na de' poets' actie van achter ziet natasja er op tv uit als een vredelievende moederquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat alleen Dennis een boete krijgt en dat Natasia exit is. Lijkt me het meest voor de hand liggend.
Kan ook de trap zijn waar Huub vanaf flikkerde/werd geduwd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De opmerking ging over een GIF van "de trap", dat kan alleen maar de animated gif van Scanman zijn, die staat niet op de weblogs. Dus deze gif hebben ze achter gezien waarschijnlij, ze krijgen daar regelmatig dingen te zien.
[afbeelding]
Hee, als jullie gaan lopen kotsen ga ik wegquote:
De topposter van fok komt van nowlive, it figuresquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij is Sly stiekum van Nowlive.
Neuh, ze moeten wel van betere huize komen wil ik in jouw kielzog wegmarcherenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hee, als jullie gaan lopen kotsen ga ik weg![]()
Kom dames, we gaan !![]()
Ik hou wel van een beetje terror....quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hee, als jullie gaan lopen kotsen ga ik weg![]()
Kom dames, we gaan !![]()
Die kans is zomaar aanwezig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
na de' poets' actie van achter ziet natasja er op tv uit als een vredeliefende moeder![]()
Dan heeft jaap nog wel een 3-gangen menu voor jequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje terror....
Ik eet kots for breakfast![]()
Was niet van mij hoor, die gif.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De opmerking ging over een GIF van "de trap", dat kan alleen maar de animated gif van Scanman zijn,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |