abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50944686
Milano Koenders naar AZ.

Dikke kans dat hij ook weer een soort Ryan Donk gaat worden. Twee jongens die eigenlijk nu bij Ajax hadden moeten zitten. Donk is Amsterdammer en Koenders zelfs ex-Ajacied.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50945048
Waarom hun halen als we Vermaelen, van der Wiel en Vertonghen hebben die ik in potentie allemaal hoger inschat?

Nu Martin van Geel er zit hoop ik niet dat er net als vroeger kapitaal vernietigd gaat worden.
pi_50945166
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:55 schreef koningdavid het volgende:
Milano Koenders naar AZ.

Dikke kans dat hij ook weer een soort Ryan Donk gaat worden. Twee jongens die eigenlijk nu bij Ajax hadden moeten zitten. Donk is Amsterdammer en Koenders zelfs ex-Ajacied.
als Donk bij ons had gezeten hadden we geen AC en mogelijk geen voorronde CL gehaald
Haleloeja
  donderdag 28 juni 2007 @ 18:18:25 #208
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50945328
quote:
Milano Koenders naar AZ.

laatbloeiers.. daar kan Ajax niks aan doen. ik denk overigens niet dat Koenders een speler van niveau gaat worden. Donk daarintegen wel. Stam zegt het en hij kan het weten.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_50945495
quote:
Milano Koenders naar AZ.

Ach ja, Luirink was ook zo'n supertalent en die is nu aan het wegroesten in Alkmaar. Dat teveel kopen kan az gaan nekken.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50945764
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:24 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ach ja, Luirink was ook zo'n supertalent en die is nu aan het wegroesten in Alkmaar. Dat teveel kopen kan az gaan nekken.
is het al zeker dat Shota vertrekt bij AZ? Anders mag ie van mij wel een jaartje bij ons op de bank komen zitten.
pi_50945821
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:24 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Doodzonde idd, dat is een hardstikke goede voetballer.
Had hem graag nog in Groningen gezien, voor Groningen beter en voor Luirink beter..
Kut AZ

Nooit begrepen waarom AZ hem gehaald heeft..
Jammer dat hij destijds is vertokken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 28 juni 2007 @ 18:36:59 #212
82589 S-Two
barba macacu
pi_50945835
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:18 schreef BigFire het volgende:

[..]

laatbloeiers.. daar kan Ajax niks aan doen. ik denk overigens niet dat Koenders een speler van niveau gaat worden. Donk daarintegen wel. Stam zegt het en hij kan het weten.
Donk gaat idd wel een grote worden denk ik. Koenders is in potentie wel een goede verdediger, maar minder dan een Vermaelen of een Van der Wiel denk ik.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_50945861
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:34 schreef toma het volgende:

[..]

is het al zeker dat Shota vertrekt bij AZ? Anders mag ie van mij wel een jaartje bij ons op de bank komen zitten.
Of hij gaat stoppen bedoel je? Heeft hij nog niet bekend gemaakt volgens mij.
pi_50945902
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:36 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Doodzonde idd, dat is een hardstikke goede voetballer.
Had hem graag nog in Groningen gezien, voor Groningen beter en voor Luirink beter..
Kut AZ

Nooit begrepen waarom AZ hem gehaald heeft..
Jammer dat hij destijds is vertokken.
AZ heeft op die manier nog 20 andere spelers bij WillemII weg gekaapt waar ze niks mee hebben gedaan
pi_50946818
quote:
Milano Koenders naar AZ.

Koenders heeft een prima jaar achetr de rug bij RKC maar is geen Ajax speler qua niveau..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  donderdag 28 juni 2007 @ 19:14:56 #216
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_50947017
Eerlijk is eerlijk ik ben net zo bezorgd als de rest hier om wat de kakkies allemaal aan het doen zijn.
Straks wordt het nu 0-3 ipv 0-4
pi_50947041
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:14 schreef PLAE@ het volgende:

Eerlijk is eerlijk ik ben net zo bezorgt als de rest hier om wat de kakkies allemaal aan het doen zijn.
Nu van ze winnen maakt het veel mooier
  donderdag 28 juni 2007 @ 19:18:23 #218
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_50947131
Overigens wat betreft dat Seedorf artikel, wie gelooft uberhaupt dat het artikel bestaat?!

Ik word schijtziek van die halfgare Nederlandse voetbalsites die niet weten hoe ze hun site vol moeten krijgen en de mensen die er hier ook nog op in gaan ook come on.
pi_50947786
Ok ga allemaal ff stuk:
quote:
Van Hofland en van Bronckhorst word ik niet echt bang. Van de Cler ook niet trouwens.
reactie:
quote:
Das jouw goed recht ... neem mij dan ook niet kwalijk dat ik ook niet bang word van de hele amsterdamse selectie

Met deze selectie speelt Feijenoord voor plek 1 t.e.m 3 ... kampioenschap is misschien wat snel, seizoen 2008-2009 moet dat lukken mits nog enkele versterkingen in de breedte

Vergeet niet dat de vervanger voor Makaay nog steeds die jood is
reactie:
quote:
1 tm 4 ja, psv-az-Ajax zitten er sowieso ook wel bij hoor, daarnaast heeft Ajax ongeveer de beste kern van Nederland nu

Stam-Vermaelen

Gabri-Davids-Sneijder

Huntelaar

Dat is zo;n sterk midden, nu nog hopen dat de vleugels ook wat beter worden en dan ben ik echt niet bang voor feyenoord

En tuurlijk zal feyenoord een stuk beter zijn dit jaar, en wel bij de eerste 4 eindigen maar als er wat blessures komen hebben ze gelijk problemen :clown:
reactie:
quote:
Vlaar is een jongere, verbeterde versie van Stam die niet loopt als een plank ... Vermaelen is goed, maar dat is Hofland ook en die brengt de nodige ervaring mee

Op het middenveld wint Feijenoord zwaar op punten ... Van Bronckhorst, Drenthe, De Guzman e.d zijn echt wel beter dan Gabri, dat paard en dat hoerenjong

Huntelaar zijn gelijkaardige spitsen ... weinig lopen maar heel effectief voor doel ... alleen heeft Makaay jaren Liga en Bundesliga ervaring en is Huntelaar nog dommer dan het achterste van een varken
Bij die laatste ga ik echt total kapot van het lachen
pi_50947894
Feyenoord-fans
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_50947912
Ajax is gek als ze De Ridder niet gratis oppikken. Anders zal ie volgend jaar wel bij AZ opbloeien ofzo.
pi_50948030
Paard? Varken? Is het toevallig geen boer?
pi_50948102
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:46 schreef BB-boy het volgende:
Paard? Varken? Is het toevallig geen boer?
Tis een Club Brugge fan die ook voor feyenoord is
pi_50948256
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:48 schreef Wolfie_Mokum het volgende:

[..]

Je zou fan zijn van allebei zo'n kutclubs. Geen wonder dat ie zich als een calimero gedraagd.
pi_50948263
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:48 schreef Wolfie_Mokum het volgende:

[..]

Club Brugge.. Ja die trekken graag naar Rotterdam toe of naar ADO.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_50948330
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:14 schreef PLAE@ het volgende:
Eerlijk is eerlijk ik ben net zo bezorgd als de rest hier om wat de kakkies allemaal aan het doen zijn.
Ga nou eens vergelijken

Heitinga, Stam, Vermaelen, Urby
tiendalli (greene) vlaar - hofland - de cler

Ik schat Ajax hier toch écht wel hoger in..

Davids, Sneijder, Gabri
Gio, Drenthe, Guzman

Gaat gelijk op, al is het ajax middenveld wat harder

Bakinogwat-Huntelaar-Babel
Castelen-Makaay-Slory

Ook hier is Ajax veel beter, al is Makaay wereldklasse

De spelers heb ik overigens in willekeurige volgorde gezet maar dit zullen de basisspelers worden denk ik..

Dan schat ik Ajax toch echt wel hoger in hoor, ik ben nergens bang voor, en zeker niet voor die rotzooi uit Rotterdam!!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  donderdag 28 juni 2007 @ 19:56:38 #227
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50948417
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:54 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ga nou eens vergelijken

Davids, Sneijder, Gabri
Gio, Drenthe, Guzman

Castelen-Makaay-Slory

De spelers heb ik overigens in willekeurige volgorde gezet maar dit zullen de basisspelers worden denk ik..

Dan schat ik Ajax toch echt wel hoger in hoor, ik ben nergens bang voor, en zeker niet voor die rotzooi uit Rotterdam!!
hij was sarcastisch
Ajax wint echt nog wel in De Kuip, alleen met een paar doelpuntjes minder..
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_50948496
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:54 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ga nou eens vergelijken

Davids, Sneijder, Gabri
Gio, Drenthe, Guzman

Castelen-Makaay-Slory

Gio is over de top heen hoor.

Drenthe goed talent ja maar mist de ervaring, zelfde voor de Guzman
pi_50948778
Gio is zeker nog niet over de top, net als Davids en Gabri dat niet zijn
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_50948816
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:07 schreef denthemen het volgende:
Denk het zelf wel, Gio is niet zoals een Cocu of een Stam
  donderdag 28 juni 2007 @ 20:09:08 #231
82589 S-Two
barba macacu
pi_50948844
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:07 schreef denthemen het volgende:
Idd. De Cler en Hofland zijn leuke spelers, maar lang geen top. Gio is behoorlijk en Makaay goed. Maar daarom hoeven we echt nog niet bang te worden voor Feyenoord hoor.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 28 juni 2007 @ 20:10:29 #232
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_50948889
Ik weet alleen niet of Gio een speler is die een team kan dragen. Gabri kon dat ook niet maar Davids weer wel naar mijn idee.
Jawel, je keek.
pi_50948931
Makaay heeft bewezen top te zijn, maar dat had Kluivert ook, en heeft die zo goed gespeeld afgelopen jaar
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_50948996
Dat er hier al een paar pagina's lang over feyenoord wordt geluld zegt wel degelijk dat sommige bang zijn voor dat cluppie.

We moeten gewoon van eigen kracht uitgaan, en niet naar anderen kijken. Klaar. En nu kappen over die vieze club.
pi_50949030
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:13 schreef Nashje het volgende:
We moeten gewoon van eigen kracht uitgaan, en niet naar anderen kijken. Klaar. En nu kappen over die vieze club.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_50949102
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:11 schreef denthemen het volgende:
Makaay heeft bewezen top te zijn, maar dat had Kluivert ook, en heeft die zo goed gespeeld afgelopen jaar
Die twee zijn denk ik echt niet te vergelijken. Kluivert heeft alleen op zeer jonge leeftijd echt top gespeeld, bij Makaay kwam dat iets later heb ik het idee. Maar natuurlijk is Makaay geen garantie op een goed seizoen.
Ik support gevallen topclubs!
pi_50949165
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:13 schreef Nashje het volgende:
Dat er hier al een paar pagina's lang over feyenoord wordt geluld zegt wel degelijk dat sommige bang zijn voor dat cluppie.

Goed gezegd.
pi_50949173
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:17 schreef Fetai het volgende:

[..]

Die twee zijn denk ik echt niet te vergelijken. Kluivert heeft alleen op zeer jonge leeftijd echt top gespeeld, bij Makaay kwam dat iets later heb ik het idee. Maar natuurlijk is Makaay geen garantie op een goed seizoen.
Ik doelde meer op het feit dat eerdere prestaties geen zekerheid binnen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_50949217
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef denthemen het volgende:

[..]

Nee, oke, daar heb je gelijk in.
pi_50949539
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:39 schreef toma het volgende:

[..]

AZ heeft op die manier nog 20 andere spelers bij WillemII weg gekaapt waar ze niks mee hebben gedaan
Dat zeg ik.. Kut AZ.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 28 juni 2007 @ 20:35:25 #241
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_50949662
Seedorf naar Ajax, utopie.
pi_50949664
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik denk dat Makaay wel garant staat voor minstens 20 goals. Maar onze Klaas ook (mits hij goed gebruikt wordt).
pi_50950709
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat zeg ik.. Kut AZ.
Niks mis met AZ, als jouw club nou ook eens meer ambities ging krijgen wordt het ook nog wat. Al moet ik zeggen dat Jans het toch wel uitstekend heeft gedaan, niet heel lang geleden zag ik Groningen als één van de zwakste van de eredivisie.
pi_50950793
Het valt me nu pas op dat dit het Ajax topic is!
Is er nog nieuws over Ajax eigenlijk ?
pi_50950816
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:12 schreef Fetai het volgende:
Is er nog nieuws over Ajax eigenlijk ?
Verschillende sites melden dat we kampioen worden.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50950848
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:13 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Het laatste nieuws is dat we kampioen worden.
Is dat nieuws voor jullie? Volgens mij schreeuwen jullie dat al jaren...
pi_50951194
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:12 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Alleen Makaay is een goede speler.

De Cler, Van Bronckhorst en Hofland...zo onder de indruk ben ik er niet van, ik zou ze niet bij Ajax willen ieder geval.
We hebben het dan ook over Feyenoord

zelfs Makaay vind ik geen superspits
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  Moderator donderdag 28 juni 2007 @ 21:25:41 #248
138438 crew  Pizzakoppo
pi_50951213
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:15 schreef Fathom het volgende:
Hadden ze bij Milan niet aangegeven dat ze Seedorf als het gezicht van Milan willen gebruiken komende jaren? Kan me neit voorstellen dat ze die laten vertekken voor een appel en een ei. Of het zal in een ruil met sneijder erbij zijn.
Er gaan in Milaan zelfs geruchten om Seedorf aanvoerder te maken zodra Maldini stopt
pi_50951230
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:48 schreef denthemen het volgende:

...Reden hiervoor zou zijn dat hij met zijn gezin weer in Amsterdam wil gaan wonen. Ook zou hij de vele trainingskampen van de Italiaanse club zat zijn...
Hier even het bericht
Dat kan rechstreeks geknipt worden uit het bericht van Stam destijds
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_50951308
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:09 schreef Fetai het volgende:

[..]

Niks mis met AZ,
Niks mis mee idd, zolang ze maar van onze spelers afblijven ipv ze daar op de bank te zetten.

Maar dit is het Ajax topic..
pi_50951990
Seedorf

Alleen zou ik als ik hem was nooit terug komen. hoe hij hier behandeld is, is gewoon schandalig. In Milaan wordt hij op handen gedragen alsof het God himself is.
Ik zou het wel helemaal geweldig vinden als hij ooit nog eens terug komt al is het maar als jeugdtrainer.

Waar ik me wel zorgen over maak is de verdediging. Grygera toch een zeer nuttig speler in dezelfde categorie als Gabri is weggegaan en er komt maar geen vervanger. Als Stam weer eens gebleseerd is ben ik er toch niet gerust op met Vermaelen en Heitinga zeker niet over een langere periode met ook nog eens eventueel CL. ik zie liever toch nog een degelijke verdediger erbij komen.
Het ergste is dat Ajax ook nog eens heeft aangegeven geen vervanger voor Grygera te halen.

En laten we het over feyenoord maar niet hebben, ze hebben (voor feyenorrd begrippen) een paar leuke aankopen gedaan. individueel zijn ze al niet sterker dan Ajax en als team zijn ze al helemaal nog niet zover. dus laat dat clupje (de nummer 9 van afgelopen seizoen ) toch gewoon links liggen.
No bitch to me
pi_50952562
quote:
Tijdstip eerste training aangepast

Amsterdam, 28 jun 2007
De eerste training van Ajax begint donderdag 5 juli om 11.30 uur. Dat is een uur later dan oorspronkelijk gepland. De locatie blijft ongewijzigd: sportcomplex de Toekomst.

Ajax nodigt zijn supporters van harte uit om bij de eerste training aanwezig te zijn. Nieuwe aanwinsten Laurent Delorge en Erik Heijblok zijn die oefensessie voor het eerst te bewonderen in Ajax-tenue. Kennedy Bakircioglü is er nog niet bij. De Zweedse aankoop begint, net als de internationals van Oranje, op maandag 9 juli aan de training.
Ik neem aan die van Jong Oranje nog wat langer vakantie?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:16:12 #253
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_50953104
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:01 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Neem aan van wel. Die zijn gister pas op vakantie gegaan (de Surinamers dan)
Jawel, je keek.
pi_50953205
Maduro verwacht ik eigenlijk wel op de training.
pi_50954969
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:01 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja, ik dacht dat alle internationals vrij hebben tot de negende.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')