ben ik ook voorquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Een Brutal Death Metal avond zou koeler zijn
gelukkig hoor ik die nooitquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ben ik ook voormaar die zijn er wel eens in assendorp
De mentaleit van de mensen is anders dan in het westen; (in de steden daar dan), wat dorpser en gemoedelijker; klopt. En wat minder van die irritante omhooggevallen kaklui, maar aan de andere kant vooral op donderdag- en zaterdagavond veel achterlijke boertjes en anderssortige proleten...quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:30 schreef frame-saw het volgende:
Dat van dat grote dorp bedoel ik meer als de mentaliteit en de sfeer. Niet zo arrogant stad hoop ik.
En in Zwolle stikt het van de kleurenblinden... ik heb nog nooit zoveel mensen door rood zien rijden als hier.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:10 schreef descendent1 het volgende:
[..]
De mentaleit van de mensen is anders dan in het westen; (in de steden daar dan), wat dorpser en gemoedelijker; klopt. En wat minder van die irritante omhooggevallen kaklui, maar aan de andere kant vooral op donderdag- en zaterdagavond veel achterlijke boertjes en anderssortige proleten...(in van die stoere
auto's met extra grote uitlaten, trance hardcore, sportvelgen en subwoofers enzo...
![]()
Drie militairen rossen jongen plus politie afquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
de gemeente wil graag overkomen als "grote studenten stad" maar die indruk krijg je zelf helemaal niet. Het heeft nog wel een beetje het knusse van een dorp, helemaal in de oudere delen van de stad.
O stoer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:10 schreef descendent1 het volgende:
[..]
De mentaleit van de mensen is anders dan in het westen; (in de steden daar dan), wat dorpser en gemoedelijker; klopt. En wat minder van die irritante omhooggevallen kaklui, maar aan de andere kant vooral op donderdag- en zaterdagavond veel achterlijke boertjes en anderssortige proleten...(in van die stoere
auto's met extra grote uitlaten, trance hardcore, sportvelgen en subwoofers enzo...
![]()
Zwolle houdt van punkrock, metal en hip-hop.... Alles wat andere muziek draait is niet uit Zwolle en mag tegen de muurquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:10 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
Zie me maar tegen die muur te krijgen dan voordat ik mijn T-Bird in jouw endeldarm schuifquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Zwolle houdt van punkrock, metal en hip-hop.... Alles wat andere muziek draait is niet uit Zwolle en mag tegen de muur
Ik betaal 10 euro om dat te zienquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zie me maar tegen die muur te krijgen dan voordat ik mijn T-Bird in jouw endeldarm schuif![]()
10 euro maar? Weet je hoe groot zo'n ding is?quote:
Als zij persé stenen servies en mooi bestek wil, dan betekent dat toch dat zij de afwas doet?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:03 schreef beelz het volgende:
Zo vanmiddag om half 6 zit ik weer in de bioscoop... Weer Transformers
Volgende week ga ik nog een keer
Mevrouw beelz en ik wrden het niet eens over het servies wat we nemen als we samenwonen, zij wil mooi stenen servies en mooi bestek. Ik ben een voorstandervan plastic borden en wegwerpbekers en bestek zodat we nooit de afwas hoeven te doen. Mijn plan is het beste
Zei ik ook maar daar was ze het niet mee eens. Ik denk dat ik vrouwen nooit zal begrijpen...quote:Op zondag 15 juli 2007 14:05 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als zij persé stenen servies en mooi bestek wil, dan betekent dat toch dat zij de afwas doet?
Misschien dan toch maar een afwasturk aanschaffen?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Zei ik ook maar daar was ze het niet mee eens. Ik denk dat ik vrouwen nooit zal begrijpen...
Eerst maar een huisje scoren voor we een Vaatima aanschaffenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:27 schreef swollywood het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar een afwasturk aanschaffen?
Die heb je tegenwoordig ook al voor nog geen 300 euro.
Als je eenmaal zo'n ding hebt ga je echt nooit meer met de hand afwassen.![]()
Als die Vaatima van mij vandaag kapot gaat koop ik morgen een nieuwe.
Dat is idd wel de meest handige volgordequote:Op zondag 15 juli 2007 14:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Eerst maar een huisje scoren voor we een Vaatima aanschaffen
Gisteren voor de 2e keer naar Transformers geweest (volgende week voor 3e keerquote:Op zondag 15 juli 2007 18:23 schreef descendent1 het volgende:
Sinds maanden weer es een keer de Docter ingeweest; best leuk, be brak nu...![]()
We zijn bezig met zoeken, we keken eerst alleen naar Assendorp, Wipstrik en Pierik maar sinds ik bij een vriend van me op bezoek ben geweest in Holtenbroek wil ik daar op zich best naartoe. We zijn niet ingeschreven bij woningstichting dus het wordt huren via makelijk of particulier. Of natuurlijk kopen.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:47 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat is idd wel de meest handige volgorde
Al weer wat kans op een huisje ondertussen?
Hah dan wordt je m'n buurmanquote:Op maandag 16 juli 2007 13:04 schreef beelz het volgende:
[..]
We zijn bezig met zoeken, we keken eerst alleen naar Assendorp, Wipstrik en Pierik maar sinds ik bij een vriend van me op bezoek ben geweest in Holtenbroek wil ik daar op zich best naartoe. We zijn niet ingeschreven bij woningstichting dus het wordt huren via makelijk of particulier. Of natuurlijk kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |