Awwwquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:06 schreef Stroekie het volgende:
Zwaait even naar jullie allemaal![]()
Maar nog een keer extra voor Nannie![]()
![]()
ik ga nu naar huis toe
tot straks
Ik ben nog niet inge(ham)burgerd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Heb je dat onderdeel gemist dan?
Ik had 't te druk en veel aan mijn hoofd enzoot. Ik ben hier ook pas weer sinds gister ben ook heel lang niet meer ok FOK! geweest.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:10 schreef liefie_ het volgende:
waarom ben je eik geen blauw meer
Gewoon allemaal doenquote:ik ga misschien op vakantie naar amerika
of cuba... of rusland... of jordanië... ik kan niet zo kiezen
Vooral die laatste drie lijken me überrelaxte oorden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:10 schreef liefie_ het volgende:
waarom ben je eik geen blauw meer
ik ga misschien op vakantie naar amerika
of cuba... of rusland... of jordanië... ik kan niet zo kiezen
echt! wat lief dat je aanvoelde dat ik weer online ging komen! ik was er ook een poos niet!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik had 't te druk en veel aan mijn hoofd enzoot. Ik ben hier ook pas weer sinds gister ben ook heel lang niet meer ok FOK! geweest.
[..]
Gewoon allemaal doen![]()
.
Ik ga vanaf 28 juli 2 weekjes naar Engeland.
polen is te dicht bijquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Vooral die laatste drie lijken me überrelaxte oorden.
Je kunt ook naar Polen gaan ofzo...![]()
Cuba lijkt me op zich wel een erg leuk land om op vakantie te gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Vooral die laatste drie lijken me überrelaxte oorden.
Je kunt ook naar Polen gaan ofzo...![]()
Verwend nestquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:13 schreef liefie_ het volgende:
papa betaald dus ik ga natuurlijk t onderste uit de kan halen
het was eigenlijk een grapje...quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
polen is te dicht bij
papa betaald dus ik ga natuurlijk t onderste uit de kan halen
sorry ik moet mn naam hoog houdenquote:
Weet ik nog niet. Speelt toch pas over twee jaar. Naturaliseren is wel makkelijker.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ga je voor een US nationaliteit of blijf je NLder?
ik heb een kei toffe reisgids van discoveryquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:16 schreef maedel het volgende:
[..]
het was eigenlijk een grapje...
Wat wil je doen in je vakantie? Want die plekken die je noemde lijken me echt gewoon helemaal niet leuk om naar toe te gaan.
En dat voor een potquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Cuba lijkt me op zich wel een erg leuk land om op vakantie te gaan.
@ lieffie, ga maar mee in de rugzak (we gaan trekken).
* NanKing is even naar moeke een bakje koffie drinken.
En die ene film dan over die Duitse vrouwen, esmee en jaguar of zo?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:18 schreef Faithz het volgende:
Er zijn best veel lesbo films. Ik probeer de films die ik gezien heb met smileys een rating te gevenMeer info: www.imdb.com
But I'm a cheerleader:![]()
![]()
D.E.B.S :![]()
![]()
![]()
Imagine me and you:![]()
![]()
![]()
![]()
Einde is ook:
(staat met stip op nr1)
Kissing Jessica Stein:![]()
Einde:
![]()
Lost and Delirious:![]()
![]()
, Einde:
![]()
Loving Annabelle:![]()
, Einde:
, Alternative Ending:
![]()
Bound:![]()
![]()
Mulholland Drive:![]()
![]()
If these walls could talk 2:![]()
![]()
![]()
Dan hebben we nog The L Word wat in seizoen 3 achteruit holt qua humorWordt alleen maar depressiever imho.
we hebben wel meer gezien.. weet het zo ff niet
Aimee und Jaguarquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
En die ene film dan over die Duitse vrouwen, esmee en jaguar of zo?
ik heb er zelf ongeveer 2 maanden over gedaan om een vakantie van een week te boeken, dus vraag mij niksquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef liefie_ het volgende:
waar zouden jullie echt nog heen willen op vakantie?
ik kom er echt gewoon niet uit en ik moet overmorgen beslissen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |