quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:55 schreef Gellius het volgende:
"traagzaa6"?
quote:Traagzaa6 trekt de witte wagen
door de stille strate toen,
en ‘t is weenen, en ‘t is klagen
dat ze bin' de wijte doen!
Ze is 6est een sli66e 6eid.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:57 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, 6isstique sluit ongetwijfeld geheel op eigen initiatief het juiste topic.
6ij deze.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:57 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, 6isstique sluit ongetwijfeld geheel op eigen initiatief het juiste topic.
Nee, buschauffeur.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:03 schreef Gellius het volgende:
Enfin, mevrouw kon niet acteren en zong. Journaliste?
Hmmmmmmmm ....... misschien kun je eens wat leuke trappen uit dat land plaatsen? Bij wijze van hint.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:06 schreef Tokay het volgende:
Nope. Niet Vera Lynn. Andere nationaliteit, bovendien.
Ik heb het inmiddels door... zoals ik al zei en Pyl quotte... ik heb geen fris hoofd momenteel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:36 schreef Gellius het volgende:
[..]
Heu, die trappen heten Montagne de Bueren, niet de dode m'neer, Diaan.
Ik zei dat ze niet Brits was, hè? Daar kom ik op terug.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:08 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm ....... misschien kun je eens wat leuke trappen uit dat land plaatsen? Bij wijze van hint.
Je bent in de war met de dartende tra6bestuurder, Co Sto6pé.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Zingende 6uschauffeuse.... h6666, deed ze 6ee aan Idols?
Straks ga je zeker ook nog zeggen dat ze hele6aal geen 6uschauffeuse wasquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik zei dat ze niet Brits was, hè? Daar kom ik op terug.
Tsssssssssk, inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Straks ga je zeker ook nog zeggen dat ze hele6aal geen 6uschauffeuse was
Fraulein Wasser?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef Tokay het volgende:
Hint: jullie gebruiken mevrouw elke dag, tijdens het douchen.
Ja, die. Schwarzkopf.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:35 schreef Gellius het volgende:
Mevrouw Schwartzkopf? Ik ben zelf van een ander merk overigens.
Dame Elisabeth Schwarzkopf. R.I.P.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:36 schreef pyl het volgende:
Ah, Elizabeth!
Geen idee, het zijn paarse flesjes.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, die. Schwarzkopf.
Head and Shoulders?
Ook aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef Tokay het volgende:
Dame Elisabeth Schwarzkopf. R.I.P.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:44 schreef Gellius het volgende:
Geen idee, het zijn paarse flesjes.
quote:
quote:Carrière
Na de Musikhochschule te Berlijn, debuteerde zij in 1938 als bloemenmeisje in Wagners Parsifal. Korte tijd later werd zij lid van de NSDAP, trad op in "Heimat"-films en werkte als buschauffeuse voor de SS aan het oostfront, Wat haar later op een lange boycot in de Verenigde Staten kwam te staan.
Er bestaan vele opnamen van haar waarvan er verscheidene door kenners worden gerekend tot de mooiste interpretaties van operarollen of liederen die tot op heden zijn gemaakt - misschien geëvenaard maar nimmer overtroffen.
Ze was zich hiervan ook bewust. In Engeland loopt al decennialang het BBC-radioprogramma 'Desert Island Discs' (platen voor een onbewoond eiland) waarbij de gast van de week acht platen mag uitkiezen die hij of zij mee zou willen nemen bij verbanning naar een onbewoond eiland. Zij koos als gast voor acht van haar eigen opnamen.
De zeldzame kritiek, voor zover die nog wel eens werd uitgeoefend, wees op een zo grote aandacht voor de techniek van het zingen dat de directe emotionele impact van het gezongene daarbij misschien wel eens wat tekort kwam.
Zij was gehuwd met de Britse platenproducer Walter Legge.
Met name excelleerde Schwarzkopf in werken van Mozart, Richard Strauss (Vier letzte Lieder), Hugo Wolf en Stravinsky (The Rake's Progress). Schwarzkopf hield na het beëindigen van haar zangcarrière nog regelmatig masterclasses, waarin zij soms genadeloze kritiek op jonge zangers uitte. Ze bleek een vreeswekkend strenge meesteres te zijn voor o.a. Charlotte Margiono, Miranda van Kralingen en Nico van der Meel.
Moderne operaregisseurs konden haar goedkeuring niet wegdragen: de naam van Peter Sellars mocht in haar aanwezigheid niet genoemd worden.
Elisabeth Schwarzkopf overleed op 90-jarige leeftijd.
Die met mintgeur is erg lekker. Vooral als er een beetje van in je oog komt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:51 schreef Gellius het volgende:
Verrek! Dat is 'm.
Mo6.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:49 schreef Z het volgende:
H6.
6ij jou doet de A het niet 6eer? 6ij 6ij zijn het de 6 en de 6.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:00 schreef Z het volgende:
W6t nou gr6ppen?
Dat zijn meneer zijn modellen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
En waar zijn die dames van?
Nope, 'schoon an Englishman in New York.quote:Amerikaan?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Vidal Sassoon?
Tokay, je haar danst!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:42 schreef Tokay het volgende:
"Omdat ik het waard ben."
En dan 30.000quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog 912.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Tokay, je haar danst!
6aar via de P6 heeft zich nog nie6and aange6eld voor de Grote 6eurtquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En dan 30.000Kom op. Scrut. Je kunt het!!
Zijn naa6 doet het ergste ver6oedenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef Gellius het volgende:
Alleen als het niet anders kan hoor. Ik doe liever wat anders natuurlijk. Van pyl weet ik het niet.
Ik vertrouw conte6poranisten sowieso nooit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:12 schreef Gellius het volgende:
Piel? Pielemans? Dat blote knulletje heb ik wel altijd héél suspect gevonden.
Johan CruiJff mag ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:26 schreef Gellius het volgende:
En je J ook. Trouwens.
Ik heb weer "Zatte" in huis. Dat vindt ik toch de lekkerstequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef Gellius het volgende:
En je vooraad van 't IJ biertjes, als je tochj aan het tsjekken slaat.
Die ziJn ook wel oké. Mooie flesJes ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef Gellius het volgende:
Ik hou erg van Orval - al is dat niet van de molen.
Maar zò leeg. Dat heb ik wel met meer bieren. Merkwaardig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die ziJn ook wel oké. Mooie flesJes ook
Er beur'n rare ding'nquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:40 schreef Gellius het volgende:
[..]
Maar zò leeg. Dat heb ik wel met meer bieren. Merkwaardig.
Proost!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:46 schreef Gellius het volgende:
Ik ga d'r ééntje pakken ook. 't Is wel weer mooi geweest hier.
Vraag 'm of hiJ Je een biertJe insChenkt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:57 schreef pyl het volgende:
Ik zie een patroon.
Gelsius80, Heldtquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:36 schreef Gellius het volgende:
Proost, Scrutinzer73!
Hé peaCeman, het probleem met de b en de m is opgelost. Nu heb ik alleen nog een probleempJe met de C en de J.quote:
HiJ doet miJ te geheimzinnig, hiJ broedt op iets.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:53 schreef peaceman het volgende:
Een breipatroon?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
GefeliCiteerd met Je nieuwe huis overigens, peaCeman. Heb Je het al gezien?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
HiJ doet miJ te geheimzinnig, hiJ broedt op iets.
Ik bliJf gewoon in Amsterdam wonen als Je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Ja natuurlijk.... Wordt een mooi stekkie voor ons....
[..]
Een vliegende Contemporanistquote:Pyl is dus vogel geworden onlangs?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bliJf gewoon in Amsterdam wonen als Je het niet erg vindt.
[..]
Ah, een pas ontdekte soort?quote:Een vliegende Contemporanist
O gelukkig maar. Ik kriJg wel de sleutel van de sChuur. Heeft Diaan me beloofd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk voor peaceman en peacewoman
![]()
Weet je zeker dat je je PM al geactiveerd hebt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
6aar via de P6 heeft zich nog nie6and aange6eld voor de Grote 6eurt![]()
Tikje noordelijker, Tong.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Een patroon?
Nee wyccie, die komt pas over zes maanden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:53 schreef wyccie het volgende:
Kerstman.
En wat neemt hij voor ons mee?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:57 schreef Tokay het volgende:
Nee wyccie, die komt pas over zes maanden.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Had hiJ iets van doen met de sCheepvaart?
Hmmm... ja, daarvoor heb ik dan wel weer bewondering. Ook al is het faliekant fout.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Een stem in miJn hoofd deed die suggestie.
Da's geen schrik, maar jolijt.quote:Waarom zo'n sChrik?
Je laCht me uitquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:07 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmm... ja, daarvoor heb ik dan wel weer bewondering. Ook al is het falikant fout.
[..]
Da's geen schrik, maar jolijt.
Ja, aChteraf wist ik het ook meteen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:13 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, en Guido Gezelle had ik al geweten bij 'Belg en geestelijk'.![]()
Het is een gave.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, aChteraf wist ik het ook meteen.
Nee hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:07 schreef Gellius het volgende:
Zitten we wel 'in' de Nederlandse arbeidsverhoudingen met deze meneer?
En wel van het fijnste soort, Gellius.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:35 schreef Gellius het volgende:
Wetenschapper.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:49 schreef Tokay het volgende:
Euh, als meneer zich tussen RJP en RJPvD bevindt, mogen we dan wel een klein beetje opzoeken, pyl?![]()
Hmmmmmmm .. zulk cynisme zijn we niet gewend, Tokay. Verfrissend!quote:
Nou vooruit, een klein beetje dan.quote:Euh, als meneer zich tussen RJP en RJPvD bevindt, mogen we dan wel een klein beetje opzoeken, pyl?![]()
Tsssk. Ik vroeg het voor jou, hoor!quote:
quote:Henri Pirenne (Verviers, 23 december 1862 - Ukkel, 25 oktober 1935) was een Belgisch historicus. Na zijn studie in Luik werd hij aangesteld als professor middeleeuwse geschiedenis aan de Universiteit Gent. Zijn inspirerend onderwijs maakte hem tot de vader van de zogeheten Gentse historische school. Hij geldt als een van de grootste Belgische geschiedkundigen.
Henri PirenneHij werd vooral bekend met zijn monumentale werk Histoire de la Belgique (zeven delen, gepubliceerd vanaf 1899 tot 1932). Daarin probeerde hij aan te tonen dat België reeds een aanvang zou hebben genomen vanaf de tijd vlak na keizer Karel de Grote toen diens rijk na zijn overlijden bij het Verdrag van Verdun in 843 over zijn drie zoons werd verdeeld en onder andere het Middenrijk ontstond waartoe ook het latere België behoorde. Jammer genoeg concentreerde dit werk zich enigszins vooringenomen op het verleden van het graafschap Vlaanderen en het prinsbisdom Luik, en werd amper aandacht gespendeerd aan andere belangwekkende territoria, zoals het hertogdom Brabant, de graafschappen Henegouwen, Namen en Loon. Hierdoor geldt de Histoire de la Belgique al enkele decennia niet echt meer als referentiewerk.
Verder werd Pirenne befaamd met zijn Pirenne-these welke hij uiteenzette in zijn postuum in 1937 verschenen boek Mahomet et Charlemagne (Mohammed en Karel de Grote). Daarin betoogde hij dat de komst van de islam de culturele eenheid van de gebieden rondom de Middellandse Zee zou hebben vernietigd en daardoor een verplaatsing van het culturele zwaartepunt naar de meer noordelijk gelegen landen van Europa zou hebben plaatsgehad - zoals die van keizer Karel de Grote - die daardoor de definitieve erflaters van de Antieke beschaving zouden zijn geworden.
Zijn stelling heeft tot grote internationale debatten geleid, maar vindt tegenwoordig vrijwel geen aanhang meer.
quote:Henri Pirenne first developed the idea for the Pirenne Thesis in POW camp during World War I. He subsequently published it in a series of papers from 1922 to 1923 and spent the rest of his life refining the thesis with supporting evidence. The most famous exposition appears in his 1937 book Mohammed and Charlemagne[1].
Traditionally, historians have dated the Middle Ages from the fall of the Roman Empire in the 5th century, a theory Edward Gibbon famously put forward in the 18th century. Pirenne challenged the notion that Germanic barbarians had caused the Roman Empire to end, and he challenged the notion that the end of the Roman Empire should equate with the end of the office of Emperor in Europe, which occurred in 476. He pointed out the essential continuity of the economy of the Roman Mediterranean even after the barbarian invasions, that the Roman way of doing things did not fundamentally change in the time immediately after the "fall" of Rome. Barbarians came to Rome not to destroy it, but to take part in its benefits; they tried to preserve the Roman way of life.
According to Pirenne the real break in Roman history occurred in the 7th century as a result of Arab expansion. Islamic conquest of the area of today's south-eastern Turkey, Syria, Palestine, North Africa, Spain and Portugal ruptured economic ties to Europe, cutting the continent off from trade and turning it into a stagnant backwater, with wealth flowing out in the form of raw resources and nothing coming back. This began a steady decline and impoverishment so that by the time of Charlemagne Europe had become entirely agrarian at a subsistence level, with no long-distance trade. Pirenne says "Without Islam, the Frankish Empire would have probably never existed, and Charlemagne, without Muhammad, would be inconceivable".
Pirenne used quantitative methods in relation to currency in support of his thesis. Much of his argument builds upon the disappearance of items from Europe, items that had to come from outside Europe. For example, the minting of gold coins north of the Alps stopped after the 7th century, indicating a loss of access to wealthier parts of the world. Papyrus, made only in Egypt, no longer appeared north of the Alps after the 7th century: writing reverted to using animal skins, indicating an isolation from wealthier areas.
Pirenne's Thesis has not entirely convinced all historians of the period. One does not have to entirely accept or deny his theory. It has provided useful tools for understanding the period of the Early Middle Ages, and a valuable example of how periodization schemes are provisional, never axiomatic.
quote:Jacob Burckhardt (Bazel, 25 mei 1818 - Bazel, 8 augustus 1897) was een Zwitsers cultuur- en kunsthistoricus.
Burckhardt is een van de meest vooraanstaande kunsthistorici uit de beginperiode van het discipline. Hij studeerde aan de universiteiten van Bonn en Berlijn. In Berlijn bezocht hij tussen 1839 en 1843 lessen van o.a. Leopold von Ranke, Johann Gustav Droysen, August Boeckh, Franz Theodor Kugler en Jacob Grimm. In Berlijn leerde Burckhardt ook Bettina von Arnim kennen. Hij doceerde aan de universiteiten van Bazel en Zürich. In 1858 keert hij vanuit Zürich terug naar Bazel waar hij tot 1893 les gaf. Hij werd in dit jaar opgevolgd door Heinrich Wölfflin, een van zijn studenten. Hij voerde o.a. met Friedrich Nietzsche een briefcorrespondentie.
Burckhardt is vooral bekend geworden met zijn werken over de cultuur van de renaissance. Zijn belangrijkste boek is: Die Kultur der Renaissance in Italien (1860), dat tot op vandaag een standaardwerk is. Daarnaast heeft hij ook werken geschreven over Rubens, de Middeleeuwen en de klassieke oudheid (Griechische Kulturgeschichte).
Jacob Burckhardt zag in de renaissance de wederkering van de westerse beschaving zoals die in de klassieke tijd was geweest. Belangrijkst aan de renaissance vond hij de seculiere wereldvisie en het zelfbewustzijn van de "gewone" man.
Zijn manier van schrijven wordt als zeer levendig omschreven.
Vandaag de dag is niet alleen het vele citeren uit Burckhardts werken een eerbetoon: het grootste bankbiljet van Zwitserland, dat van 1000 Zwitserse frank, draagt sinds 1995 het portret van de cultuurhistoricus uit Bazel.
Wil je een plaatje of moet ik de naam noemen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef Gellius het volgende:
Diaan, plaats jij Leopold von Ranke nu even?
Welke trappen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:03 schreef Gellius het volgende:
Ai. Van de trappen?
Ja we hebben wel trappen denk ik. Maar deze meneer is daar niet van.....quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:23 schreef Gellius het volgende:
Geen idee. Jullie hebben toch wel trappen daar in het verre Enschede?
Welk record?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:36 schreef pyl het volgende:
Hier is een record aan het sneuvelen, wat ik je brom.![]()
Nee, ik dacht aan de pakistaanse buurvrouw en haar zoon. Liep ze vóór of achter hem, eigenlijk?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja we hebben wel trappen denk ik. Maar deze meneer is daar niet van.....
Is het Dr. Seuss?quote:
Maar niet heus?quote:
Nou, ik wilde me nog niet zelf vertouwen hoor Z. Dat lijkt me een akelig sterven ook. In plaats daarvan heb ik mijzelf een biertje ingeschonken en nu gaat het alweer een stuk beter.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:15 schreef Z het volgende:
Zijn we hier live getuigen van een cesuur in Gellius z'n zelfvertouwen?
Een zesteur, die ontbreekt nog in mijn keukenlade!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:21 schreef Gellius het volgende:
Ik beleef elke dag rond vijven een cesuurtje..
Weet je dat wel zeker, Diaan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jawel.... zijn naam is al eerder genoemd.
Nou, je kan van de trap vallen als er straks een collectant van het Rode Kruis bij je aanbelt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een heerliJke dag, het zonnetje sChiJnt, ik heb Zatte in huis. Wat kan er nog mis gaan?
?Syntax errorquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een heerliJke dag, het zonnetje sChiJnt, ik heb Zatte in huis. Wat kan er nog mis gaan?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Het Rode Kruis? In Oost? Hier komt eerder de Rode Halve Maan langs.
Niet eCht. Het GVB is flink bezig aan de tramrails, daarvoor sChiJnen ze ook nog eens de helft van alle parkeerplaatsen in de straat nodig te hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:39 schreef Gellius het volgende:
Nog ontwikkelingen in Oost, scrut?
Het zal toCh hopeliJk niets met dat Caramelkleurige meisJe met de pronte borstJes van doen hebben?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:46 schreef Gellius het volgende:
Bij bakker hartog heeft ook een tijdje een griezelige aankondiging gehangen. Iets van " Bakkerij Hartog is zwanger! we verwachten groot nieuws in september", maar volgens mij is die omineuze mededeling weer ingetrokken.
Bezit je overigens al een Benriner spiraalsnijder, Took? En 'n 4,5 centimeter gehaktballenknijper?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:24 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een zesteur, die ontbreekt nog in mijn keukenlade!![]()
Die zet ik op het boodschappenlijstje voor Frankrijk. Zouden ze die hebben bij Auchan, denk je?
Tokay liJkt me niet vies van een beetJe ballenkniJperiJ.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:58 schreef Gellius het volgende:
En 'n 4,5 centimeter gehaktballenknijper?
Goede tip. GeliJk even programmerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
[TV-TIP] Red Hot Chili Peppers. Nederland - 3
Voor de liefhebbers
Neen, die heb ik nog niet. En een bedruipspuit heb ik ook niet. Welke gek verzínt zulke namen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:58 schreef Gellius het volgende:
Bezit je overigens al een Benriner spiraalsnijder, Took? En 'n 4,5 centimeter gehaktballenknijper?
Gellius, dat zeepje is NIET bedoeld om je lichaam mee te wassen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:36 schreef Gellius het volgende:
Mensen met aanzienlijke tekorten, vrees ik. Is dat nou wat, zo'n stalen zeepje? Ik ben een tikje allergisch voor zeep, dus misschien is het wat voor onder de doesj.
Daarvoor kun Je toch gewoon Je handen wassen met keukenzout? Werkt perfeCt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:42 schreef Tokay het volgende:
Daarmee kun je onder de kraan vieze geurtjes van je handen schrobben, zoals die van ui en knoflook.
Ik denk ook niet dat het schadelijk is, Gellius, maar echt schoon wordt je lijf er niet van, lijkt me.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:02 schreef Gellius het volgende:
Doch keukenzout moet je steeds opnieuw aanschaffen, en zo'n staalblokje wou genoeg voor een leven moeten zijn. Ik zie alleen niet waarom ik me er niet mee zou kunnen douchen.
Neem je nota, scrut?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:05 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het schadelijk is, Gellius, maar echt schoon wordt je lijf er niet van, lijkt me.
Het ding is immers alleen bedoeld om vieze geurtjes te neutraliseren.
Aueoggughuhgch, dat zijn die stinkwinkels met handgemaakte zeepjes enzo?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:06 schreef Tokay het volgende:
Overigens kan ik je de Lush-lijn van hart aanbevelen.![]()
Er zitten twee Lush-filialen in Amsterdam, ik ben jaloers op je!
klik
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:14 schreef Gellius het volgende:
Aueoggughuhgch, dat zijn die stinkwinkels met handgemaakte zeepjes enzo?
Alleen eenwierookkraam
is erger.
Het metazeepje lijkt me milieuvriendelijker en minder verspillend, dat is al.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Te nihilistisCh voor Je, zeker?
Dat hadden we vroeger thuis!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:07 schreef Tokay het volgende:
Gellius, dit is misschien een goede verzorgingslijn voor jou:
Sebamed
De anderen ook nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:48 schreef Gellius het volgende:
Ik zie 't niet hoor.
Vanwaar het whatever ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:30 schreef Gellius het volgende:
Ach nee, ik zie het al _ Flea en die Hillal, Hallal, whatever.
Ik ben geen groot liefhebber van de Red Hot Chili Peppers.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar het whatever ?
Is toch een leuke plaat ?
Als ik een plaatje van een jeugdfoto moet raden van Adolf Hitler geef ik ook geen commentaar over zijn loopbaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:37 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik ben geen groot liefhebber van de Red Hot Chili Peppers.
Wegbereider voor ons allen dus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef tong80 het volgende:
Wegbereiders, voorlopers, al 20 jaar top
Nou ja de ene ligt onder de grond
Ah, je bedoelde het plaatje-als-plaat. Aanbiddellijke snuiters, absoluut. Ik heb zelfs een zwak voor Flea, op momenten dat hij zijn knuffeldierenbroek draagt (neem je nota, Tokay?). Overigens behoud ik me het recht voor om iedere terzijde te maken die mij goeddunkt hoor. Mag jij van mij ook, zelfs over Hitler.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik een plaatje van een jeugdfoto moet raden van Adolf Hitler geef ik ook geen commentaar over zijn loopbaan.
Hillel?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:30 schreef Gellius het volgende:
Ach nee, ik zie het al _ Flea en die Hillal, Hallal, whatever.
Nee, halal.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:46 schreef wyccie het volgende:
Hillel?
Heb je daar een plaatje van, Gwaen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:44 schreef Gellius het volgende:
Ah, je bedoelde het plaatje-als-plaat. Aanbiddellijke snuiters, absoluut. Ik heb zelfs een zwak voor Flea, op momenten dat hij zijn knuffeldierenbroek draagt (neem je nota, Tokay?). Overigens behoud ik me het recht voor om iedere terzijde te maken die mij goeddunkt hoor. Mag jij van mij ook, zelfs over Hitler.
O!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:56 schreef Gellius het volgende:
Uiteraard. Een pantalon Tokay waardig, zou ik denken:
[afbeelding]
Halalquote:
In de winter, lekker warm!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:04 schreef Gellius het volgende:
Zou je 'm dragen ook?
Doe eens niet zo mal, wyccie, natuurlijk weet ik dat jij weet wat halal is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:11 schreef wyccie het volgende:
Tokay, ik hoop dat je niet denkt dat ik niet weet wat halal is, hè? Anders blijf ik hier weg.![]()
Ja, inderdaad, volgens mij ook. Maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Laten we maar even wachten op pyl.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:25 schreef Gellius het volgende:
Die meneer van Diaan hè? Volgens mij was dat Leopold von Ranke. Het is maar een gok natuurlijk.
Kun je echt niets aan dat toetsenbord van je doen, Scrut?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
WyCCie, ik hoop dat Je miJ snel gaat vertellen wat halal is, hè? Anders bliJf ik hier weg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |