Alphavillequote:
Ja correctie, ik was -1 toen The teardrops explodes uitkwam, ben van '81quote:Op zondag 1 juli 2007 02:46 schreef tong80 het volgende:
Over the Edge staat in mijn top - 10 allertijden.
Man ik weet niet hoe oud je bent maar je hebt smaak![]()
Repeater is released in 1990quote:Op zondag 8 juli 2007 22:38 schreef slaveloos het volgende:
heb al een hoop pareltjes gezien, teardrop explodes, husker du, sonic youth, Fugazi (alleen vind ik repeater beter) etc, mis nog:
Big Black - Songs about Fucking
NoMeansNo - wrong
DRI - Dirty Rotten Album
Swans - Children of God
The dead Milkman - beelzebubba
dat wist ik echt niet meer..... Swans is echt zware kost hoor, Big Black heeft een heel eigen geluid.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:45 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Repeater is released in 1990Big Black en Swans eens uitchecken, die ken ik niet.. heb je The Wipers al gehoord?
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:04 schreef slaveloos het volgende:
[..]
dat wist ik echt niet meer..... Swans is echt zware kost hoor, Big Black heeft een heel eigen geluid.
En the Wipers![]()
Goeie bands idd die je noemt zeker toen ik zag dat je uit 81 komt
.
en vergeet the fall en the replacements niet...
en je kent de dead milkman? respect!
probeer cop van swans dan eens. Ik ben er niet doorheen gekomen....quote:Op zondag 8 juli 2007 23:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Big Lizard in My BackyardZware kost vind ik niet zo erg... er is vrij weinig muziek die ik niet trek wat dat betreft... sterker nog, de eerste band die me te zwaar is moet ik nog tegenkomen
Filth van Swans ligt ook erg zwaar op de maagquote:Op zondag 8 juli 2007 23:29 schreef slaveloos het volgende:
[..]
probeer cop van swans dan eens. Ik ben er niet doorheen gekomen....
quote:I can't believe my eyes
Can't see so clearly
A thick dark cloud is hanging all about me
Suffocating me suffocating me
Invasion from the outside
Works its way inward
Feeling like a bead
Of cold ice forming in a chamber
Of lost illustion
Window shop for love
Window shop for love
Want it so much
Look but don't touch
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:41 schreef HAL9000S het volgende:
The wipers - Windows shop for love.
Een nummer zo mooi dat je 'm met de rest van de wereld wilt delen
Luisteren!!
[..]
Na het uiteenvallen van deze band ging frontman Julian Cope solo verder. Hij bracht een haast oneindige diarree van albums uit, tot op de dag van vandaag, en niet alles is interessant, maar World Shut Your Mouth en Saint Julian zijn toch wel juweeltjes hoor!quote:Op zondag 1 juli 2007 02:12 schreef HAL9000S het volgende:
The teardrop explodes - Kilimanjaro (1980)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |