quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:24 schreef BB-boy het volgende:
Het is zo goed als zeker. Morgen de medische keuring.
wie? wat? waar? hoe?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:24 schreef BB-boy het volgende:
Het is zo goed als zeker. Morgen de medische keuring.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:32 schreef BB-boy het volgende:
Wat zouden we zonder je moeten BonJovi.
Beerens en Zuiverloon hoef ik niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:23 schreef w00h00 het volgende:
Zuiverloon, Kanu, Constaninu, goede linksback en eventueel Beerens willen we zien!
Misschien blijft het wel bestaan als merk (wat niemand met zekerheid kan zeggen aangezien nog niet bekend is hoe een fusie eruit gaat zien). Maar na x-jaar komt er vaak toch een andere sponsor. Dus wat is lange termijnquote:
Precies. Zoveel hebben we niet nodig, maar Boula zou wel heel erg welkom zijn. Benieuwd of er al contact is geweest.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:04 schreef Nashje het volgende:
En alles op Boulahrouz. Echte versterkingen AUB.
v. Geel is juist goed bezig. Het kompleet houden van de selectie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:27 schreef ericajax het volgende:
We hebben nog alle tijd, al zou het wel fijn zijn om wat nieuws te horen van mr Van Geel
Hihi je draait steeds spelers en clubs omquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:31 schreef Madine het volgende:
Ik heb gehoord dat Perez Feyenoord gaat kopen, maar eerst wil stallen bij Beerens die het zat is om op de bank te zitten bij Castelen omdat hij PSV voor zich heeft.
Al die transfergeruchten maken mij moe.
Als we hebben in een deal kunnen betrekken met Perez, zijn we daar ook vanaf en Beerens kan lekker strijden om de rechtsbuiten positie met Kennedy.quote:Op donderdag 28 juni 2007 07:57 schreef Robar het volgende:
Beerens vind ik eigenlijk wel een speler met potentie hoor.
Maar of hij nu de geschikte opvolger voor de rechtsbuitenpositie is, daar heb ik mijn twjifels over.
Maar wat dat betreft moeten we denk ik vertrouwen hebben in van Geel.
idd, maar daarbij zoud een paar mooie versterkingen wel welkom zijn...quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:31 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
v. Geel is juist goed bezig. Het kompleet houden van de selectie.
Ik hoop op een sterke NL competitie (waarin ajax elk jaar de beste isquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:10 schreef patrickt37 het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat er Ajax supporters zijn, die in het 010 topic lopen te posten dat ze blij zijn voor 010 met al die aankopen.
Ik gun 010 helemaal niets. Wat mij betreft in December met een ijsbreker door de grachten.
Een sterkere competitie is altijd aantrekkelijker. Dat het dan nu toevallig om Feyenoord gaat die zich versterken: het zij zo. Ajax blijft toch de beste.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:10 schreef patrickt37 het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat er Ajax supporters zijn, die in het 010 topic lopen te posten dat ze blij zijn voor 010 met al die aankopen.
Ik gun 010 helemaal niets. Wat mij betreft in December met een ijsbreker door de grachten.
Da's mooi voor hem.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:28 schreef Cordoba32 het volgende:
Shota schijnt transfervrij weg te kunnen in Alkmaar........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |