bij Bayern alleszins rooskleurig. De Zuid-Duitse miljoenenclub haalde voor de positie in de spits Luca Toni en Miroslav Klose, waardoor er voor Makaay geen plaats meer lijkt te zijn.
Koevermans en Smolarek
Naast Makaay zou ook Danny Koevermans dichtbij een overstap naar Feyenoord zijn. De aanvaller zou persoonlijk al rond zijn met de Rotterdammers, alleen zijn huidige club AZ moet nog tot een akkoord komen.
De NOS meldt verder dat de nieuwbakken trainer Bert van Marwijk bij Borussia Dortmund geïnformeerd zou hebben naar Ebi Smolarek. De oud-Feyenoorder werd destijds door de coach meegenomen vanuit Rotterdam richting het Westfalen-stadion, waar hij zich sterk ontwikkelde.
Smolarek, die de jeugdopleiding bij Feyenoord doorliep, zou echter bij de clubleiding van die Borussen hebben aangegeven dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging. Zijn voormalige werkgever, met Van Marwijk en het scala aan nieuwe spelers dat momenteel wordt binnengeloodst, zou volgens het Sportjournaal goed in het plaatje van de Poolse spits passen.
Harry gaat gyros verkopen in de Kuip, dus die valt af.quote:Op donderdag 28 juni 2007 07:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan heb je Harry, Slory, Koevermans, Makaay en Smolarek.....
Is dat niet een beetje overkill?.
Ookal staan we onderaan, alle joden gaan eraan.. Feijenoord!quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:22 schreef Sloggi het volgende:
Dan dit nog: WE MAKEN DIE JODEN AF KOMEND SEIZOEN!!!!!!!!!
![]()
Mjah, scheelt dat Smolarek, dacht ik, nogal multifunctioneel is?quote:Op donderdag 28 juni 2007 07:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan heb je Harry, Slory, Koevermans, Makaay en Smolarek.....
Is dat niet een beetje overkill?.
idd, van die 5 zijn er 3 echte spitsen, Ebi en Slory kunnen ook op de flankenquote:Op donderdag 28 juni 2007 07:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, scheelt dat Smolarek, dacht ik, nogal multifunctioneel is?
Verloten onder de seizoenskaarthouders?quote:Op donderdag 28 juni 2007 07:59 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
idd, van die 5 zijn er 3 echte spitsen, Ebi en Slory kunnen ook op de flanken
en Griek moet natuurlijk gewoon verkocht/weggegeven worden
Vraag me af of dat niet gaat stinken dan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:18 schreef Keltie het volgende:
Geef 'em maar, staat altijd leuk.. Zo'n Griek in de meterkast.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:18 schreef Keltie het volgende:
Geef 'em maar, staat altijd leuk.. Zo'n Griek in de meterkast.
Luchtverfrissertje;quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:35 schreef blindgier het volgende:
[..]
Vraag me af of dat niet gaat stinken dan.
Denk dat je aan het verzorgen van een fret minder je handen vol hebt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Luchtverfrissertje;
[afbeelding]
erbij hangen
Ik doe niet mee met de verloting, hij is nog niet goed genoeg voor Zwerver 6, en die spelen laag hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:16 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Verloten onder de seizoenskaarthouders?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:54 schreef Jenga het volgende:
Hey
Co
[afbeelding]
Hoezo, te weinig toekomstperspectief
Tussen de 2 en 8 miljoen zoals we gisteren hebben kunnen concluderen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:55 schreef iank het volgende:
hahaha, iemand trouwens een idee hoeveel die Makaay moet kosten eigenlijk?
Smolarek kan op rechts en linksbuiten in de spits en er achter heb ik zo het idee (speelde die onder Bert allemaal een x)quote:Op donderdag 28 juni 2007 07:59 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
idd, van die 5 zijn er 3 echte spitsen, Ebi en Slory kunnen ook op de flanken
en Griek moet natuurlijk gewoon verkocht/weggegeven/in de maas gegooit worden
Je doet het goed of nietquote:'Feyenoord-bod op El Ahmadi afgewezen'
28/6/2007 8 :52
Feyenoord gaat niet alleen voor de ervaring van onder meer Roy Makaay en Kevin Hofland. De Rotterdamse club heeft ook meer dan gemiddelde interesse voor Ahmed El Ahmadi.
Volgens De Telegraaf heeft Feyenoord zich al officieel gemeld bij FC Twente. Maar vooralsnog lijkt een overgang van El Ahmadi nog niet aan de orde. De Enschedese club heeft al weinig trek de Marokkaanse middenvelder te laten gaan.
Ook het eerste Rotterdamse bod zou FC Twente niet op andere gedachten hebben kunnen brengen. El Ahmadi (22), die aan zijn vijfde seizoen gaat beginnen in Enschede, is een van de pijlers van het Twentse middenveld.
Roy Makaay en Kevin Hofland bezegelen naar alle waarschijnlijkheid donderdag de transfer naar De Kuip. Feyenoord heeft naar verluidt ook al een akkoord met Danny Koevermans. Maar AZ lijkt alsnog huiverig te zijn de aanvaller te laten gaan.
Morgen of maandag wordt El Ahmadi dus gepresenteerd.quote:
Nee eerst wordt Tymochuk nog gepresenteerd. Zag hem van de week in de Witte Aap.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Morgen of maandag wordt El Ahmadi dus gepresenteerd.
Zeg, hij kan er toch ook niets aan doen dat hij zo lelijk is? Om hem dan gelijk uit te gaan schelden...quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:04 schreef blindgier het volgende:
[..]
Nee eerst wordt Tymochuk ... Witte Aap.
Die laatste vraag is niet zo heel moeilijk om te beantwoorden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:10 schreef Happel het volgende:
Begint enge gestaltes aan te nemen. Waar halen ze dat geld vandaan en waarom wordt het halve elftal opeens 'vervangen'?
Maar Fretten maken geen Gyros.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:49 schreef blindgier het volgende:
[..]
Denk dat je aan het verzorgen van een fret minder je handen vol hebt.
Jorienski.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben benieuwd hoe jullie Rus heet.
Das waar, maar een bepaald soort Fred scoort wel meer.quote:
TJskiquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben benieuwd hoe jullie Rus heet.
Maar die wilde niet komenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:14 schreef blindgier het volgende:
[..]
Das waar, maar een bepaald soort Fred scoort wel meer.
Dat wel ja. Transfersommen voor Hofland, Makaay en De Cler waren al uit, maar de salarissen moeten ook nog betaald worden. Daarnaast als ze nu ook nog Ebi, Koevermans of El Ahmadi willen die ook nog betaald willen krijgen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Verder ben ik het eens met Happel het word nu gewoon eng
Ach als je ziet hoeveel koekebakkers er vertrokken zijn, daar kan je die salarissen makkelijk van betalen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat wel ja. Transfersommen voor Hofland, Makaay en De Cler waren al uit, maar de salarissen moeten ook nog betaald worden. Daarnaast als ze nu ook nog Ebi, Koevermans of El Ahmadi willen die ook nog betaald willen krijgen...
Die koekebakkers, al zijn het er 10, verdienden samen echt niet zoveel als dat De Cler, Makaay, Hofland, Van Bronckhorst en een eventuele andere grote aankoop bij elkaar verdienenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:20 schreef blindgier het volgende:
[..]
Ach als je ziet hoeveel koekebakkers er vertrokken zijn, daar kan je die salarissen makkelijk van betalen.
Waarbij nog wel gezegd moet worden dat Makaay nog niet binnen is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die koekebakkers, al zijn het er 10, verdienden samen echt niet zoveel als dat De Cler, Makaay, Hofland, Van Bronckhorst en een eventuele andere grote aankoop bij elkaar verdienen
En er moeten er nog een aantal snel wegwezen...........een Griek, Castelen, Bahia of Saidi het liefst allebei, Tiendalli (backs genoeg met Greene, Buijs en Lucifer), Pardo en uiteraard Leonard (of liep zn contract al af?)quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:20 schreef blindgier het volgende:
[..]
Ach als je ziet hoeveel koekebakkers er vertrokken zijn, daar kan je die salarissen makkelijk van betalen.
Vergeet niet dat je van Pierre's salaris af bent nu, daar kun je 3 andere salarissen van betalen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat wel ja. Transfersommen voor Hofland, Makaay en De Cler waren al uit, maar de salarissen moeten ook nog betaald worden. Daarnaast als ze nu ook nog Ebi, Koevermans of El Ahmadi willen die ook nog betaald willen krijgen...
Ja, maar je kunt die toekomstige transfersommen die je nog moet ontvangen niet gebruiken om nu spelers voor te betalen. Die toekomstige transfersommen zijn daarnaast nog allerminst zeker.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
En er moeten er nog een aantal snel wegwezen...........een Griek, Castelen, Bahia of Saidi het liefst allebei, Tiendalli (backs genoeg met Greene, Buijs en Lucifer), Pardo en uiteraard Leonard (of liep zn contract al af?)
Kopen? Tientje, incl. verzendkosten...quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
En Charisteas speelt aardig de bouzouki.
Niets mis met een goeie bouzoukisolo.
We staan nog steeds onder curatele bij de KNVB, en mogen dus geen uitgaven doen waarvan zij achten dat het de club in verdere financiële problemen brengt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:24 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Als Feyenoord volgend jaar geen CL haalt zijn ze failliet
Nee hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:24 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Als Feyenoord volgend jaar geen CL haalt zijn ze failliet
De doelstelling voor komend seizoen is eindigen bij de eerste 5.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:28 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik geloof dat de doelstelling is dat ze binnen 2 jaar weer Europees moeten gaan spelen![]()
van Bronckhorst heeft gezegd dat ze binnen 2 jaar weer europees moeten gaan spelen... Maar bij de eerste 5 eindigen lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De doelstelling voor komend seizoen is eindigen bij de eerste 5.
Dat weet ik maar ik bedoel dat ze dus nu leuk shoppen maar dat ze er ook weer mensen uit zetten dus dat je dan weer salarisgeld vrij maakt. Want qua transfers brengen de meeste niet veel op lijkt me. En idd met het missen van kostenpost Pi-Air kun je en Slory en Bruins betalenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt die toekomstige transfersommen die je nog moet ontvangen niet gebruiken om nu spelers voor te betalen. Die toekomstige transfersommen zijn daarnaast nog allerminst zeker.
Dan hebben we Ekramy...quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:32 schreef iank het volgende:
Moeten ze niet nog ff een goeie keeper kopen, ik vond timmer nou niet al te best dit seizoen..
We kunnen effe Cech polsen. Schijnt dat hij na alle positieve berichten wel oren naar een overgang heeft.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:32 schreef iank het volgende:
Moeten ze niet nog ff een goeie keeper kopen, ik vond timmer nou niet al te best dit seizoen..
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:41 schreef Tomasso het volgende:
Mja, voorlopig is dit de selectie:
Keeper
Timmer
Ekramy
Mulder
Verdediging
Tiendalli
Lucius
Vlaar
Hofland
Bahia
De Cler
Greene
Middenveld
Bruins
Buijs
De Guzman
Hofs
Van Bronckhorst
Drenthe
Lensky
Derijck
Aanval
Slory
Vincken
Castelen
Griek
Makaay reken ik nog niet mee. Volgens mij klopt het zo wel aardig tochBuijs zou eventueel nog in de verdediging geplaatst kunnen worden.
Als Makaay komt zou de doelstelling moeten zijn : 1.Dit jaar minimaal UEFA Cup-voetbal halen, 2.Volgend jaar CL-voetbal halen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:28 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik geloof dat de doelstelling is dat ze binnen 2 jaar weer Europees moeten gaan spelen![]()
Ik wist dat we er nog een paar misstequote:Op donderdag 28 juni 2007 09:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Waars Pardo?? Wijnaldum (of gaattie weet naar de jeugd?)?? Huijsegems?
Misschien dat Feijenoord El Ahmadi wil in ruil voor Huijsegems en een transferbedrag?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Waars Pardo?? Wijnaldum (of gaattie weet naar de jeugd?)?? Huijsegems?
Ik heb 'm even op de FOK!servers gegooid:quote:
Nog niet helemaal zeker dacht ik, hij wilde eerst weten wie de nieuwe trainer werd enzo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Huijsegems gaat toch sowieso weg?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb 'm even op de FOK!servers gegooid:
[afbeelding].
jammer dat ie niet zichtbaar is....quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:55 schreef Tomasso het volgende:
[[url=http://img5.glowfoto.com/images/2007/06/28-0055342244T.jpg]afbeelding][/URL]
[..]
Schaamteloos gepikt
Ostlund komt terugquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb 'm even op de FOK!servers gegooid:
[afbeelding].
quote:donderdag 28 juni 2007
Feyenoord: Makaay en Hofland akkoord
ROTTERDAM - Vanmiddag presenteert Feyenoord Roy Makaay en Kevin Hofland als zijn nieuwe spelers. Makaay tekent een contract voor drie jaar en met Hofland is een vierjarige verbintenis overeengekomen. De clubleiding bereikte afgelopen nacht een akkoord met beide spelers.
Ik denk dat Feyenoord nu ook alles snel af wil ronden. Dan hebben andere clubs zich nog niet gemeld voor de spelers, je voorbereiding doe je met de gehele selectie (of met eentje minder die er later nog bijkomt). Dan krijg je niet hetzelfde gezeik als vorig jaar dat alle spelers die je wilt al een transfer hebben gedaan en dat je terwijl het seizoen is begonnen nog 2 nieuwe spelers aantrekt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:05 schreef Posdnous het volgende:
Heerlijk nieuws allemaal.
Het begint nu wel heel erg te worden. Prachtig ook da ze meteen alles in 2 dagen willen afhandelen. De rest van de clubs zit echt te kijken van wtf en moeten dan de hele zomer nog gaan transfereren. Zou mooi zijn als Feyenoord in een paar dagen klaar is.
Kan een mooie koppel vormen met Makaay.quote:28/6/2007 - 'Feyenoord vasthoudend voor Roland Linz'
(Gepost door K)
Eerder kwamen er al berichten uit Portugal dat Feyenoord belangstelling zou hebben voor de Oostenrijkse aanvaller Roland Linz van Boavista. Vandaag meldt het Portugese Jornal de Noticias dat Feyenoord vasthoudend is in haar pogingen om Linz te strikken. Concurrentie zou er zijn van Dimao Kiev en Engerie Cottbus, maar Feyenoord zou dichtbij een akkoord zijn met Boavista.
Feyenoord Netwerk
Het lijkt erop gezien alle namen die concreet genoemd worden dat Feyenoord met diverse trajecten tegelijk bezig is en backups klaar wil hebben mochten andere transfers onverhoopt niet slagen.
Er zijn ook certificaten van aandelen verkocht, met een minimale afname van 1000 stuks, wat neerkomt op 1 miljoen euro als ik het niet mis heb.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:21 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Al dit geld kan toch niet enkel uit het spelersfonds komen... Toch?
Dan ziet de concurrentie niet waar ze mee bezig zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:21 schreef ruud_fr het volgende:
[..]doet Feyenoord alleen 's-nachts zaken ofzo?
Geloof ik ook niks van.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:21 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Peter Boszquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:32 schreef Harmen1984 het volgende:
De laatste keer dat ik euforisch was over een gekochte speler was met Pierre in 2001, kun je nagaan
Wat een week![]()
Tot nu toe heeft volgens mij alleen voetbalprimeur.nl gemeld dat er een anonieme investeerder "met een Feyenoord-hart" is die 50 miljoen op tafel heeft gelegd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:21 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Is al ontkracht door Feijenoord.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft volgens mij alleen voetbalprimeur.nl gemeld dat er een anonieme investeerder "met een Feyenoord-hart" is die 50 miljoen op tafel heeft gelegd.
Weet niet wat dat gerucht waard is, maar het lijkt me wel duidelijk dat er achter de schermen ineens veel geld vrijgekomen is.
Op Feyenoord.nl staat al dat dit onzin is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft volgens mij alleen voetbalprimeur.nl gemeld dat er een anonieme investeerder "met een Feyenoord-hart" is die 50 miljoen op tafel heeft gelegd.
Weet niet wat dat gerucht waard is, maar het lijkt me wel duidelijk dat er achter de schermen ineens veel geld vrijgekomen is.
Hier is een rectificatie voor geplaatst. Zou me niets verbazen als Feyenoord hierom heeft gevraagd, maargoed. VPquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:41 schreef Gert het volgende:
[..]
zal vanavond ff toevoegenquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:21 schreef Corona1972 het volgende:
Oh ja,ik zie in de openingspost alle namen in de vakken staan,ik kan er ook bij hoor,,vakkie UU hiero.
Had het al s eerder gezegd.
iddquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:30 schreef Malibu-06 het volgende:
Het zegt overigens wel wat over de mentaliteit van deze 5 spelers dat ze komen ondanks dat er geen Europees voetbal is dit jaar
De laaste tien jaar is het niet meer zo rumoerig geweest met spelers aankopen bij Feyenoordquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
Je kan veel zeggen, maar ondertussen haalt Bosz, met v. Marwijk natuurlijk, wel goeie spelers binnen. Een stukje beter dan Mark Wotte lijkt me.
Nou nou, Van Bronckhorst is toch geen schim vergeleken met Schreuder.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
Je kan veel zeggen, maar ondertussen haalt Bosz, met v. Marwijk natuurlijk, wel goeie spelers binnen. Een stukje beter dan Mark Wotte lijkt me.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 07:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Harry gaat gyros verkopen in de Kuip, dus die valt af.
OK.quote:
Half 3 schijntquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:01 schreef foetre het volgende:
Hoelaat is de presentatie?
Ik zou het doen als hij er niet was.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:58 schreef Gert het volgende:
[..]
OK.
Zou ik ook doen als je investeerder anoniem wil blijven.
Ik zou het doen om je supporters te laten denken dat er wel een investeerder is, terwijl je achter hun rug allemaal drugs verhandeld. Zo verdenkt niemand iets.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik zou het doen als hij er niet was.
Scheelt, hebben ze in het seizoen een grote afzetmarkt in het eigen stadionquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zou het doen om je supporters te laten denken dat er wel een investeerder is, terwijl je achter hun rug allemaal drugs verhandeld. Zo verdenkt niemand iets.
PSV is sowieso de zwaktste top 4-club nu, tenzij ze opeens met een aantal superversterkingen komen. Bij Ajax hangt het er vanaf of Sneijder, Huntelaar en Babel blijven. AZ gaat de boot in met al die jonge spelers (hoe dom ben je als je je enige routine de deur uit doet voor jonge talenten) dus het kan nog een leuk jaar worden voor Feyenoord.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:52 schreef ViVe het volgende:
De selectie word aardig versterkt zo zeg. De tering. Makaay, Hofland, Gio en de Cler. Feijenoord word nog een serieuze top 3 kandidaat. IK wil namelijk wel eens zien hoe PSV het vertrek van Philip Cocu gaat opvangen op het middenveld en het waarschijnlijke vertrek van Alex in de verdediging.
Ajax heb ik zo het idee dat Sneijder naar Spanje gaat, als Arsenal Babel egt wil hebben, zie ik Babel nog wel vertrekken. Tegen zo'n club zeg je geen nee.
Alleen AZ is redelijk stabiel gebleven nog.
Ik zie het weer een klein beetje positief in!
Right....quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
PSV is sowieso de zwaktste top 4-club nu
Dat is wel heel erg kort door de bocht. Feyenoord moet het eerst maar eens laten zien, en bij PSV loopt er nog steeds genoeg klasse rond. Daarnaast worden er ook echt nog wel spelers aangetrokken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
PSV is sowieso de zwaktste top 4-club nu, tenzij ze opeens met een aantal superversterkingen komen. Bij Ajax hangt het er vanaf of Sneijder, Huntelaar en Babel blijven. AZ gaat de boot in met al die jonge spelers (hoe dom ben je als je je enige routine de deur uit doet voor jonge talenten) dus het kan nog een leuk jaar worden voor Feyenoord.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
PSV is sowieso de zwaktste top 4-club nu, tenzij ze opeens met een aantal superversterkingen komen. Bij Ajax hangt het er vanaf of Sneijder, Huntelaar en Babel blijven. AZ gaat de boot in met al die jonge spelers (hoe dom ben je als je je enige routine de deur uit doet voor jonge talenten) dus het kan nog een leuk jaar worden voor Feyenoord.
Hehe inderdaad, kan me wel meer leeglopen bij psv herinneren. En het seizoen erop werden ze weer kamioen. Dus ik schrijf die club echt niet af nu.quote:
Nu Makaay komt, BEN ik realistisch. PSV moet het vertrek van Cocu, Alex en waarschijnlijk Farfan zien op te vangen, en dat terwijl de vijver door Feyenoord redelijk leeggevist is.quote:
Farfan blijft. En Hofland en De Cler zijn nou ook weer niet die toppers die jij er van makt. Zijn Da Costa (in potentie) en Salcido wel een stukkie beterquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nu Makaay komt, BEN ik realistisch. PSV moet het vertrek van Cocu, Alex en waarschijnlijk Farfan zien op te vangen, en dat terwijl de vijver door Feyenoord redelijk leeggevist is.
Dat durf ik wel in twijel te trekken hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Farfan blijft. En Hofland en De Cler zijn nou ook weer niet die toppers die jij er van makt. Zijn Da Costa (in potentie) en Salcido wel een stukkie beter.
Welke speler staat er voorin die kansen creëert? We hebben er nu eentje die ze erin schopt, nu nog eentje die ze voorbereidt. Daar ontbrak het vorig seizoen ook aan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nu Makaay komt, BEN ik realistisch. PSV moet het vertrek van Cocu, Alex en waarschijnlijk Farfan zien op te vangen, en dat terwijl de vijver door Feyenoord redelijk leeggevist is.
Je hebt nog last van het euforisch gevoel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dat durf ik wel in twijel te trekken hoor![]()
Castelen, Sloryquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Welke speler staat er voorin die kansen creëert? We hebben er nu eentje die ze erin schopt, nu nog eentje die ze voorbereidt. Daar ontbrak het vorig seizoen ook aan.
Vijver leeggevist.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ajax heeft DE scout van PSV hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vijver leeggevist.
Ga er maar vanuit dat PSV zo weer een blik Zuid-Amerikanen opentrekt.
Ja maar PSV heeft DAM als kenner van het Zuid amerikaans voetbal!!!quote:
Idd, heb PSV ook wel eens laag ingeschat na wat verlies.. Vraag me elke keer dan weer af waar het uiteindelijk aan gelegen heeft dat ze dan alsnog weer kampioen werden..quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:17 schreef blindgier het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, kan me wel meer leeglopen bij psv herinneren. En het seizoen erop werden ze weer kamioen. Dus ik schrijf die club echt niet af nu.
Maar ja dat het spannend wordt dit seizoen is wel zeker op deze manier.
Wij hebben Steef. Die vist voor ons de vijver ook leeg in Zuid-Amerika.quote:
Hij schijnt een uitstekende visser te zijn. Het gerucht gaat dat hij ooit bij Rex Hunt is geweestquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wij hebben Steef. Die vist voor ons de vijver ook leeg in Zuid-Amerika.
Denk dat dat een beetje overkill wordtquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:43 schreef sjimz het volgende:
Ebi Smolarek en Koevermans dalijk ook naar Feyenoord.
Het kan niet op daar bij Feyenoord
Dus 4-4-2 met Makaay en Smolarek of Koevermans. Dan heb je een eigen talent als Vincken, waar ga je die dan neerzetten? En Harry uiteraard, wat gebeurt daar mee?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:43 schreef sjimz het volgende:
Ebi Smolarek en Koevermans dalijk ook naar Feyenoord.
Het kan niet op daar bij Feyenoord
Verhuren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:48 schreef VoreG het volgende:
Dan heb je een eigen talent als Vincken, waar ga je die dan neerzetten?
Deleten.quote:En Harry uiteraard, wat gebeurt daar mee?
Met Makaay, Koevermans en Smolarek is Charisteas geheel overbodig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik denk dat het het beste is dat Charisteas vertrekt, maar misschien doet hij het ook wel goed in een 4-4-2 met Makaay.
Waarmee hij meteen al een hoop credits heeft gewonnen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:32 schreef Corona1972 het volgende:
Vanuit Nederland toonde niet alleen Feyenoord interesse, maar was ook PSV in de markt voor de 32-jarige spits. In Duitsland werd bovendien gespeculeerd dat Ajax en AZ zich hadden gemeld voor Makaay. Maar het is Rotterdam geworden
Dan wel ja, maar zouden Koevermans en Smolarek komen? Smolarek zit ik persoonlijk niet zo meer op te wachten, jullie wel dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:52 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Met Makaay, Koevermans en Smolarek is Charisteas geheel overbodig.
Kopen? 4 miljoen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:55 schreef VoreG het volgende:
Zonde... ik vond Harry altijd zo'n sympathieke goede voetballer..
Ik op zich ook wel, maar het is gewoon niet anders. Misschien is de Bundesliga wel weer even wat voor hemquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:55 schreef VoreG het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:55 schreef VoreG het volgende:
Rechtspoot.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:59 schreef hippo-clippo het volgende:
Is Makaay nou linksbenig of tweebenig? Anders zijn alle versterkingen linksbenig![]()
Misschien wil Bayern hem wel ter vervanging van Makaay.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel, maar het is gewoon niet anders. Misschien is de Bundesliga wel weer even wat voor hem.
Wie?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:04 schreef denthemen het volgende:
OMG, te goed gaat het daar, zo snel alleen maar goeie aankopen..
Btw, al die aankopen hebben ook 1 groot minpunt.. Jorien is opeens weer volledig Feyenoorder
Maar moet sowieso nog een fatsoenlijke back-up voor Makaay komen. Schijnt dat ze nu vergevorderd zijn met Boavista over Linz.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:06 schreef Maikalo het volgende:
Koevermans en Smolarek zullen echt niet komen. Waren meer back-ups voor Makaay denk ik.
Overgewaarde speler. Mag daar lekker blijven waar hij nu zit.quote:
Dat meen je toch niet serieus? Die draaide een goed seizoen, maar zal vanaf nu weer als vanouds zijn.quote:
Bron?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar moet sowieso nog een fatsoenlijke back-up voor Makaay komen. Schijnt dat ze nu vergevorderd zijn met Boavista over Linz.
quote:2001/02 Austria Wien 7 8 Oostenrijk
2002/03 Austria Wien 3 3 Oostenrijk
2003/04 Admira Wacker 13 15 Oostenrijk
2004/05 Sturm Graz 13 4 Oostenrijk
2004/05 Olympique Nice 16 0 Frankrijk
2005/06 Austria Wien 31 15 Oostenrijk
2006/07 Boavista 16 10 Portugal
Dan staat hij in ieder geval garant voor 15 doelpuntenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:10 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus? Die draaide een goed seizoen, maar zal vanaf nu weer als vanouds zijn.
2001/02 Austria Wien 7 8 Oostenrijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:08 schreef Tomasso het volgende:
Schijnt dat ze nu vergevorderd zijn met Boavista over Linz.
Dat is een mooi lijstje vind ik hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:11 schreef Kadoc het volgende:
[..]
2001/02 Austria Wien 7 8 Oostenrijk
Totaal 99 55
Niet heel denderend.
1 op 2 is toch niet zo slecht?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:11 schreef Kadoc het volgende:
[..]
2001/02 Austria Wien 7 8 Oostenrijk
Totaal 99 55
Niet heel denderend.
http://jn.sapo.pt/2007/06(...)_provavel_para_.htmlquote:
In Oostenrijk, ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
1 op 2 is toch niet zo slecht?
1 op 1.nogwat eigenlijk.
Charisteas is wel een stuk zuiniger dan!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
http://jn.sapo.pt/2007/06(...)_provavel_para_.html
Hij loopt zo ongeveer 1 op 2, beter dan onze Griek
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Charisteas is wel een stuk zuiniger dan!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Charisteas is wel een stuk zuiniger dan!
Samuel Koejoe was ooit ook een goed scorende spits in Oostenrijk.quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Samuel Koejoe was ooit ook een goed scorende spits in Oostenrijk.
En kent iemand nog Roland Kollmann?
Kollmann werd als oostenrijks topscoorder naar Nederland gehaald door FC Twente.quote:
Misschien haalt het de Ajax-reeks wel inquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:21 schreef Maikalo het volgende:
Gaat ook hard met de topics op dit moment![]()
Dat is een SC-reeks.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Misschien haalt het de Ajax-reeks wel in.
Het gaat altijd nog om de kwaliteit van de topic's, niet over de kwantiteitquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Misschien haalt het de Ajax-reeks wel in.
Misschien toch een investeerder die anoniem wilt blijven?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:18 schreef PyTh het volgende:
Het lijkt mij ook vrij sterk dat al dat geld wat nu heel kort op elkaar uit geinvesteerd wordt uit die talentenpool komt.
Maar jullie zijn in ieder geval goed bezig wat aankopen betreft.
Die kans acht ik zeer aannemelijk ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Misschien toch een investeerder die anoniem wilt blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |