20 keer, goh dan heb ik heel wat gemist, waarom zijn daar geen filmpjes vanquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is echt onvoorstelbaar. Hij is toch zeker al tegen de 20x echt para geworden. Gisteren nog tijdens de ruzie. Hij is niet lekker.
Gelul van Natasia natuurlijk, maar dat maakt ze er nu even van, in de hoop dat dat een excuus is. Wat het nooit is natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Natasja verwacht een boete of een exit. Het is duidelijk dat ze zich bedreigd voelde door Jaap, dus zal de redactie het niet zo hoog opnemen.
Ja, jij moet het van filmpjes hebben hè.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
20 keer, goh dan heb ik heel wat gemist, waarom zijn daar geen filmpjes van
Wie is sly danquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:38 schreef Disana het volgende:
Brian heeft screenshots van Fok gezien, hij wil niet zeggen hoe. Zijn opmerking had betrekking op de agressie in de Kooi.
Eerder vroeg Huub 'jij was toch de hoofdposter van Fok', waarop Brian Sly noemde en Huub zei dat Sly een hele grote jongen is.
ik kots op de producenten van 10, het ban-clubje en daar de aanhang vanquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:40 schreef mootie het volgende:
Ik kots op heilige Brian...
Speculeren over een zo duidelijke exit kun je niet omheen. Dan kunnen ze de streams wel dichtgooien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:41 schreef lorence1 het volgende:
Het feit dat de bewoners zelf over een mogelijke exit praten en niet door achter worden aangesporrd er niet over te praten en we geen soundlocks krijgen denk ik dat er misschien toch wel een exit komt dit keer
Danquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik kots op de producenten van 10, het ban-clubje en daar de aanhang van![]()
Je denk toch niet dat ik alles wat op de fora geroepen wordt nog geloof he?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, jij moet het van filmpjes hebben hè.
blauw? ik heb een roze voor het schoonmakenquote:
De opmerking ging over een GIF van "de trap", dat kan alleen maar de animated gif van Scanman zijn, die staat niet op de weblogs. Dus deze gif hebben ze achter gezien waarschijnlij, ze krijgen daar regelmatig dingen te zien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet hoe ze aan de info komen, maar op de log van Huub staan caps van FOK. Het lijkt er dus op dat de webmaster hiet lurkt of post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |