abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juni 2007 @ 20:35:25 #241
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_50949662
Seedorf naar Ajax, utopie.
pi_50949664
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het feit dat eerdere prestaties geen zekerheid binnen
Ik denk dat Makaay wel garant staat voor minstens 20 goals. Maar onze Klaas ook (mits hij goed gebruikt wordt).
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50950709
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat zeg ik.. Kut AZ.
Niks mis met AZ, als jouw club nou ook eens meer ambities ging krijgen wordt het ook nog wat. Al moet ik zeggen dat Jans het toch wel uitstekend heeft gedaan, niet heel lang geleden zag ik Groningen als één van de zwakste van de eredivisie.
Ik support gevallen topclubs!
pi_50950793
Het valt me nu pas op dat dit het Ajax topic is!
Is er nog nieuws over Ajax eigenlijk ?
pi_50950816
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:12 schreef Fetai het volgende:
Is er nog nieuws over Ajax eigenlijk ?
Verschillende sites melden dat we kampioen worden.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50950848
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:13 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Het laatste nieuws is dat we kampioen worden.
Is dat nieuws voor jullie? Volgens mij schreeuwen jullie dat al jaren...
pi_50951194
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:12 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Alleen Makaay is een goede speler.

De Cler, Van Bronckhorst en Hofland...zo onder de indruk ben ik er niet van, ik zou ze niet bij Ajax willen ieder geval.
We hebben het dan ook over Feyenoord

zelfs Makaay vind ik geen superspits
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  Moderator donderdag 28 juni 2007 @ 21:25:41 #248
138438 crew  Pizzakoppo
pi_50951213
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:15 schreef Fathom het volgende:
Hadden ze bij Milan niet aangegeven dat ze Seedorf als het gezicht van Milan willen gebruiken komende jaren? Kan me neit voorstellen dat ze die laten vertekken voor een appel en een ei. Of het zal in een ruil met sneijder erbij zijn.
Er gaan in Milaan zelfs geruchten om Seedorf aanvoerder te maken zodra Maldini stopt
pi_50951230
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:48 schreef denthemen het volgende:

...Reden hiervoor zou zijn dat hij met zijn gezin weer in Amsterdam wil gaan wonen. Ook zou hij de vele trainingskampen van de Italiaanse club zat zijn...
Hier even het bericht
Dat kan rechstreeks geknipt worden uit het bericht van Stam destijds
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_50951308
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:09 schreef Fetai het volgende:

[..]

Niks mis met AZ,
Niks mis mee idd, zolang ze maar van onze spelers afblijven ipv ze daar op de bank te zetten.

Maar dit is het Ajax topic..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50951990
Seedorf

Alleen zou ik als ik hem was nooit terug komen. hoe hij hier behandeld is, is gewoon schandalig. In Milaan wordt hij op handen gedragen alsof het God himself is.
Ik zou het wel helemaal geweldig vinden als hij ooit nog eens terug komt al is het maar als jeugdtrainer.

Waar ik me wel zorgen over maak is de verdediging. Grygera toch een zeer nuttig speler in dezelfde categorie als Gabri is weggegaan en er komt maar geen vervanger. Als Stam weer eens gebleseerd is ben ik er toch niet gerust op met Vermaelen en Heitinga zeker niet over een langere periode met ook nog eens eventueel CL. ik zie liever toch nog een degelijke verdediger erbij komen.
Het ergste is dat Ajax ook nog eens heeft aangegeven geen vervanger voor Grygera te halen.

En laten we het over feyenoord maar niet hebben, ze hebben (voor feyenorrd begrippen) een paar leuke aankopen gedaan. individueel zijn ze al niet sterker dan Ajax en als team zijn ze al helemaal nog niet zover. dus laat dat clupje (de nummer 9 van afgelopen seizoen ) toch gewoon links liggen.
No bitch to me
pi_50952562
quote:
Tijdstip eerste training aangepast

Amsterdam, 28 jun 2007
De eerste training van Ajax begint donderdag 5 juli om 11.30 uur. Dat is een uur later dan oorspronkelijk gepland. De locatie blijft ongewijzigd: sportcomplex de Toekomst.

Ajax nodigt zijn supporters van harte uit om bij de eerste training aanwezig te zijn. Nieuwe aanwinsten Laurent Delorge en Erik Heijblok zijn die oefensessie voor het eerst te bewonderen in Ajax-tenue. Kennedy Bakircioglü is er nog niet bij. De Zweedse aankoop begint, net als de internationals van Oranje, op maandag 9 juli aan de training.
Ik neem aan die van Jong Oranje nog wat langer vakantie?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:16:12 #253
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_50953104
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:01 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Neem aan van wel. Die zijn gister pas op vakantie gegaan (de Surinamers dan)
Jawel, je keek.
pi_50953205
Maduro verwacht ik eigenlijk wel op de training.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50954969
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:01 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja, ik dacht dat alle internationals vrij hebben tot de negende.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:09:31 #256
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_50955060
Wanneer komt Ajax nu eens met een grote aankoop.... Hebben ze daar de financiele middelen wel voor? Of moeten ze wachten totdat er iemand verkocht wordt.. Welke aanbeveling zou jij doen?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_50955115
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef donroyco het volgende:
Wanneer komt Ajax nu eens met een grote aankoop.... Hebben ze daar de financiele middelen wel voor? Of moeten ze wachten totdat er iemand verkocht wordt.. Welke aanbeveling zou jij doen?
Kerel...
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:12:03 #258
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_50955171
Boerrigter denkt aan einde profloopbaan
--------------------------------------------------------------------------------
28 juni 2007
Derk Boerrigter denkt er serieus over na zijn voetbalschoenen aan de wilgen te hangen. Het contract van de aanvaller bij Ajax loopt op 30 juni, over twee dagen, af. Boerrigter is al geruime tijd op zoek naar een nieuwe club, maar vooralsnog heeft zijn zoektocht weinig opgeleverd. Vanuit de Jupiler League heeft FC Zwolle interesse getoond, maar het is nog allerminst zeker of de club uit Overijssel daadwerkelijk met de speler in zee wil.

Zijn Audi A3 heeft Boerrigter inmiddels in Amsterdam moeten inleveren. Daarnaast is de jongeling momenteel bezig om naar Duitsland te verhuizen. Mocht hij er niet in slagen een nieuwe club te vinden, dan wil Boerrigter het liefst gaan studeren. Ook het volgen van een opleiding bij de Koninklijke Marine is voor hem een optie. Boerrigter werd in de zomer van 2005 door Ajax overgenomen van FC Twente. De twintigjarige Oldenzaler kwam echter geen moment in de buurt van een plaats bij de A-selectie. De afgelopen maanden speelde hij op huurbasis voor Haarlem.
Jawel, je keek.
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:12:41 #259
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_50955198
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:10 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Kerel...
Ja, ik verwacht toch nog wel een (grotere) aankoop van Ajax, en als je zegt dat ik hier niet mag posten doe ik dat lekker toch Ook al hebben ze nu een bijna niet te kloppen team, zou HTC nog iemand op het oog hebben?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_50955365
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:12 schreef jna het volgende:
Boerrigter denkt aan einde profloopbaan...
De nieuwe Robben.
pi_50955702
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:18 schreef BB-boy het volgende:
Maduro verwacht ik eigenlijk wel op de training.
Hij wilde gelijk weer aan de bak inderdaad.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_50956071
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:26 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij wilde gelijk weer aan de bak inderdaad.
Geef hem toch maar gewoon zijn rust, kan geen kwaad.
pi_50956122
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:37 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Geef hem toch maar gewoon zijn rust, kan geen kwaad.
Ja, heeft hij in de winterstop in ieder geval een excuses minder om zijn slechte spel op af te schuiven.
Secrets never die. Only people.
pi_50956392
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:12 schreef jna het volgende:
Boerrigter denkt aan einde profloopbaan
--------------------------------------------------------------------------------
28 juni 2007
Derk Boerrigter denkt er serieus over na zijn voetbalschoenen aan de wilgen te hangen. Het contract van de aanvaller bij Ajax loopt op 30 juni, over twee dagen, af. Boerrigter is al geruime tijd op zoek naar een nieuwe club, maar vooralsnog heeft zijn zoektocht weinig opgeleverd. Vanuit de Jupiler League heeft FC Zwolle interesse getoond, maar het is nog allerminst zeker of de club uit Overijssel daadwerkelijk met de speler in zee wil.

Zijn Audi A3 heeft Boerrigter inmiddels in Amsterdam moeten inleveren. Daarnaast is de jongeling momenteel bezig om naar Duitsland te verhuizen. Mocht hij er niet in slagen een nieuwe club te vinden, dan wil Boerrigter het liefst gaan studeren. Ook het volgen van een opleiding bij de Koninklijke Marine is voor hem een optie. Boerrigter werd in de zomer van 2005 door Ajax overgenomen van FC Twente. De twintigjarige Oldenzaler kwam echter geen moment in de buurt van een plaats bij de A-selectie. De afgelopen maanden speelde hij op huurbasis voor Haarlem.
Ga je toch in de Tweede Bundesliga ballen . Ik dacht dat hij altijd wel een groot talent was trouwens.
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:48:03 #265
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50956412
quote:
Nieuwe aanwinsten Laurent Delorge en Erik Heijblok zijn die oefensessie voor het eerst te bewonderen in Ajax-tenue.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_50956432
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:48 schreef BigFire het volgende:

[..]

pi_50956709
Het behouden van Sneijder zou toch een goede 'transfer' voor ons zijn.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 00:02:20 #268
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_50956807
Moeten ze hem wel echt behouden. Ik zie al een 'zlatanscenario' voor me, al mag ik toch hopen dat zoiets met van Geel niet gebeurd.
pi_50957148
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:02 schreef PizzaSalami het volgende:
Moeten ze hem wel echt behouden. Ik zie al een 'zlatanscenario' voor me, al mag ik toch hopen dat zoiets met van Geel niet gebeurd.
Als ze 2 dagen voor transferdeadline met 17 miljoen aan komen zetten moet hij wel toch?
lollig
  vrijdag 29 juni 2007 @ 00:18:52 #270
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_50957177
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:17 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Als ze 2 dagen voor transferdeadline met 17 miljoen aan komen zetten moet hij wel toch?
Nee, dan zeg je maar een keer dag tegen dat geld.
Zit je straks met 30 miljoen, zonder je beste spelers en kan je geen nieuwe halen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')