Het was ook traumatisch hoe zij jouw grote broer heeft ingepikt. Goed dat je het vergeten kan en het kan buitensluiten..quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik was in ieder geval buiten westen want ik weet het niet meer![]()
Ik sluit alles buitenquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:30 schreef geenaam het volgende:
[..]
Het was ook traumatisch hoe zij jouw grote broer heeft ingepikt. Goed dat je het vergeten kan en het kan buitensluiten..![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:34 schreef B.ertha het volgende:
Zometeen in bad, dan *iemand* ophalen en vanavond sporten met mn zusje. Niet veel bijzonders dus
Dat mis ik in de TTquote:
Ik vroeg het niet omdat ik dacht: Dat is al 10000x gevraagdquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft nog lang geduurd voor iemand daar naar vroeg overigens
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:44 schreef Soempie het volgende:
Irritant dat niet te zien is of je er nog bent of niet B. Sneaky hoor
Jojoortje, wyccie, Homdeck en Bertha zijn gewoon altijd onlinequote:Op donderdag 28 juni 2007 10:44 schreef Soempie het volgende:
Irritant dat niet te zien is of je er nog bent of niet B. Sneaky hoor
En bedankt hequote:Op donderdag 28 juni 2007 10:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jojoortje, wyccie, Homdeck en Bertha zijn gewoon altijd online
* jaloersquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:46 schreef B.ertha het volgende:
Bad met asociaal veel te veel schuim is in de maak![]()
't Zijn gewoon een stel stiekumurtsquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jojoortje, wyccie, Homdeck en Bertha zijn gewoon altijd online
Ik kan mij iemand herinneren die dat laatst ook deed omdat ze niet naar bed wouquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Zijn gewoon een stel stiekumurts![]()
Jullie posten niet altijd om de schijn op te houdenquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En bedankt he
Nah, dan zouden we al bij deel 1800 zijn![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan mij iemand herinneren die dat laatst ook deed omdat ze niet naar bed wou
Oooh, dus dáárom zat ik gisteren bij omaquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jullie posten niet altijd om de schijn op te houden
Zelfde idee. En jou naar bed krijgen is ook niet makkelijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
leren trouwens, ik had geen zin om te leren.Ik wil meestal wel naar bed.
![]()
Waar te krijgen?quote:
En dat moeten we nu nog geloven?quote:
Stom eigenlijk, want slapen isquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zelfde idee. En jou naar bed krijgen is ook niet makkelijk
En of ie licht geeft. Stoer hequote:Op donderdag 28 juni 2007 10:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En dat moeten we nu nog geloven?
Maar je gaat natuurlijk alleen testen of ie wel blijft drijven
goede insteekquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
leren trouwens, ik had geen zin om te leren.Ik wil meestal wel naar bed.
![]()
En overal maar je laptop meezeulenquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oooh, dus dáárom zat ik gisteren bij oma
Veel plezier met eendquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:55 schreef B.ertha het volgende:
Asociaal-veel-te-vol-met-schuim bad staat klaar
Aju paraplu
Nu dus 4 uur niks doen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:59 schreef Soempie het volgende:ik loop een half uur voor op schema, terwijl ik twee uur later op was dan de bedoeling
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:58 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DiaKtHSAy7U
Die heb ik in het Nederlands op plaatquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:59 schreef Supersheep het volgende:
deze is leuker http://www.youtube.com/watch?v=QsjbEWKK8AU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |