Interessant, zo eens ff rondsnuffelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:34 schreef Frollo het volgende:
[..]
Na het uiteenvallen van deze band ging frontman Julian Cope solo verder. Hij bracht een haast oneindige diarree van albums uit, tot op de dag van vandaag, en niet alles is interessant, maar World Shut Your Mouth en Saint Julian zijn toch wel juweeltjes hoor!

Doe dat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:49 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Interessant, zo eens ff rondsnuffelen.

quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:27 schreef spacemangraig het volgende:
Tong, je nummer 1 is goed gekeurd.

Zeker weten!quote:

Ook toevallig, ik zet dat album zojuist op, een paar minuten voordat ik hier in dit topic kwam.quote:

Let it be is heel, heel, heel erg sterk. Die andere ken ik niet zo goed.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:20 schreef schaap001 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Deze 3 albums worden wel steeds ietsie minder rauw (qua produktie/sound), maar de songs blijven onverminderd sterk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Let it be is heel, heel, heel erg sterk. Die andere ken ik niet zo goed.

@cafca: Alleen als ik je quote, zie ik dat je een hoop hoezen hebt gepost, maar in je post zelf zie ik niks...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:13 schreef cafca het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
![]()

Answering machinequote:Op woensdag 11 juli 2007 13:20 schreef schaap001 het volgende:
the replacements

Dat is m'n favoriete nummer van Let it Be: maar wel een gedeelde eerste plaats met Unsatisfiedquote:

Én gedeelde eerste plaats met Sixteen Blue en Androgynous en Black Diamond en I Will Dare...quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:28 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dat is m'n favoriete nummer van Let it Be: maar wel een gedeelde eerste plaats met Unsatisfied![]()

ik moet hem inderdaad wer eens draaien, er staan wel een hoop juweeltjes op zegquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:30 schreef Frollo het volgende:
[..]
Én gedeelde eerste plaats met Sixteen Blue en Androgynous en Black Diamond en I Will Dare...

Ik zie dat mijn Prefab Sprout - Steve McQueen ook niet echt lekker tevoorschijn kwamquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:41 schreef schaap001 het volgende:
[..]
@cafca: Alleen als ik je quote, zie ik dat je een hoop hoezen hebt gepost, maar in je post zelf zie ik niks...
en als ik op een afbeelding klik, zie ik trouwens nog steeds niks![]()
ligt aan rateyourmusic, blijkbaarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Misschien toch wel deze:
[afbeelding]
Aaaaarrrgghhhh!!!!

quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zie dat mijn Prefab Sprout - Steve McQueen ook niet echt lekker tevoorschijn kwam

Lol, en het was nog wel zo'n mooi lijstjequote:Op woensdag 11 juli 2007 15:41 schreef schaap001 het volgende:
[..]
@cafca: Alleen als ik je quote, zie ik dat je een hoop hoezen hebt gepost, maar in je post zelf zie ik niks...
en als ik op een afbeelding klik, zie ik trouwens nog steeds niks![]()

Ohja, die hoorde er ook nog bijquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn Prefab Sprout - Steve McQueen ook niet echt lekker tevoorschijn kwam
[..]
ligt aan rateyourmusic, blijkbaar

quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:19 schreef turnpike het volgende:
Momenteel mijn favo 80's plaatje :
[afbeelding]

ik ben geboren in 1988, dus neequote:Op donderdag 12 juli 2007 14:47 schreef Frollo het volgende:
Maarre, kenden jullie die albums toen ook al?
Ikzelf heb heel veel van wat hier genoemd wordt veel later ontdekt. Alleen naar de Smiths luisterde ik echt al in de tijd zelf. Artiesten als de Replacements, Sonic Youth, Joe Jackson en Front 242 leerde ik pas in de jaren 90 kennen of misschien nog nét in 1989.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |