quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:59 schreef toma het volgende:
[..]
straks hebben wij barclays en een bankdirecteur die fan is van Ajax
ik heb er een hekel aan iig. Die horizontale TDK sponsor was prachtigquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zal wel even wennen worden, qua sponsornaam... Was eigenlijk wel apart altijd, dat van boven naar beneden.
ABN AMRO blijft wel behouden als merknaam hoor. Staat dus ook gewoon op onze shirts.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zal wel even wennen worden, qua sponsornaam... Was eigenlijk wel apart altijd, dat van boven naar beneden.
Op lange termijn toch niet zeker?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
ABN AMRO blijft wel behouden als merknaam hoor. Staat dus ook gewoon op onze shirts.![]()
Geen idee, zou best kunnen hoor.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:24 schreef BB-boy het volgende:
Het is zo goed als zeker. Morgen de medische keuring.
wie? wat? waar? hoe?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:24 schreef BB-boy het volgende:
Het is zo goed als zeker. Morgen de medische keuring.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:32 schreef BB-boy het volgende:
Wat zouden we zonder je moeten BonJovi.
Beerens en Zuiverloon hoef ik niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:23 schreef w00h00 het volgende:
Zuiverloon, Kanu, Constaninu, goede linksback en eventueel Beerens willen we zien!
Misschien blijft het wel bestaan als merk (wat niemand met zekerheid kan zeggen aangezien nog niet bekend is hoe een fusie eruit gaat zien). Maar na x-jaar komt er vaak toch een andere sponsor. Dus wat is lange termijnquote:
Precies. Zoveel hebben we niet nodig, maar Boula zou wel heel erg welkom zijn. Benieuwd of er al contact is geweest.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:04 schreef Nashje het volgende:
En alles op Boulahrouz. Echte versterkingen AUB.
v. Geel is juist goed bezig. Het kompleet houden van de selectie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:27 schreef ericajax het volgende:
We hebben nog alle tijd, al zou het wel fijn zijn om wat nieuws te horen van mr Van Geel
Hihi je draait steeds spelers en clubs omquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:31 schreef Madine het volgende:
Ik heb gehoord dat Perez Feyenoord gaat kopen, maar eerst wil stallen bij Beerens die het zat is om op de bank te zitten bij Castelen omdat hij PSV voor zich heeft.
Al die transfergeruchten maken mij moe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |