mijn poep ruikt naar rozenquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:52 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
2 weken niet schijten en dan heet je ook nog roosje![]()
Als alles er ooit een keertje uitkomt dan ruikt het vast niet meer naar roosjes![]()
Ik denk dat, dat ook niet gaat helpenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:18 schreef Nuna het volgende:
Heb je nu al een afspraak gemaakt met je huisarts? Die kan je zo movicolon, lactulose oid voorschrijven. Twee weken is gewoon echt te lang.
Verbaast me nog dat je geen enorme buikpijn hebt.
Jep, morgenochtend om 8 uur. Die Klean prep zakjes worden het denk ik. Ugh!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:18 schreef Nuna het volgende:
Heb je nu al een afspraak gemaakt met je huisarts? Die kan je zo movicolon, lactulose oid voorschrijven. Twee weken is gewoon echt te lang.
Verbaast me nog dat je geen enorme buikpijn hebt.
OMGquote:
Das hetzelfdequote:Op donderdag 28 juni 2007 17:24 schreef DDM het volgende:
[..]
Ik denk dat, dat ook niet gaat helpenZe heeft al veel geprobeerd.
Maar ja Klean-Prep kan altijd nog![]()
Zelfde groep ja. Het bevat alleen meer macrogol en electrolyten. Ergo sterker dan een snoepdosering als Movicolonquote:
Aangekomen bedoel je?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:30 schreef roooosje het volgende:
[..]
OMG. Eigenlijk maakt het me geen zak uit. Ik ben wel echt afgevallen zeg. 3 kilo ongeveer
![]()
nee, afgevallen, omdat ik bijna niks eetquote:
Hmm oke. Moet je wel even aan de huisarts melden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:34 schreef roooosje het volgende:
[..]
nee, afgevallen, omdat ik bijna niks eet. Ik dacht ook dat ik aan zou komen met die massa.
Ja kloptquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:32 schreef DDM het volgende:
[..]
Zelfde groep ja. Het bevat alleen meer macrogol en electrolyten. Ergo sterker dan een snoepdosering als Movicolon
Altijd leuk om een in een drankje van iemand te stoppenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja kloptVoortaan even verder kijken dan mn neus lang is. Bevat idd bizar veel meer van "de ingrediënten".
Ja en om dan zijn wcklep dicht te tapenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:42 schreef DDM het volgende:
[..]
Altijd leuk om een in een drankje van iemand te stoppen
Bronquote:For others it was the physician at the south London hospital explaining calmly to camera that he sees children who are so constipated on their diet of fibreless factory food that their colons have become compacted with excrement and they have started vomiting their own faeces.
Nee. Maar het is een symptoom wat je weleens ziet. Je kan het ook bij de ziekte van Crohn zien.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:49 schreef hummus het volgende:
Heeft iemand trouwens ooit die aflevering uit die serie School Dinners van Jamie Oliver gezien, waarin ze lieten zien dat sommige kinderen in Engeland zó slecht te eten kregen dat ze hun eigen uitwerpselen uitkotsten?
Die kinderen aten werkelijk alleen maar kipnuggets, patat, chips, en meer van dat soort zooi dat ze zo enorm verstopt raakten dat het er aan de verkeerde kant uitkwam.
[..]
Bron
Kan ook een belangrijk detail zijn dat je opa Crohn heeft. Moet je ook even melden aan je huisarts.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:54 schreef roooosje het volgende:
Ja ik ken dat wel, mijn opa heeft de ziekte van Crohn en heeft dat ook meerdere malen gehad. Maar ook voor die uitkomst geldt, het maakt me op dit moment geen zak uit. stoerdoenerij ofcourse
Dat spul is echt té viesquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:22 schreef AnnekeM het volgende:
Misschien een fles roosvicee laxo in 1x leeg drinken?
Vol met stront zitten is ook geen feestje.quote:
Heb je die woordspeling expres gehanteerd?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:58 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik kon het ook niet geloven dat het echt waar was maar het schijt te kunnen dat je poep kunt uitkotsen.Al snap ik niet hoe, het moet toch 1st allemaal door je maag/darmen voordat het poep is?
Bij Southpark ook laatst!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:07 schreef DDM het volgende:
[..]
Heb je die woordspeling expres gehanteerd?Hij is wel briljant.
Bij ernstige obstipatie worden je darmen gewoon steeds voller. Het begint in de endeldarm en kan dan naar boven toewerken. Maar het is komt niet vaak voor. Temeer omdat de persoon in kwestie vaak misselijk wordt en dus niet meer zal eten. Maar als het echt te vol wordt daarbinnen dan kan het klepmechanisme de druk niet meer aan en zal het gewoon aan de bovenkant er uit komen. Werd vroeger ook in de oorlog gedaan. Een tuinslang in je reet en dan aanzetten net zolang tot je stront ging braken.
Bij Crohn is het anders. Crohn is een ontstekingsziekte die de darmwand aantast. Die ontsteking kan zo diep gaan dat het helemaal tot de spierlaag kan reiken. Als het nog verder reikt kan je fistels gaan vormen. Een fistel is een verbinding tussen twee entiteiten. In dit geval 2 organen. Als de ontsteking in de dikke darm zit bij de bocht bij je milt en je krijgt een fistel dan kan die zich gaan verbinden met de maag. Zo kan het dus voorkomen dat je dan faeces gaat braken.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:07 schreef DDM het volgende:
[..]
Heb je die woordspeling expres gehanteerd?Hij is wel briljant.
Roosje is voorlopig niet bereikbaar, vrees ik. Die zit na dat ileusverhaal waarschijnlijk op de wc vreselijk haar best te doen om het toch maar in Godsnaam op de gebruikelijke manier naar buiten te werken, kan ik me zo voorstellen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:18 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
oeps...
Wat een eng iets dat Ileus gebeuren![]()
Suc6 bij de huisarts morgen Roosje!
Echt niet, ik ben fan!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:17 schreef roooosje het volgende:
Ja, ik geef me dit jaar niet meer op voor Miss Fok, mijn imago is geschaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |