= Hemicrania = Half Hoofd = Migraine = zwaar k*t...quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:23 schreef C21H23NO5 het volgende:
hemicranie?
Daar heb ik gelukkig geen last van, wel van migraine...quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:28 schreef C21H23NO5 het volgende:
ik dacht eerst letterlijk een half hoofd, anencephalie:
[afbeelding]
migraine is zwaar kut iddquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van, wel van migraine...
Na even googlen: *brrr*quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:28 schreef C21H23NO5 het volgende:
ik dacht eerst letterlijk een half hoofd, anencephalie:
[afbeelding]
nope, maar heeft er wel iets mee te makenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:35 schreef Cootz het volgende:
hib = griep?
dat is juist...H Influenza B reken ik goed, maar moest zijn: Haemophilus Influenzae Type Bquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:37 schreef MadMaster het volgende:
En waar ik Typhus zei bedoel ik Tetanus.
Stop...
Die ja, maar daarom dacht ik aan griep.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:36 schreef MadMaster het volgende:
en H Influenza B..
Netjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:33 schreef Neleos het volgende:
Transvision Vamp
Jay! Hier nog zo iemand die daar altijd zo vrolijk van wordt...quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:39 schreef MREn het volgende:
joepie, de muziekvragen zijn weer 7 halen 1 betalen...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:39 schreef MREn het volgende:
joepie, de muziekvragen zijn weer 7 halen 1 betalen...
New Order is bijna goed...quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:41 schreef Cootz het volgende:
[..]
Jay! Hier nog zo iemand die daar altijd zo vrolijk van wordt...
Maar serieus, hier heb ik wel iets van gehoord. Was het niet onder andere New Order?
Daar weet ik niet veel vanaf, maar ik vind 75% film- en muziekvragen toch weinig meer met algemene kennis van doen hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:41 schreef Houtspeer het volgende:
Je wilt liever medische vragen?
bobsqaud + 2quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef bobsqaud het volgende:
Joy Division Happy Mondays
Geen films kijken he, het moet wel nuttig blijven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef MREn het volgende:
[..]
Maar goed, dat is puur subjectief. Maar ik crash nu toch lekker de rest van de avond voor de tv, dus speel lekker door.
Sorry, had niet verwacht dat mijn antwoord goedgekeurd zou worden, dus had ik zonder te checken mijn PC uitgezet...quote:
Er staan inderdaad weinig films op het programma vannavond, want ik ben 2,5 dag vrij (een wonder) en ga dat lekker invullen met eenvoudig vermaak als the A-Team, toen was geluk heel gewoon, met het mes op tafel, de drie wijzen en wellicht pak ik ook nog een afleveringetjes van Frost mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Geen films kijken he, het moet wel nuttig blijven.
Au contraire...ik heb elke minuut van de dag wel muziek op staan, maar ik heb echt geen flauw idee hoe die gasten er uit zien of hoe hun producer heet. Het gaat mij om de muziek en tekst.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:53 schreef Houtspeer het volgende:
En aan film en muziek heb je niks in het dagelijks leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |