Kerel...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef donroyco het volgende:
Wanneer komt Ajax nu eens met een grote aankoop.... Hebben ze daar de financiele middelen wel voor? Of moeten ze wachten totdat er iemand verkocht wordt.. Welke aanbeveling zou jij doen?
Ja, ik verwacht toch nog wel een (grotere) aankoop van Ajax, en als je zegt dat ik hier niet mag posten doe ik dat lekker tochquote:
De nieuwe Robben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:12 schreef jna het volgende:
Boerrigter denkt aan einde profloopbaan...
Hij wilde gelijk weer aan de bak inderdaad.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:18 schreef BB-boy het volgende:
Maduro verwacht ik eigenlijk wel op de training.
Geef hem toch maar gewoon zijn rust, kan geen kwaad.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij wilde gelijk weer aan de bak inderdaad.
Ja, heeft hij in de winterstop in ieder geval een excuses minder om zijn slechte spel op af te schuiven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Geef hem toch maar gewoon zijn rust, kan geen kwaad.
Ga je toch in de Tweede Bundesliga ballenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:12 schreef jna het volgende:
Boerrigter denkt aan einde profloopbaan
--------------------------------------------------------------------------------
28 juni 2007
Derk Boerrigter denkt er serieus over na zijn voetbalschoenen aan de wilgen te hangen. Het contract van de aanvaller bij Ajax loopt op 30 juni, over twee dagen, af. Boerrigter is al geruime tijd op zoek naar een nieuwe club, maar vooralsnog heeft zijn zoektocht weinig opgeleverd. Vanuit de Jupiler League heeft FC Zwolle interesse getoond, maar het is nog allerminst zeker of de club uit Overijssel daadwerkelijk met de speler in zee wil.
Zijn Audi A3 heeft Boerrigter inmiddels in Amsterdam moeten inleveren. Daarnaast is de jongeling momenteel bezig om naar Duitsland te verhuizen. Mocht hij er niet in slagen een nieuwe club te vinden, dan wil Boerrigter het liefst gaan studeren. Ook het volgen van een opleiding bij de Koninklijke Marine is voor hem een optie. Boerrigter werd in de zomer van 2005 door Ajax overgenomen van FC Twente. De twintigjarige Oldenzaler kwam echter geen moment in de buurt van een plaats bij de A-selectie. De afgelopen maanden speelde hij op huurbasis voor Haarlem.
quote:Nieuwe aanwinsten Laurent Delorge en Erik Heijblok zijn die oefensessie voor het eerst te bewonderen in Ajax-tenue.
quote:
Als ze 2 dagen voor transferdeadline met 17 miljoen aan komen zetten moet hij wel toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:02 schreef PizzaSalami het volgende:
Moeten ze hem wel echt behouden. Ik zie al een 'zlatanscenario' voor me, al mag ik toch hopen dat zoiets met van Geel niet gebeurd.
Nee, dan zeg je maar een keer dag tegen dat geld.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:17 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als ze 2 dagen voor transferdeadline met 17 miljoen aan komen zetten moet hij wel toch?
Gewoon geen spelers meer laten gaan na 30 augustus, en voor die tijd een duidelijk beeld hebben van mogelijke vervangers.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:18 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nee, dan zeg je maar een keer dag tegen dat geld.
Zit je straks met 30 miljoen, zonder je beste spelers en kan je geen nieuwe halen.
laat Sneijder aub snel weg gaan naar spanje. vandaag nog als het kan!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:58 schreef F1Bas het volgende:
Het behouden van Sneijder zou toch een goede 'transfer' voor ons zijn.
op naar weer een 2e plaats met Van Geel en consorten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:04 schreef w00h00 het volgende:
Nog even voor het slapen gaan; Heb vertrouwen in Van Geel en consorten mensen!
Er staat een mooie toekomst voor ons Ajacieden te wachten!
offtopicquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:07 schreef Damzkieee het volgende:
Omdat hij not amused is?
Ja Murpquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
offtopic
Waar is Ronaldinho is je avatar..! Niet gaan cheaten he.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef donroyco het volgende:
Wanneer komt Ajax nu eens met een grote aankoop.... Hebben ze daar de financiele middelen wel voor? Of moeten ze wachten totdat er iemand verkocht wordt.. Welke aanbeveling zou jij doen?
Ik niet. Van der Vaart speelde gewoon een erg ongelukkig seizoen. Bij Wesley ben ik daar niet zo bang voor. Ik ben er van overtuigd dat hij het nog beter gaat doen dan vorig seizoen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:09 schreef Damzkieee het volgende:
Ohw ik vond het al zo raar
Maar ik ben toch bang dat het een vdVaart verhaal wordt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja Murp![]()
Plak jij hem ertussen dan zet ik em weer neer.
Klopt, maar ik denk dat Wesley Sneijder achteraf blij mag zijn dat Ajax het bod van Valencia niet accepteerde. Amedeo Carboni wilde hem hebben en is nu weg, van de trainer/coach hoefde hij niet te komen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:16 schreef Damzkieee het volgende:
Nou zoals ik hem hoorde toen ze richting Azië gingen was hij niet echt tevreden over de huidige gang van zaken vanuit Ajax' oogpunt.
Valencia heeft in offensief opzicht de beschikking over Vicente, Joaquin, David Silva, David Villa en Fernando Morientes, waardoor Wesley Sneijder daar helemaal niet nodig is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
In mijn ogen heeft die trainer van Valencia er weinig verstand van. Maar ik ben blij dat hij Wesley niet hoeft. Hopelijk denkt heel Europa er net zo over.
Die trainer krijgt een speler als Wesley aangereikt door zijn voorzitter. Ik zou Sneijder altijd halen dan. Sneijder maakt in mijn ogen elk team beter.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Valencia heeft in offensief opzicht de beschikking over Vicente, Joaquin, David Silva, David Villa en Fernando Morientes, waardoor Wesley Sneijder daar helemaal niet nodig is.
Jupiler League Nieuwsquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:12 schreef jna het volgende:
Boerrigter denkt aan einde profloopbaan
--------------------------------------------------------------------------------
28 juni 2007
Derk Boerrigter denkt er serieus over na zijn voetbalschoenen aan de wilgen te hangen. Het contract van de aanvaller bij Ajax loopt op 30 juni, over twee dagen, af. Boerrigter is al geruime tijd op zoek naar een nieuwe club, maar vooralsnog heeft zijn zoektocht weinig opgeleverd. Vanuit de Jupiler League heeft FC Zwolle interesse getoond, maar het is nog allerminst zeker of de club uit Overijssel daadwerkelijk met de speler in zee wil.
Zijn Audi A3 heeft Boerrigter inmiddels in Amsterdam moeten inleveren. Daarnaast is de jongeling momenteel bezig om naar Duitsland te verhuizen. Mocht hij er niet in slagen een nieuwe club te vinden, dan wil Boerrigter het liefst gaan studeren. Ook het volgen van een opleiding bij de Koninklijke Marine is voor hem een optie. Boerrigter werd in de zomer van 2005 door Ajax overgenomen van FC Twente. De twintigjarige Oldenzaler kwam echter geen moment in de buurt van een plaats bij de A-selectie. De afgelopen maanden speelde hij op huurbasis voor Haarlem.
David Silva is het groeibriljantje van Valencia, één van de grootste talenten van Spanje. Wesley Sneijder speelt op dezelfde positie en is niet goedkoop, ik vind het dus niet vreemd dat men het geld liever uitgeeft aan spelers voor andere posities. Maar goed, 16 á 18 miljoen euro is voor veel clubs teveel geld, dus best een kans dat Wesley Sneijder volgend seizoen nog bij Ajax speelt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die trainer krijgt een speler als Wesley aangereikt door zijn voorzitter. Ik zou Sneijder altijd halen dan. Sneijder maakt in mijn ogen elk team beter.
Ach, als hij het fysiek niet meer trekt is het niet echt anders..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het zou jammer zijn als Shota uit de Nederlandse competitie vertrekt.
Jaartje pinchitter bij Ajax moet nog wel kunnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Ach, als hij het fysiek niet meer trekt is het niet echt anders..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |