Je hebt ook mensen die moeten werken natuurlijk...quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef Meddo het volgende:
stel je niet aan man, ga ook feest vieren
mensen die klagen over geluidsoverlast![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die moeten werken natuurlijk...
Da's de zwarte cross...quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:34 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
TS is daar voor twee dingen: zuipen en neuken. Dikke vatsige boerinnen die je lekker kunt neuken, dat zijn nog altijd de besten. Zijn favoriete openingszin: ey, wat voor kleur tractor hedde gaai??
Inderdaad!quote:
Goast met eem brommers kiekn?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:34 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
TS is daar voor twee dingen: zuipen en neuken. Dikke vatsige boerinnen die je lekker kunt neuken, dat zijn nog altijd de besten. Zijn favoriete openingszin: ey, wat voor kleur tractor hedde gaai??
Kloagn is leuk man.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:47 schreef Maikuuul het volgende:
Nerds die huilen over geluidsoverlast als er 3 dagen in een heel jaar een festival is
Zeer sad
Wat een stakkersquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:19 schreef Sinat het volgende:
Ook lid van de Stichting Geluidshinder Baggelhuizen?
http://www.axci.nl/axci/index.php?ln=ned&show=petitie&id=349
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Wat een stakkers.
Waarom zou je de TT gaan boycotten? De TT is het grootste evenement dat Nederland kent. Assen was het mooiste circuit van de hele tour. !
Verder:
TT !!![]()
Sorry, ik zal m'n mp3 speler wat zachter zetten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik hoor de muziek hier terwijl ik ruim 3km van het centrum af zit![]()
Da's sneu voor je en voor je dochter.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:38 schreef Djeez het volgende:
TS is zeker een van de drie gezinnen uit Baggelhuizen die het circuit het liefst vandaag nog ziet verdwijnen? De TT is mooi man, we moeten als Assenaren juist trots zijn dat zo'n evenement al jaren bij ons in de stad is! Helaas ben ik dit jaar niet bij de nachten, mijn dochtertje is ziek helaas.
Ze heeft een onbekend virus opgelopen, vast en zeker bij het irritante dochtertje van mijn zuster. Niks aan te doen, ze is alleen erg hangerig en kotst alles onder. Volgend jaar beter. Ohja, ik ben een van de weinigen van VA die aan het werk is morgen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:41 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Da's sneu voor je en voor je dochter.(niets ernstigs hoop ik?) En anders mag je onze oppas wel lenen.
![]()
Da's idd lastig, nou ja beterschap dan maar en werkze morgen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:48 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ze heeft een onbekend virus opgelopen, vast en zeker bij het irritante dochtertje van mijn zuster. Niks aan te doen, ze is alleen erg hangerig en kotst alles onder. Volgend jaar beter. Ohja, ik ben een van de weinigen van VA die aan het werk is morgen.
Dank je. Jij als timmerman bent wel vrij morgen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:57 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Da's idd lastig, nou ja beterschap dan maar en werkze morgen.
Als je het leuk vindt, waarom klaag je er dan over?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb wel wat losgemaakt. Nee hoor ik vind de TT wel leuk. Hoeft van mij ook niet weg.
En zondag is de herrie ook weer voorbij dus nee. Maarja ik wilde er wel even over klagen. Mag toch?
Ben nu eenmaal Nederlander dusja....
Wat me dus echt stoort is de herrie van ik dacht de kleine motoren bij het testrijden... zo'n hoog snerpend geluid.
Ik heb daarnet een stukje opgenomen via mijn digicamera van hoe het nu bij mij achter thuis klinkt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt, waarom klaag je er dan over?![]()
Als je je zo verveelt, ga dan de nacht van Assen in of zo.
Nee helaas niet en de bouwvakkers in m'n hoofd ook niet....quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:54 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dank je. Jij als timmerman bent wel vrij morgen?
Het is een keer per jaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb daarnet een stukje opgenomen via mijn digicamera van hoe het nu bij mij achter thuis klinkt.
Even kijken hoe ik die hier gepost krijg...
hedde gaai in Drenthe?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:34 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Goed punt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:51 schreef nikky het volgende:
[..]
Het is een keer per jaar.
Er zijn meer dorpen en steden die feesten hebben waar óók lawaai is. Bij mij thuis hoor ik het gedreun van Rodermart groot en klein, feestweek Zevenhuizen, Pinkstermarkt en de nacht van Leek dat is ook drie dagen gedreun van podium Nienoord met het Flinkepink festival. En zo heeft iedereen wel iets.
Maar alleen de azijnpissers die klagen.
Jawel, ik ben aan het rondkijken voor een leuk huisje. Maar niet zozeer om de TT, het is gewoon tijd voor wat nieuws.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:10 schreef ondeugend het volgende:
Het baggelhuizengezeik zelfs op FOK!
Ga verhuizen.
Als jij onder een vliegroute van schiphol gaat wonen moet je gewoon niet zeiken.. simpel zat.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou iedereen wel eens willen horen als ze bij HEM in de achtertuin 3 dagen lang teringherrie stonden te maken.
Heb je er wel eens over nagedacht dat er families wonen die er al VOOR de TT woonde? En ten tweede had je niet meegekregen dat TS moest gaan werken 's morgens? Makkelijk lullen he... 'Ga maar mee feesten'.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als jij onder een vliegroute van schiphol gaat wonen moet je gewoon niet zeiken.. simpel zat.
Daarbij komt dat het circuit veel werkgelegenheid oplevert, geld in den Asser lade brengt wat dus weer inhoud dat TS minder gemeentelijke belastingen betaalt.
Trouwens.. TS moet gewoon mee feesten en mee lawaai maken en anders zorgen dat hij het TT-weekend in het rustige Rotterdam gaat logeren of zo.
En ja.. ik woon er ook vlakbij en hoor het gejank van lawaaimotoren en carbitbussen ook van de campings. Hond is nerveus dus ik zou ook kunnen gaan klagen.. maar het is geven en nemen hoor.
Dusssssss.
quote:Op zondag 1 juli 2007 10:31 schreef -XX- het volgende:
Daar zijn de prijzen van de huizen ook naar!Je kiest er zelf voor
TT circuit bestaat namelijk al langer dan die nieuwbouw en de huizen rondom het circuit!![]()
Ja 3 boerderijen die al jaren geleden afgebroken zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]de TT is een STRATEN circuit. Dat heeft altijd tussen de huizen gelopen
Dat was inderdaad wel flink irritant, ik moest richting Groningen en toch werd ik de A28 naar het zuiden opgestuurd om daar lang in de file te staan. Wel mooi om al die motoren langs te zien komen, maar ik hoop dat dat toch anders kan volgend jaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:07 schreef Jordy-B het volgende:
Er stonden net alweer hele drommen met mensen op de viaducten en langs de kant van de A28 de vertrekkende motoren te bekijken...
(gelukkig reed ik richting Assen, want de andere kant op stond echt een gigantische file)
Vroeger was het een stratencircuit, nu is het permanent en je kan er niet zomaar met je auto op. En ik word altijd enorm moe van deze zeikerds, denk eerst eens na voordat je er gaat wonen. Maar ja, ze zullen wel een reden hebben om er te wonen, kunnen ze lekker zeiken en procederen..quote:Op zondag 1 juli 2007 10:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Iedereen heeft wel eens last van anderen die plezier hebben in een samen-leving.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou iedereen wel eens willen horen als ze bij HEM in de achtertuin 3 dagen lang teringherrie stonden te maken.
quote:Op zondag 1 juli 2007 10:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar die huizen zijn nu weg.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee want dat is dus niet het geval Swets...quote:Op zondag 1 juli 2007 08:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je er wel eens over nagedacht dat er families wonen die er al VOOR de TT woonde? En ten tweede had je niet meegekregen dat TS moest gaan werken 's morgens? Makkelijk lullen he... 'Ga maar mee feesten'.
En ik woon zelf in het 'rustige' rotterdam. Inderdaad is het daar NOOIT stil. Kan goed irritant zijn.
Als het van te voren is aangekondigd?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Elk laatste weekend van juni is het TT!quote:Op zondag 1 juli 2007 13:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als het van te voren is aangekondigd?
Gezellig, neem ik drie dagen vrij en doe ik lekker mee.
Tot 1955 toen ze het huidige circuit bouwdenquote:Op zondag 1 juli 2007 10:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Het zijn meestal niet de boertjes die klagen, maar meer dat Randstadvolk wat hier komt "drenthenieren"quote:
Dat inderdaad, betere reclame kun je niet hebben.quote:En mensen die gaan klagen als ze in een mooie VINEX wijk gaan wonen naast het circuit..Sowieso, dit evenement moet je toch gewoon steunen omdat het promotie is voor de plaats/provincie/land?
Ik heb je niet gezien Nikquote:Op maandag 2 juli 2007 00:27 schreef nikky het volgende:
En het was erg gezellig!!
Ik was er echtquote:
Rascistquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:48 schreef ForumGek het volgende:
TT-nacht was fantastisch ! Super goede sfeer, weinig buitenlanders en weinig motoren gezien (En mensen in motorpakken). Maar het feest was er niet minder om ! Lekker afgesloten met Jovink natuurlijk !
Tot volgend jaar !
Ach volgend jaar is FOK! van jouw zeiktopics m.b.t. de TT afquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat iemand de moeite neemt zo'n oud topic op te zoeken en te schoppen. Sjee.![]()
Of stond ie nog in je bookmarks.
Misschien omdat je wederom een soortgelijk huiltopic opende en er op FOK! Sherlocks genoeg zitten die dan gelijk je posthistorie gaan doorspitten. Maar je bent nog steeds niet verhuisd begrijp ik uit je nieuwe topic, dus kennelijk val je in de categorie : mensen die nooit klagen, behalve als er wat te klagen valt. Gelukkig valt er altijd wel wat te klagen, dus je moet wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat iemand de moeite neemt zo'n oud topic op te zoeken en te schoppen. Sjee.![]()
Ik zie het nu pasquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:21 schreef gebrokenglas het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |