Dan zou ik All-Bran nemen i.p.v. muesli.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:03 schreef Plukie86 het volgende:
Biogarde met muesli: werkt perfect! Biogarde omdat er probiotica inzitten (van zichzelf) en muesli omdat er vezels inzitten. Na een paar dagen effect.
Doet je buik geen pijn?
Dat is toch niet nastyquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:48 schreef Edwinuss het volgende:
Een vriendin van mij die poepte 1 keer in de week ofzo, echt nasty.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:05 schreef CodeCaster het volgende:
Twee weken niet gekakt? Ik zou ontploffen
Ik eet twee dagen al bijna niks, ik zit gewoon VOLquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:11 schreef SlimShady het volgende:
waar blijft dat eten dan? twee weken aan voer
!
Koop anders een ticket naar Afrika en eet iets bij zo'n sfeervol stalletje langs de wegquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:13 schreef roooosje het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wonderolie
Oeh
Nope, nog niet gedaan, ga het nog 1 dagje aankijken en dan langs de huisarts.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wel eng dat laxeerpillen niet werken, ook al sterkere bij de dokter gehaald?
Ik moest denken aan de lactobacillus casei immunitas. Je weet dat je gehersenspoeld bent door dat soort reclames als je dergelijke vage termen moeiteloos uit je mouw schudt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:11 schreef Biancavia het volgende:
Je bifidus essences cultuur is denk ik in de war.
Er is op zich niet veel veranderd, en ik heb ook totaal geen andere klachten. Wel dat ik misselijk ben, maar overgeven niet eigenlijk. Ik ben nu 2 dagen aan de laxeermiddelen. Ik geef toe dat ik niet erg veel drink op een dagquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:17 schreef ivetje het volgende:
Had jij niet al lang bij de HA moeten zijn? 2 Weken niet poepen is echt niet goed hoor. Heb je iets veranderd aan je eetpatroon of is dat hetzelfde gebleven? Verder geen enkele klacht? Overgeven oid.? Opgeblazen gevoel? Geneesmiddelen gebruikt die je normaal niet gebruikt? Hoe lang heb je het laxeermiddel gebruikt?
Wat je kan doen is :
- Bruin brood eten, veel volkorenproducten e.d. en genoeg fruit, groente eten.
- Vruchtendrank met voedingsvezels
- Extra (ongezuiverde) zemelen toevoegen aan b.v. yoghurt (3x daags 1 eetlepel) en daarbij een glas water drinken
- Ontbijten
- Ten minste 1.5-2 liter water drinken per dag
- Lichaamsbeweging zoals wandelen, fietsen of sporten
- Bij aandrang meteen gaan en rustig de tijd nemen. Niet langer blijven zitten dan nodig (kans op aambeien)
Als je dit allemaal al hebt geprobeerd en het laxeermiddel een paar dagen achter elkaar hebt gebruikt zonder resultaat zou ik langs de HA gaan
Heb je gezegd dat het al twee weken geleden is dat je gepoept hebt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:26 schreef roooosje het volgende:
![]()
Huisartsen zijn lame.
Nog 1 dagje afwachten..
Ik zou toch morgen echt gaan hoor. Hoe lame de HA ook isquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:26 schreef roooosje het volgende:
![]()
Huisartsen zijn lame.
Nog 1 dagje afwachten..
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:27 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik zou toch morgen echt gaan hoor. Hoe lame de HA ook isHier spreekt een apothekersassistente
Nee. Poep.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:31 schreef DDM het volgende:
Ik zie het nut er niet van in om nog 1 dagje te wachten hoorVerwacht je een wonder ofzo?
Was ze blond?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:31 schreef roooosje het volgende:
[..]
. De apothekersassistente lag net dubbel van het lachen toen ik vertelde dat ik 2 weken niet gepoept had
![]()
Dan ga je blijkbaar naar de verkeerde apotheekquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:31 schreef roooosje het volgende:
[..]
. De apothekersassistente lag net dubbel van het lachen toen ik vertelde dat ik 2 weken niet gepoept had
![]()
Wat heeft ze voor advies gegeven dan? Of kwam ze echt niet meer bijquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:34 schreef roooosje het volgende:
Ik kwam volgens mij ook met een 'ikheb2wekennietgepoept'hoofd binnenzetten.
Ik moest zelf ook lachen btw.
[..]quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:17 schreef ivetje het volgende:
Had jij niet al lang bij de HA moeten zijn? 2 Weken niet poepen is echt niet goed hoor. Heb je iets veranderd aan je eetpatroon of is dat hetzelfde gebleven? Verder geen enkele klacht? Overgeven oid.? Opgeblazen gevoel? Geneesmiddelen gebruikt die je normaal niet gebruikt? Hoe lang heb je het laxeermiddel gebruikt?
Wat je kan doen is :
- Bruin brood eten, veel volkorenproducten e.d. en genoeg fruit, groente eten.
- Vruchtendrank met voedingsvezels
- Extra (ongezuiverde) zemelen toevoegen aan b.v. yoghurt (3x daags 1 eetlepel) en daarbij een glas water drinken
- Ontbijten
- Ten minste 1.5-2 liter water drinken per dag
- Lichaamsbeweging zoals wandelen, fietsen of sporten
- Bij aandrang meteen gaan en rustig de tijd nemen. Niet langer blijven zitten dan nodig (kans op aambeien)
Als je dit allemaal al hebt geprobeerd en het laxeermiddel een paar dagen achter elkaar hebt gebruikt zonder resultaat zou ik langs de HA gaan
die scheet in haar broek van het lachen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:35 schreef ivetje het volgende:
[..]
Wat heeft ze voor advies gegeven dan? Of kwam ze echt niet meer bij
hahaha, ja dat zou wat zijn, dat ik uiteindelijk maar wegging, omdat ze niet ophield met lachen, dat zou een coole sketch zijn! Nee, zij gaf me die micro-lax. Die heb ik geprobeerd, maar weinig effect, wel meer dan die tabletten, meer buikpijn en borrelen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:35 schreef ivetje het volgende:
[..]
Wat heeft ze voor advies gegeven dan? Of kwam ze echt niet meer bij
WS hebben ze ook open spreekuur, hoef je niet eens een afspraak te makenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:35 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
En als ik jou was zou ik morgen ochtend maar meteen een afspraak maken bij de HA, want dit is echt niet gezond. Als je verteld dat je al 2 weken niet naar wc bent geweest, dan kun je die zelfde dag echt wel terecht.
Ikwou bijna dat ik in haar schoenen stondquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:35 schreef SlimShady het volgende:
[..]
die scheet in haar broek van het lachen.
Dat is meestal ook nog het geval.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:37 schreef ivetje het volgende:
[..]
WS hebben ze ook open spreekuur, hoef je niet eens een afspraak te maken![]()
Hmm, die buikpijn geeft toch wel aan dat er iets niet lekker zit. Als je nog steeds niet hoeft na al dat geborrel en buikpijn enzo. Tja, op naar de HA dus als er vanavond nog steeds nix gebeurt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:37 schreef roooosje het volgende:
[..]
hahaha, ja dat zou wat zijn, dat ik uiteindelijk maar wegging, omdat ze niet ophield met lachen, dat zou een coole sketch zijn! Nee, zij gaf me die micro-lax. Die heb ik geprobeerd, maar weinig effect, wel meer dan die tabletten, meer buikpijn en borrelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |