Geography is beterderquote:

Wat een band was dat toen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:24 schreef RudolfRockem het volgende:
Metallica - Master Of Puppets....

quote:Op zondag 15 juli 2007 00:45 schreef slaveloos het volgende:
oh ja, dit is trouwens de beste LP van de jaren 80:
[afbeelding]

pijn in mijn oren dit. Frollo ga je mond spoelen!quote:Op zondag 15 juli 2007 10:21 schreef Frollo het volgende:
Met alle respect, maar een recente beluistering van Hole en Nail vond ik zwaar tegenvallen.
Wat destijds een overdonderende productie was, blijken kartonnen drums en ijle laagjes samples te zijn. En in de teksten van Thirlwell, die zo hard en confronterend leken, hoor ik nu eigenlijk alleen maar puberale stoerdoenerij.
Vind IK dan hè.
Maar ik heb er destijds veel lol mee beleefd, met Foetus. Daarom:Foetus

Ja, erg jammer. Heeft grootendeels te maken met de dood van Cliff Burton.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:31 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Wat een band was dat toen!
Ik had nooit kunnen bedenken dat ze zo de weg zouden gaan kwijtraken...
Live waren ze retegoed, kan me wat optredens herinneren in die stinkende bak in Zwolle. Geen opsmuk, groot laken met wat kruisen erop achter op het podium en spelen maar. Zoals het hoort![]()

Whehe, sorry.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:32 schreef slaveloos het volgende:
[..]
pijn in mijn oren dit. Frollo ga je mond spoelen!
I'll meet you in Poland en Clothes Hoist ooit live gehoord? En al die verschillende stijlen (van surf tot blues tot rock tot ...)?
en ach misschien ben ik wel een puber gebleven

ingehaald door de tijd?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:34 schreef Frollo het volgende:
[..]
Whehe, sorry.![]()
Serieus, ik vond het geluid nogal dunnetjes, terwijl het toen zo overdonderend was.
Maar inderdaad, al die stijlcitaten, dat deed ie heel leuk. En een single als OKFM blijft een gruwelijke bak teringherrie.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |