THY vliegt via Dusseldorf best goedkoop.quote:Op woensdag 12 november 2008 08:45 schreef MCH het volgende:
Zijn er low-cost maatschappijen die vliegen op Istanbul? Dusseldorf, Keulen, Brussel etc. is ook goed.
Kofte? (krijg hier geen puntjes op de O; die moet je er zelf bij denken)quote:Op woensdag 12 november 2008 17:34 schreef nils7 het volgende:
Daarnaast kan ik kleine/kleffe hamburgertjes aanbevelen. Deze zijn te vinden aan de linkerkant als je Istiklal cad. ingelopen komt (vanuit Taksim) en er zitten tal van tentjes daro. meerder bieden het aan maar er is maar 1 de echte (volgens m'n vriendin, zij komt er vandaan). Zeer smakelijk en niet duur...
Ik heb er opweg naar Iznik ook wel een stel gecrashed gezien..quote:Wat ook tof is, is in een Dolmus rondcrossen90 door de binnenstad en dan vol inremmen voor een file hihi.
Nope geen koftequote:Op donderdag 13 november 2008 09:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kofte? (krijg hier geen puntjes op de O; die moet je er zelf bij denken)
[..]
Ik heb er opweg naar Iznik ook wel een stel gecrashed gezien..
Ik vlieg van Brussel... scheelt vliegtaxquote:Op donderdag 13 november 2008 08:55 schreef saban het volgende:
Je kan ook de KLM pakken, ik ben in de hoogseizoen (zomer) van Amsterdam -> Istanbul gevlogen. EUR 315,00 all-in.
Whatever, ik check altijd de reviews op verschillende sites. Bovendien heb ik nu al geboekt dus kan niet meer terug.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:25 schreef IHVK het volgende:
Pas op met té goedkope reisjes. Hotel kan tegenvallen en daarmee ook de beleving van de stad.
Istanbul is heel groot en heeft ook probleemgebieden zoals elke grote wereldstad.
Verder is het de meest geweldige en mooie stad van de wereld, als je op de goede plekken bent.
Waar naar toe? Naar het oosten vanuit Haydarpasa... ga er wel vanuit dat je je treinkaartje van te voren moet halen! Als je ver weg reist en je dus een kaartje moet reserveren, kan op het station of wellicht dat de receptie van je hotel het kan doen!quote:Op zondag 14 december 2008 19:40 schreef WRDA6 het volgende:
Wie kan me meer vertellen over de mogelijkheden/ onmogelijkheden etc. van het reizen vanuit Istanbul per trein?
Hangt af qua drukte... vorige week was het offerfeest en dan wil iedereen naar familie dus is het wel aan te raden om het dan een aantal dagen tot een week te regelen.quote:Op zondag 14 december 2008 20:37 schreef WRDA6 het volgende:
nils7: bedankt voor je reactie.
Ik wil inderdaad richting het oosten. Weet je of de wachttijden ver vooruit liggen of slechts een paar dagen?
Oh nee je moet echt niet bang worden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Whatever, ik check altijd de reviews op verschillende sites. Bovendien heb ik nu al geboekt dus kan niet meer terug.![]()
Zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:43 schreef Grunner het volgende:
Ik ben net een week terug uit Istanbul. Was daar met Corendon, dus vrij goedkoop, maar heb een super tijd gehad. Misschien dat dit je weer wat positiever stemt
[ afbeelding ]
Wie gaat er tegenwoordig nog naar een reisbureau?quote:Op zondag 14 december 2008 21:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh nee je moet echt niet bang worden.![]()
Zolang je bij een reisbureau zit enzo, komt het goed. Geweldig vakanties gehad daarzo.![]()
Vergelijk de 'problemen' die ik noemde maar met die van Rotterdam/Amsterdam.
Geen idee.quote:Op zondag 14 december 2008 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Wie gaat er tegenwoordig nog naar een reisbureau?
Bedankt. Ik hoef me dus geen zorgen te maken dat het erg lang duurt.quote:Op zondag 14 december 2008 20:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hangt af qua drukte... vorige week was het offerfeest en dan wil iedereen naar familie dus is het wel aan te raden om het dan een aantal dagen tot een week te regelen.
Maar de treinen gaan om het uur wel naar het oosten. Dus meestal kan je wel een kaartje reserveren voor de dag erop.
Waar en wanneer ben je van plan om ergens naar toe te gaan? Als je met de trein naar het oosten gaat heb je grote kans dat je komende week langs mij komt
Ik was goedkoper uit met KLM dan dat ik met Corendon zou zijn...quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:43 schreef Grunner het volgende:
Ik ben net een week terug uit Istanbul. Was daar met Corendon, dus vrij goedkoop, maar heb een super tijd gehad. Misschien dat dit je weer wat positiever stemt
[ afbeelding ]
ik over 3 weken weerquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:14 schreef Rewimo het volgende:
TVP-tje voor thuisGa er volgende week heen
Hoelang ga je?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:57 schreef Rewimo het volgende:
Weet iemand met wat voor systeem de metro werkt? Moet je steeds losse kaartjes kopen? Kun je een driedagenkaart kopen of zoiets? En weet iemand een plattegrond van de metro online te staan? (Zit nu op mijn werk en kan niet uitgebreid zoeken)
In ons geval was het lopen lopen boot lopen lopen lopenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoelang ga je?
En wat ze hier zeggen, muntjesOveral bij haltes staat een hokje waar je die kunt kopen, kan niet missen.
Maar waar zitten jullie dan dat je met de metro wilt?
Lopen, lopen, lopen, tram, tram,lopen, lopen, bus.
iig: bewegen!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In ons geval was het lopen lopen boot lopen lopen lopen
Jahquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:23 schreef nils7 het volgende:
En voor de luie flikkers onder onsTaxi
Overigens ook ooit eens een taxi gehad die ons niet wilde rijden van de Haya Sophia naar de boten (richting Azie). Vond ie te dichtbij
Lopen zullen we zekerquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:57 schreef yvonne het volgende:
Hoelang ga je?
En wat ze hier zeggen, muntjesOveral bij haltes staat een hokje waar je die kunt kopen, kan niet missen.
Maar waar zitten jullie dan dat je met de metro wilt?
Lopen, lopen, lopen, tram, tram,lopen, lopen, bus.
Ik ga volgende week zondag, en donderdags terugquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:30 schreef _Nienna_ het volgende:
Volgende week zaterdag vertrek ik voor 4 dagen richting IstanbulDe dinsdag erop dus al weer terug... Wel gunstige vliegtijden ('s ochtends heen, terug 's avonds). Hotelletje in Sultanahmet geboekt, dus tussen de toeristische dingen... Handig die metrokaart, die gaat mee
Als je deze kaart bekijkt, zie je dat het van het airport naar Aksaray gaat, of je gaat vanaf daar lopen, maar je zult wel moe zijn, of je loopt even naar de tram, die je iig over de brug brengt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:32 schreef Rewimo het volgende:
Adres hotel: Pera Tulip Superior, Mesrutiyet CAD.103 Beyoglu Taksim 34430; nu nog uitvinden of daar een metrostation in de buurt is.
Vliegveld is Atatürk naar het schijnt. Dat ligt in elk geval aan de metrolijn zag ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |