Mja.. Bavaria..quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/15674
Bierkenners opgelet: alcoholvrij of niet?
Bavaria in Lieshout gaat in een aantal kratten gewoon bier maltflesjes verstoppen. Wie als eerste een alcoholvrij biertje daarin ontdekt wint 15.000 euro.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:03 schreef Mr_Baus het volgende:
Weet je wat ook een stunt is.. gewoon 4 kratten bavaria opzuipen en die leeg opsturen met een briefje..
Geachte Heer of Mevrouw Bavaria,
Ik stuur u bij deze 4 kratjes van uw bocht godendrank retour omdat ik na het nuttigen van deze, nog steeds in nuchtere toestand verkeerde. Met dit gegeven moet ik de conclussie trekken dat ik de jackpot heb gewonnen.
Wel een beetje stom om ze allemaal in hetzelfde kratje te stoppen heh?
Met vriendelijke groet,
Meneer Baus,
Je weet toch!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:17 schreef Mr_Baus het volgende:
Maar ik kan wel een echte tip geven
![]()
Op de 1 of andere manier, misschien vanwege mijn werk, heb ik héél ernstig het vermoeden dat ze de flesjes willen identifceren aan de hand van het chargenummer...
![]()
Dus euh.. Lekker ff als een Josti al die flesjes checken in de supermarkt.. kijken of er een afwijkend chargenummer in een kratje zit![]()
![]()
Edit; Als je nu een afwijkend chargenummer tegenkomt dan moet je wel ff doorzoeken.. Als je meerdere flesjes met datzelfde afwijkende chargenummer tegenkomt dan zit je fout.. Dan was namelijk de ketel leeg voordat het laatste kratje op de band gevult kon worden en is ie afgevuld met een nieuwe lading![]()
Easy as Dell...
Inlevings vermogen misschien. Naarmate het alcohol percentage stijgt, hoe gezelliger alles wordt..quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
i lost my sense of humor i think
nu vind ik bier ook niet zo lekker
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:30 schreef ursel het volgende:
Zo slim had ik je nog niet ingeschat Baus..
En men maar zeggen dat die verfdampen slecht voor je zijn..
valt meequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Zo slim had ik je nog niet ingeschat Baus..
En men maar zeggen dat die verfdampen slecht voor je zijn..
Hoorde en las het ja..quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Radio 1 & Studio Sport melden dat Feyenoord en Bayern Munchen eruit zijn en dat Makaay morgen medisch gekeurd en gepresenteerd word bij Feyenoord!
quote:
Methyl Propyl Alcohol (MPA) ruikt anders verdomd lekker..quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:48 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Precies! 1 van de redenen dat ik ben aangenomen is omdat ik zei dat verf niet stinkt
![]()
Maar euh... zo nu en dan bji het mengen komen er wel wat luchtjes vrij waarvan ik zeg oelala![]()
Staan ze boven te mengen, hun hebben gelaatsmaskers op... maar is er evengoed nog een amonia lucht waar ik gewoon echt tegen aan kan leunen![]()
Maar, idd, het valt mee![]()
Verf/lak/pleister maken is cool![]()
Ik zal morgen ff wat van die naampjes opschrijvenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:49 schreef ursel het volgende:
Methyl Propyl Alcohol (MPA) ruikt anders verdomd lekker..
JA! Terug gevonden!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef RudyCarell het volgende:
terugvindpost
Aparte zaal met het beste geluid en beeldquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:03 schreef RudyCarell het volgende:
Transformers komt btw ook in IMAX3d in pathe arena, is dat gewoon de grootste zaal of echt een apart iets? Daar wil ik hem nog wel een zien!
ik zat ook in de grootste dacht ik, btrap op en dan 180 graden draaien zeg maar... zaal 12 of 14 kan dat? Hij draaide namelijk 2x... de 2e 10 minuten later ofzo...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Aparte zaal met het beste geluid en beeld
MEK was geloof idd eentje waar je wel mee mag oppassen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik zal morgen ff wat van die naampjes opschrijvenserpitinyleen e.d. ofzo en weet ik veel wat nog meer, MethylEthylKeton, bla bla.. Soms heb je ze spul dat ruikt naar van dat bouwpakkettenlijm.. als je daar heel de dag met je bek in zit dan ben je zo stoned als een garnaal
![]()
Maar er is zat bende waarvan je spontaan steken in je harses krijgt als je daar langs looptAfval storten in de chemisch afval stortbakken is ook leuk... wat ik zeg; je kan er echt tegenaan leunen!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef ursel het volgende:
Ach ja, je moet blij zijn dat je geen lab-school gedaan hebt.
slaap lekker schatje van mequote:Op donderdag 28 juni 2007 00:02 schreef Mr_Baus het volgende:
Kleertjes uit, pyamaatje aan
hoogste tijd om naar bed toe te gaan
kijk eens even op de klok
alle kippetjes zijn al op stok
heus we moeten nu slapen gaan,
kleertjes uit en pyamaatje aan!
Dag lieve kijkbuiskindertjes![]()
Daar hoef je toch geen krabbels te zettenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Welkom in de echte wereld. ..![]()
Moet je eens een bedrijf proberen op te richten in India..![]()
We zullen nog ons best moeten doen om hem niet onderaan te laten eindigenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind hem erg matig, sterker nog ik zie nu pas echt hoe slecht hij is, deze zal de top nooit halen
Heel misschien wordt het dan toch nog wat met dit Topicquote:
Ik zeg terrorist in de DOPquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Denk door chemische reacties het lokaal in mijn schoolperiode zo'n 4 keer ontruimd is..
Stomme vraag, zelfs in Rotjeknor hebben ze geleerd om geen foto's meer te maken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoorde en las het ja..
Keltie.. wanneer komen de foto's..??
Niet lullen over iets waar je geen verstand van hebt...quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:09 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Stomme vraag, zelfs in Rotjeknor hebben ze geleerd om geen foto's meer te maken.![]()
Voordat je het weet sta je op een of andere internet pagina van die mannetjes in het blauw![]()
Van Marwijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:50 schreef staticdata het volgende:
laat maar partion magic zal de truc doen. hier gaat het alleen maar over voetbal
Have fun..quote:Op donderdag 28 juni 2007 05:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 gaat naar Rock Werchter, tot maandag lieverds!
Goed voor de competitie deze kwaliteitsboost. Nu maar hopen dat ze er wel een structureel vervolg aan kunnen geven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Van Marwijk
De Cler
Van Bronckhorst
Makaay
Hofland
Slory
Bruins
RTL
Puni
Kan je bij PM niet alleen lege ruimte erbij flikkeren dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:50 schreef staticdata het volgende:
laat maar partion magic zal de truc doen. hier gaat het alleen maar over voetbal
Volgend jaar Coolsingel (of is het Goalsingel?). Jaar daarop C(?)L. Jaar daarop Wereldbekert. Jaar daarop Willem als voorzittert en dan 100 jaar World Domination!quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:09 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Goed voor de competitie deze kwaliteitsboost. Nu maar hopen dat ze er wel een structureel vervolg aan kunnen geven.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgend jaar Coolsingel (of is het Goalsingel?). Jaar daarop C(?)L. Jaar daarop Wereldbekert. Jaar daarop Willem als voorzittert en dan 100 jaar World Domination!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |