de laatste keer na vorig jaar is toch die 1-4. Begrijpend schrijven is blijkbaar nog veel moeilijkerquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:10 schreef Fetai het volgende:
[..]
De laatste keer na vorig jaar, begrijpend lezen is ook een kunst![]()
Oke, goed, ik dacht dat het er wel uit te halen was, maar kennelijk niet dus. Mijn fout danquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hehe, dan moet je het goed schrijven vriend.![]()
Er staat toch echt: "de laatste keer dat.... "
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kampioenen!
Nee, omdat hij nog door de keuring moet. Ik verwacht niet dat Makaay opeens te slechts is voor Nederland, met het oog op de fysieke staat van het Duitse voetbal.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:14 schreef Tomasso het volgende:
VI, AD en Rijnmond hebben nog niet gemeld dat Makaay definitief komt.
Hofland moest vandaag ook nog door de keuring, maar dat werd ook al van te voren gemeld.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, omdat hij nog door de keuring moet. Ik verwacht niet dat Makaay opeens te slechts is voor Nederland, met het oog op de fysieke staat van het Duitse voetbal.
Lief hoor, maar ik heb het nu wel gehad met deze opmerkingen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:18 schreef ericajax het volgende:
goed dat jullie zulke spelers halen, vecht liever met jullie dan psv of az om de titel/CL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |