Alsof ieder japans huishouden heeft. In Frankrijk schijten ze ook niet allemaal boven een gat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:25 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Verhuis naar japan. Die zijn dol op high-tech verwarmde toiletten met was/droog installaties en vermomgeluiden enzovoorts.
Mijn plasser zit nooit ...quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:21 schreef El_Rolando het volgende:
Als je een zittende plasser bent..
Wattan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:21 schreef El_Rolando het volgende:
Als je een zittende plasser bent..
Optie 1 is natuurlijk een veelzijdige optie; multifunctioneel als het ware!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:40 schreef B_BOY het volgende:
optie 1 een poolse hoer kopen die de hele dag op je wc bril gaat zitten. (is hij heerlijk warm als jij erop moet)
optie 2 een warmte-element uit een frituur slopen en onder de bril bevestigen (nadeel: Frituur slopen is heilig schennis)
optie 3 stiekem bovenschijten en zeg dat het je moeder was
optie 4 beneden schijten en niet zeiken
p.s. dit is een kijk-ik-ben-een-puber-en-zit-onder-de-plak-thuis-topic.
Ik citeer: "Ja toen heb ik me maar laten pijpen door die vuile, vadsige, Hoer. Ach waarom niet? Ik zat er toch"quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Optie 1 is natuurlijk een veelzijdige optie; multifunctioneel als het ware!![]()
maar dat komt omdat jou billetjes schraalgeneukt zijn met de voorbinder van Jenifuuurquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
Ik leg altijd op de pleebril zoeen papiertje !
LOLquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:57 schreef B_BOY het volgende:
[..]
maar dat komt omdat jou billetjes schraalgeneukt zijn met de voorbinder van Jenifuuur
Voorspelbaar + ik zit meestal met mijn benen op de pleebril, ik zit niet met mijn uiterst mooi gaatje erop hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:57 schreef B_BOY het volgende:
[..]
maar dat komt omdat jou billetjes schraalgeneukt zijn met de voorbinder van Jenifuuur
Kun je wel schijten eigenlijk? Ik bedoel....jouw gaatje is als het ware geblokkeerd door je dichtgegroeide regenwoudreservaten die wij konthaar noemen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Voorspelbaar + ik zit meestal met mijn benen op de pleebril, ik zit niet met mijn uiterst mooi gaatje erop hoor.
Zo smerig als je daar op schijt valt alles ernaast
Ik vind het altijd zo leuk als ik aan me reet krab om die harde stukjes onder me nagel te weg te bijtenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Kun je wel schijten eigenlijk? Ik bedoel....jouw gaatje is als het ware geblokkeerd door je dichtgegroeide regenwoudreservaten die wij konthaar noemen.
kontkorstquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo leuk als ik aan me reet krab om die harde stukjes onder me nagel te weg te bijten
Wat waarschijnlijk nog zo is ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:43 schreef nattermann het volgende:
Warme wc-brillenZo ranzig, net alsof er voor jou iemand lekker heeft zitten schijten.
Nah niet echt, woon niet meer thuis.. kom alleen meestal in het weekend nog wel even naar huisquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:40 schreef B_BOY het volgende:
p.s. dit is een kijk-ik-ben-een-puber-en-zit-onder-de-plak-thuis-topic.
GOED IDEE JOH!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zat er zelf ook aan te denken om poepspray te kopen zodat heel het huis stinkt en mijn echte drolgeur niet meer opvalt als ik hem boven erin plens.
indeed-elie-doo!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:43 schreef nattermann het volgende:
Warme wc-brillenZo ranzig, net alsof er voor jou iemand lekker heeft zitten schijten.
kutkachel manquote:Op maandag 2 juli 2007 12:44 schreef geevee het volgende:
Wat dacht je van een kachel te monteren in de w.c.?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |