Ach ja, wij dromen maar een beetje lollig, Jullie zouden echt denken dat dit mogelijk zou zijn met jullie clubbie..quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:24 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
Rare jongens die Rotterdammers![]()
Altijd positief denken, maar ze draven dan altijd zo door![]()
Vorig jaar mochten ze nog in hun handen klappen dat ze uberhaupt de winterstop overleefdenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:30 schreef ursel het volgende:
Ach ja, wij dromen maar een beetje lollig, Jullie zouden echt denken dat dit mogelijk zou zijn met jullie clubbie..
Je hoeft niet te drinkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:54 schreef FJD het volgende:
Houd mij maar op een misschien. Volgende dag ga ik op vakantie en ik weet niet of ik mag vliegen met zo'n alcoholdamp
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
Nee want vandaag komt Makaay![]()
![]()
![]()
Harry op de bank in de maas ole ole, Harry op de bank in de maas ole ole, Harry op de bank in de maas, Harry op de bank in de maas, Harry op de bank in de maas ole ole
Het lijkt wel of Feyenoord echt iedereen wil hebben tegenwoordig. Weet je wat, we gaan het helemaal anders doen, we kopen gewoon een volledig nieuw elftal..quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
Nee want vandaag komt Makaay![]()
![]()
![]()
Harry op de bank ole ole, Harry op de bank ole ole, Harry op de bank, Harry op de bank, Harry op de bank ole ole
1 is uit zal zo ff zoeken voor jequote:Op donderdag 28 juni 2007 10:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owke, wie zit er in Half Life2??
ik wil graag het volgende weten:
wanneer zijn de release data van episode 1, 2 & 3?
volgens mij is episode 1 al uit, maar ik kan hem nergens vinden?? (FRS, BOL etc)
hellup!!!!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:33 schreef FJD het volgende:
Als hullie geen spelers hebben, kunnen ze ook niet scoren
IJs en zoeken..quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:49 schreef dekkered het volgende:
ijs kan jij niet zoeken?
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Secondary?BOL_OWNER_ID=1004004000035802&Section=GAMES&sec_Page=Beschrijving&ContentType=DESCRIPTION
nee dat moet ie zelf doenquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:50 schreef ursel het volgende:
[..]
IJs en zoeken..
Daar heeft die ons toch voor..
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:49 schreef dekkered het volgende:
ijs kan jij niet zoeken?
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Secondary?BOL_OWNER_ID=1004004000035802&Section=GAMES&sec_Page=Beschrijving&ContentType=DESCRIPTION
dankjequote:Op donderdag 28 juni 2007 10:53 schreef ursel het volgende:
[..]
IJs en iets zelf doen. Dat is hetzelfde als Dekkered en goed nederlandsch..
geen idee zal is zoeken voor je (moet je zelf de volgende keer doen)quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:52 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
schatje ben je
![]()
weet je ook wanneer episode 2 en 3 geplanned staan? episode 2 volgens mij dit jaar nog
episode 2 tussen herfst en winterquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
geen idee zal is zoeken voor je (moet je zelf de volgende keer doen)
Eerst maar eens mijn nieuwe PC..quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik vind HL echt een uberspel![]()
wat vet is dat zeg, ga gelijk episode 1 bestellen![]()
das waarquote:
Je zou ook kunnen proberen wat werk te deligeren..quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Krijg net te horen dat niemand vandaag naar huis mag totdat het werk af is. We zitten hier met 20+ man aan te werken en ik denk laat ik eens op de lijst kijken waarop de openstaande punten staan.
Staan er 5 namen op en wat denk je ik sta er ook gewoon op
Nu mag iedereen dus pas naar huis als ik en die andere 4 klaar zijn
Commitment volgens mijn projectleider. Op zich goed, maar ik zit bijna elke dag hier tot 20:00 en dan zit ik meestal maar met 1 andere oftewel, vanavond word het gezellig op kantoor![]()
![]()
Ik zie nu best veel zure gezichten, aangezien sommige mensen niks tot weinig te doen hebben en toch de hele dag moeten blijven
Goed laat ik maar niet meer tijd verspillen en weer aan het werk gaan
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen proberen wat werk te deligeren..![]()
Dat gaat nu echt niet meer, die kennis is er namelijk niet. Maar goed ik roep al vanaf het begin dat je beter met 5 man bezig kunt zijn dan met 20+quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen proberen wat werk te deligeren..![]()
Met z'n allen pizza eten en kijken hoe hard Jorrit werkt..quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat gaat nu echt niet meer, die kennis is er namelijk niet. Maar goed ik roep al vanaf het begin dat je beter met 5 man bezig kunt zijn dan met 20+
Wel leuk dat er vanavond heel veel komen kijken hoe ik mijn werk doe
Ik bestel, waarschijnlijk, vandaag een nieuwe laptopquote:
quote:AMILO Xi 1546
X-treme multimedia x-perience
Met zijn 17” LCD-beeldscherm en Intel Centrino Mobile technologie zorgt deze notebook voor indrukwekkende multimedia-ervaringen bijvoorbeeld bij het bekijken van DVD’s, foto’s van uw laatste vakantie(s), het spelen van games en nog heel wat meer.
Wil hem hoofdzakelijk gaan gebruiken om Server 2003 op te zetten icm een WinXP/ Vista VMware omgeving zodat ik een beetje kan rommelen met Server.quote:Intel® Core™ 2 Duo processor T5600
legitieme Microsoft Windows® XP MCE (WORD VISTA ULTIMATE)
- 17" TFT WXGA, 1440 x 900
- Crystal View 240 GB SATA (2 x 120GB) 5400 rpm
1024 MB DDR2 533Mhz (WORD 2048 MB)
ATI Mobility™ Radeon® X1800 met 256MB GDDR3 en MXM-III technology
Double Layer DVD +/-R +/-RW
- 10/100/1000 Mbps LAN
- Intel® PRO/Wireless 3945 ABG
- Bluetooth® 2.0
- 1 x ExpressCard slot
- 4 x USB 2.0
- 1 x Firewire
- S-Video Out
- 4 in 1 cardreader (SD/MS/MMC/MSPRO)
- DVI-I / CRT adapter
- Microsoft® Works 8.0 NL
- Power DVD
- Adobe Acrobat Reader
- Norton Internet security (90 dgn)
- Audio - Garantie
- Azalia Codec (7.1 SPDIF)
- 2 internet stereo speakers
- 1 jaar Collect & Return
- 1 jaar Telefonische helpdesk
Extra: Protection Bag en afstandsbediening
"Ik hou van werk, kan er uren naar kijken"quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Met z'n allen pizza eten en kijken hoe hard Jorrit werkt..
Man wat lijkt me dat heerlijk zeg..
Als ik dan klaar ben, doe ik net alsof ik nog niet klaar ben en pruts ik gewoon wat doorquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Met z'n allen pizza eten en kijken hoe hard Jorrit werkt..
Man wat lijkt me dat heerlijk zeg..
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als ik dan klaar ben, doe ik net alsof ik nog niet klaar ben en pruts ik gewoon wat door![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:06 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
![]()
Zullen je collega's erg waarderen denk ik..
nee, bij de koffie om 10.30 ging het al misquote:
Whehe.. blijven hangen bij de koffie juf..quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nee, bij de koffie om 10.30 ging het al mis![]()
jah alles om dat voetbalgeleuter te ontwijkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. blijven hangen bij de koffie juf..
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jah alles om dat voetbalgeleuter te ontwijken![]()
Voetbal ...quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jah alles om dat voetbalgeleuter te ontwijken![]()
Voor mij een gedeeltelijk nieuwe pc. Onderdeeltjes die ik besteld heb of nog moet bestellen:quote:
waar wacht je op dan, machtig mooi spel manquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, maar ik heb HL2 nog niet gespeeld, dus kan daar weinig zinnigs over zeggen..
Mag ik vragen waar en hoeveel je betaald hebt voor dat nieuwe spul?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:46 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Voor mij een gedeeltelijk nieuwe pc. Onderdeeltjes die ik besteld heb of nog moet bestellen:
Processor: C2D Q6600
Moederbord: ASUS P5W DH Deluxe
Geheugen: Corsair QUAD2X4096-6400C5DHX (4x1GB 800MHz)
Hard disk: Raptor 150GB
Weet alleen niet of ik dit in me huidige pc (C2D E6600, 2GB DDR2) moet zetten (vervangen) of als vervanging van me P4 3,6GHz met 2GB DDR2![]()
![]()
Was het niet zo dat intels prijzen deze maand naar beneden gingen dan??quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:00 schreef BugWorks het volgende:
Processor kost me ¤369,- @ informatique.nl (aanbieding tot 5 juli!!)
Moederbord: ¤160,- @ sallandautomatisering.nl
Geheugen: ¤238,- @ 4launch.nl
Hard disk: ¤199,- @ informatique.nl of alternate.nl
Je kan het vast wel een en ander goedkoper krijgen als je via tweakers.net/pricewatch zoekt, maar dit zijn doorgaans de webwinkels waar ik bestel/koop.
Linkje??quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Was het niet zo dat intels prijzen deze maand naar beneden gingen dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |