Ik heb al eens een keer 1tje van 580 gehadquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:42 schreef Xebrozius het volgende:
Als je binnenkort toch de aandrang krijgt om te gaan schijten wil je mij dan een plezier doen en alvorens je gaat schijten even op een weegschaal gaan staan. En daarna ook?
Ik ben namelijk echt benieuwd hoeveel kilo je d'r dan uitgeduwt hebt.
Mijn record staat op 980 gram...
meestal plas je ook nog watquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:44 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ik heb al eens een keer 1tje van 580 gehad![]()
OMGquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:41 schreef Alcarin het volgende:
Lijnzaadolie zou je kunnen proberen.
En een vreemde ouderwetse methode: men neme een stuk zeep, daar snijd je een reepje/stukje vanaf en dat stop je in je kont. Dan wacht je 3 minuten en dan komt in theorie de zeep plus de rest van de inhoud van je darmen naar buiten![]()
Disclaimer: ik heb dit zelf nooit geprobeerd, maar ik hoorde dat het bij mijn neefje erg goed werkte
Ik was echt opgelucht toen ik "in theorie" zag staan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:41 schreef Alcarin het volgende:
Lijnzaadolie zou je kunnen proberen.
En een vreemde ouderwetse methode: men neme een stuk zeep, daar snijd je een reepje/stukje vanaf en dat stop je in je kont. Dan wacht je 3 minuten en dan komt in theorie de zeep plus de rest van de inhoud van je darmen naar buiten![]()
Disclaimer: ik heb dit zelf nooit geprobeerd, maar ik hoorde dat het bij mijn neefje erg goed werkte
Ga je hem wel versieren met vlaggetjes en kraaltjes, het is immers een heugelijke gebeurtenisquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:49 schreef roooosje het volgende:
Wel fijn dat er veel mensen reageren. Jullie krijgen natuurlijk ook DE primeur. En als ik in een goede bui ben, in beeldende vorm
OEH. Ideequote:Op woensdag 27 juni 2007 17:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ga je hem wel versieren met vlaggetjes en kraaltjes, het is immers een heugelijke gebeurtenis
En dan straks een topic dat ze een raar loopje heeft, omdat ze haar kringspier van de toiletpot moest krabben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:49 schreef ivosnivo het volgende:
GEWOON ZO HARD MOGELIJK PERSEN, WAAR EEN WIL IS IS EEN WEG!
wie is er nou de baas? jij of je anus?
Zowat elke dag? Ik poep wel 2x per dag! Heul nie irritant!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:54 schreef -Mellow- het volgende:
ik poep zowat elke dag en dat is maar irritant. ik vraag me af of mijn lichaam wel tijd heeft om de voedingsstoffen op te nemen. ik kan net zo goed mn eten gelijk de plee in kwakken
Moet je je voorstellen hoe heerlijk poepen is na twee wekenquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:03 schreef roooosje het volgende:![]()
![]()
Ik heb 4 vezeltoetjes gegeten. En thee gedronken
En lauw water
En gisteravond 3 laxeerpillen geslikt en 2 klysma's gehad. EN:
Helemaal niks. Heb de huisarts gebeld en die zei dat ik morgen maar om 8 uur voor de deur moest staan, want het duurde toch wel lang. Dinsdag ga ik op vakantie en ik wil dat het gewoon over is.
Maar ik heb goede moed op poep vandaag, het rommelt een beetje![]()
elke dag ja en ook niet per se 1 x per dag. soms 2 of 3 keer. kutstofwisselingquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:00 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Zowat elke dag? Ik poep wel 2x per dag! Heul nie irritant!![]()
Elke keer als de TS reageert denk ik: jaaa een update! Maar dan is er nog geen verbetering![]()
Some?quote:
Re!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:18 schreef Re het volgende:
Ga jij eens onmiddelijk naar de eerste hulp, straks zit je met een afstervende darmstelsel door bijvoorbeeld en blokkade van een bloedvat oid.
Volgens mij werkt dat zo in Waalwijk idd. We hebben trouwens ook geen open spreekuurquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:21 schreef ivetje het volgende:
Bij de EH kan je niet zomaar binnen lopen volgens mij. Heb je een verwijsbriefje nodig van je huisarts als ik me niet vergis. Of je moet echt op sterven liggen, en volgens mij is dat in TS d'r geval nog niet zoMaar idd, er moet wel actie worden ondernomen want het kan echt vanalles zijn waardoor je niet kan poepen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:28 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je nu geen keiharde, scherpe en pijnlijke poep?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:18 schreef Re het volgende:
Ga jij eens onmiddelijk naar de eerste hulp, straks zit je met een afstervende darmstelsel door bijvoorbeeld en blokkade van een bloedvat oid.
da's beter maar succes iigquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:21 schreef roooosje het volgende:
[..]
Re!![]()
Ja morgen naar de dokter, het gaat nu al ietsiepietsie beter!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |