Beidequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:04 schreef Desii het volgende:
Even vraagje..... Heeft Dennis ook een boete gehad? of alleen Huub?
en ik geloof gewoon niet dat Jaap die streek bij Amanda wel uithaalt; die lafbek!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alleen het geld he, Amanda mag niet zelf shoppen. Als Jaap gaat krijgt Amanda natuurlijk no way 1200 euro van JaapEn ik geloof best dat het Lieke en Huub geen zak interesseert dat ze niets uit die PC Hooft krijgen, ze bestellen daar wekelijks kleding, het gaat toch gewoon om het 'shopgevoel'. Dat krijgt Amanda sowieso gewoon niet.
Als Brian gaat krijgt Amanda juist 1000 euro, dus Brian mag idd absoluut niet.
Denniks ook!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:04 schreef Desii het volgende:
Ziehier [DGK] Updates #4 de info die ik uit de COS heb verzameld. Alleen over de totale boete van Huub en Brian is onduidelijkheid.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:04 schreef Desii het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:04 schreef Desii het volgende:
Ik hoorde dat ze a.s. zondag zou komenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Het is zeker niet bekend wanneer Sylvia komt?
Ik dacht dat dat voor deze week gepland staat, en hoorde vanmiddag dat ze terug is uit Barcelona.
Dennis, Huub en Natasia hebben alle 100.000 euro boete, en 1000 euro intrekking van hun borg gehad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:04 schreef Desii het volgende:
Ze begint al weer op dat opgewonden schorre toontje te blèren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:03 schreef BarryK het volgende:
Eerst zegt Amanda dat ze stemmingen altijd los ziet, dat doet ze nu echt niet he
Dat is standaard!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:06 schreef mootie het volgende:
Amanda geeft hem niet aan Jaap. En toch gaat Huub straks de schuld krijgen.
ja, knap he, als je altijd iemand anders de schuld kunt geven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:06 schreef mootie het volgende:
Amanda geeft hem niet aan Jaap. En toch gaat Huub straks de schuld krijgen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik weet het[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
www.huubfeedsyourhead.nlquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:53 schreef webextreme.nl het volgende:
Zou ik www.kneusjaap.nl registreren?
Ja inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze begint al weer op dat opgewonden schorre toontje te blèren.
Goede reclame ook voor "de PC". Dus daar komt omhooggevallen paupertrash als Amanda.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |