Onderweg met een dwangbuis?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:29 schreef ..zapper het volgende:
Is er al iemand naar hem onderweg? GGD gebeld? 112?
En zojuist hier keurig netjes afgeleverd!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:16 schreef PdeHoog het volgende:
Een Nikon 50mm 1.8, een Nikon SB-600 en een omnibounce.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En zojuist hier keurig netjes afgeleverd!
P. bedankt voor de service!![]()
De rest, bedankt voor alle reacties. Wij hebben er hartelijk om kunnen lachen!![]()
HET IS UITquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En zojuist hier keurig netjes afgeleverd!
P. bedankt voor de service!![]()
De rest, bedankt voor alle reacties. Wij hebben er hartelijk om kunnen lachen!![]()
Je kan niet hard maken dat "de" canon beter is...quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:05 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die van Canon is goedkoper en beter
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:43 schreef Simulacrum het volgende:
[..]
Je kan niet hard maken dat "de" canon beter is...
Het blijft leuk om te roepen. En volgens die test klopt het nog ook.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:43 schreef Simulacrum het volgende:
[..]
Je kan niet hard maken dat "de" canon beter is...
En eigenlijk tegelijk met u hier ook een K10D met kitlens, Sandisk Ultra II 4GB SDHC kaartje met reader, extra (langzame) 2GB SD-card en een Lowepro Slingshot 200 AW.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:46 schreef Roeni3 het volgende:
Woehoe!
Pentax K10D
Sigma 17-70mm 2.8-4.5 macro
Lowepro SlingShot 100 AW tas
B+W UV filtertje
2 gig SD kaartje
3-jarige verzekering
Fuck, wat ben ik blij.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:11 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
En eigenlijk tegelijk met u hier ook een K10D met kitlens, Sandisk Ultra II 4GB SDHC kaartje met reader, extra (langzame) 2GB SD-card en een Lowepro Slingshot 200 AW.
Heb hier nog drie Pentax analoge bodies, 6 manuele lenzen, een setje macroringen en een teleconverter.
Volgende stap: 'jouw' lens met CP-filter en een Sigma 70-300 APO met een nader te bepalen filter.
Tenzij ik de loterij win, dan de 2 DA*-objectieven natuurlijk.![]()
Hier op Fok trouwens weinig Pentaxians, helaas. Of vergis ik me?
gebruik dan een andere PI, dan weet ik hoe ik de post moet interpreteren.quote:
Geld!quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:27 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Top!
Wat dat laatste betreft: klopt. Maar je ziet, er zijn er steeds meer. Die 70-300 APO lens van Sigma werd mij door de verkoper ook aangeraden als uitbreiding van mijn range; dat wordt waarschijnlijk ook mijn tweede lens (als het geld ervoor is, natuurlijk
).
Hij begint volwassen te worden?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was ik me dus ook al aan t afvragen
Het filter was duurder dan het lensje?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:37 schreef jehoeroen het volgende:
nu dan toch eindelijk gekocht: canon 50mm f 1.8
natuurlijk met een mooi B+W UV filtertje erop.
Dit weekend even uitproberen op Terschelling.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo mijn nieuwe aanwinsten..![]()
[afbeelding]
Hoya Cir-PL/UV filters Super Pro1 en Pro 1 Digital
Online besteld, zou tussen 10-15 werkdagen duren voordat ik het pakketje binnenkreeg.
Op 4 augustus besteld en opgestuurd en vandaag binnen
Vandaar waarschijnlijk de dure verzendkosten..
Ik zit nog misschien te twijfelen om 2 filters te verkopen. Ik zit nu met 4x58mm filters.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:19 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik ga ook nog een keer daar wat filters bestellenMaar eerst bijkomen van de aanschaf van een PS3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |