hi-la-rischquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:48 schreef kriele het volgende:
Feyenooit
Sorry, ik moet niet overdrijven. Van Bronckhorst, Makaay en de Cler vallen natuurlijk in het niets bij geweldenaars als Delorge en Zuiverloonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom wordt Feyenoord met een D geschreven?
Antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent verleden tijd, met je kutverhaaltjes over Sjaaks....![]()
FOOOL!quote:
Eh?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:24 schreef CyclingGirl het volgende:
Dan nog die ouwe lul van Bronckhorst erbij![]()
ALLES is beter dan vorig jaar, maar bijna alles is beter dan van Bronckhorstquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Eh?![]()
Van Bronckhorst is een goeie voetballer, beter dan die prutsers die feyenoord vorig jaar opstelde knupple..
Die meneer heet Alex.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zonder Aleks zijn jullie toch niets![]()
Duh, dat wist ik ook welquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:33 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Die meneer heet Alex.![]()
Goeie comeback.![]()
Antwoord:Jij bent van het weekend op bezoek geweest bij opa en je hoorde van hem een leuk mopje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd de grap vertelde ze opa nadat ie ze scheve lul uit hem haalde en zei "zow mejong die ster van jauw is niet meer ronD"quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:14 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jij bent van het weekend op bezoek geweest bij opa en je hoorde van hem een leuk mopje?
Als ze een beetje op de Ajax-supporters lijken houden ze hun bek nog niet al staan ze laatste.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:13 schreef fathank het volgende:
Ik hoop dat ze dit jaar boven AZ eindigen. Houden die kaasboertjes hun bek ook weer.
Ja, dat lijkt mij ook. Keeper ofzo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ook de rol van coach van Marwijk is vrij duidelijk i.m.o.
Mooi he die vooroordelen over dat alle voetbalsupporters dom zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:34 schreef star_gazer het volgende:
Nu gaan ze weer met uitgemolken laagbegaafde en primitieve scheldwoordjes gooien als 'joden' en 'kakkerlakken'. Wat is voetbal toch een fijne sociale proeftuin als je de intellectueel minder bedeelden wilt bestuderen
Die foto in jouw fotoboek beeldt ook niet veel intelligentie uitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:34 schreef star_gazer het volgende:
Nu gaan ze weer met uitgemolken laagbegaafde en primitieve scheldwoordjes gooien als 'joden' en 'kakkerlakken'. Wat is voetbal toch een fijne sociale proeftuin als je de intellectueel minder bedeelden wilt bestuderen
Ik kijk nu al uit naar de eerstvolgende ontmoeting tussen de twee, feijenoord gaat weer klarenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:19 schreef Apekoek het volgende:
ajax roeleert de pan uit, daar kunnen die lafbakken dit seizoen bij feyenoord niets aan veranderen.
hmmm ben ook zeer benieuwd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:11 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de eerstvolgende ontmoeting tussen de twee, feijenoord gaat weer klaren
Antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk he anoniem stokenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:29 schreef VeX- het volgende:
Ik vond het leuker toch ze nog zo triest doorsputerden vorig seizoen. Wanprestatie na wanprestatie levert tenminste nog leuk leedvermaak op.
Voor degenen die nog nooit van Bjax en Ajakkes hadden gehoordquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:26 schreef Ulreazj het volgende:
OMG, die bijnamen over die voetbalclubs worden steeds triester.
Leuk he? Anoniem stoer doenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:18 schreef F1908 het volgende:
[..]
Leuk he anoniem stoken
Kom je ook 11 november naar Zuid?
Kijken of je nog zo grappig bent als je de trein uitstapt![]()
Tof hè? Voetbal verzieken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:18 schreef F1908 het volgende:
[..]
Leuk he anoniem stoken
Kom je ook 11 november naar Zuid?
Kijken of je nog zo grappig bent als je de trein uitstapt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |