Ja zou ik ook zegge als ik 'm wou en niet kon betalenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:58 schreef dikkedorus het volgende:
Onzinnig pimpding. Maar als je het kan betalen, waarom niet. Wordt je misschien wel populair.
Ik heb zelfs 2 telefoons,quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:58 schreef dikkedorus het volgende:
Onzinnig pimpding. Maar als je het kan betalen, waarom niet. Wordt je misschien wel populair.
Ik vond je vinger verhaal eerder tegen vallen eigenlijk. Had wel iets spannenders verwachtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:24 schreef Slicky het volgende:
Ik heb 'm inmiddels, en dat vinger verhaal alt echt wl mee, ik vin het cker een top ding!
maar al wel langer in ontwikkeling.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:46 schreef TwyLight het volgende:
Nee deze is een week na de iPhone aangekondigd.
http://nl.gizmodo.com/2007/01/19/lg_prada.html
Dat denk ik dus niet, er is meer als 4 jaar aan de iphone gewerktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar al wel langer in ontwikkeling.
overings maakt Lg ook de iphone
Dat geloof ik dan weer nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet, er is meer als 4 jaar aan de iphone gewerkt
Heb ik dus ook gedaan, hoeveel moest jij bijbetalen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:00 schreef Logitik het volgende:
Ik heb hem vandaag ook bestel! Ik heb mijn Hi abbonement verlengt met 2 jaar. Ik krijg nu extra korting (omdat ik dat heb opgebouwd vertelden ze mij). Ik heb altijd al een GSM gewild die touchscreen heeft
Ik krijg hem maandag, of misschien deze week nog
85 euro icm Hi 30 2jr. Krijg jij ook 5 euro korting extra korting?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:50 schreef Slicky het volgende:
[..]
Heb ik dus ook gedaan, hoeveel moest jij bijbetalen?
ja zelfde kep alleen 20 per maandquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:27 schreef Logitik het volgende:
[..]
85 euro icm Hi 30 2jr. Krijg jij ook 5 euro korting extra korting?
yeaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:33 schreef ook_gek het volgende:
heeft die prada ook een handsfree functie zoals een nokia dat heeft en andere merken?
Op de middelste knop drukken van de drie onderaan je telefoon. Daarmee kan je letters verwijderen en dan je nieuwe T9 woord in voerenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:22 schreef Zeeltje het volgende:
hey dat vroeg ik me ook af.
nou ik heb hem dus ook! Super handig,
vette vingers valt mee, scrollen gaat heel goed, Helemaal niet traag.
Nou ja hij is gewoon goed mankeert niks aan.
Iddquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef Skic. het volgende:
LG, nooit meer, na die Chocolate miskoop.
wat is er mis mee dan. ik heb hem ook en vind het een prima toestelquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef Skic. het volgende:
LG, nooit meer, na die Chocolate miskoop.
Ik ben er zeer tevreden over. Alles gaat juist heel vloeiend bij mijquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:10 schreef TwyLight het volgende:
een vriendin van mij heeft die prada, maar dat ding is helemaal niet vloeiend
als je van het ene naar de andere menu gaat gaat dat mat schokjes
Wat kan je met firmware?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:49 schreef Slicky het volgende:
bij mij ook.. Mja idd nog wat bugs, ik hoop dat er snel nieuwe firmware voor uit komt
Telfort ondersteunt EDGE al niet meer geloof ikquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:11 schreef Qunix het volgende:
* EDGE ondersteuning (Voorlopig alleen Telfort in NL)
Telfort heeft dat maar is nu van kpn. Binnenkort verdwijnt dat en gaan ze over naar hsdpa (x keer sneller dan umts)
Bron: http://nl.wikipedia.org/w(...)es_for_GSM_Evolution
Ik vind het een lelijk toestel.![]()
Sinds ik filmpjes heb gezien over de iPhone, leek het mij heel erg tof om een touchscreen telefoon te nemenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:37 schreef Saekerhett het volgende:
Dat zie je toch van mijlenver aankomen, Logitik
Al die verhalen over de Chocolate () telefoon, de eerste week vindt iedereen dat ding geweldig, en daarna is het kommer en kwel met dat kutding. Waarom heb je niet gewoon een degelijke Nokia, SE of Samsung gehaald? LG en telefoons gaan qua gevoel bij mij sowieso niet samen, en dat blijkt wel weer.
Die is helemaal niet perfect, als die perfect was, zou je er niet zoveel klachten over horen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:50 schreef ook_gek het volgende:
ik heb de chocolate ding en die is perfect. Beter dan dat nokia N model wat elke keer vast loopt
dat is natuurlijk het meest domme gelul dat er bestaatquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die is helemaal niet perfect, als die perfect was, zou je er niet zoveel klachten over horen.
Mensen met een perfect werkende phone zul je nooit horen, alleen mensen die klachten hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die is helemaal niet perfect, als die perfect was, zou je er niet zoveel klachten over horen.
Linker kant aan de zeikantquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:17 schreef Logitik het volgende:
Nog een nadeel: Als je in een keuzemenu bent, kan je geen nummers drukken. Als je bijvoorbeeld naar de helpdesk gaat bellen van je provider, wordt er vaak gevraagd "voor nederlands, kies 1, voor belgisch kies 2 etc. Dit gaat dus niet meer
Echt kut! Op het begin is het allemaal nog wel tof, maar als je de telefoon wat langer in gebruik hebt, kom je allemaal nadelen tegen
Dan speel je toch opnieuw.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:59 schreef Zeeltje het volgende:
Weet iemand hoeveel levels die halloween fever heeft? Ik ben nu bij 32 en vind het zo vet spel dat ik bang ben dat als ik dadelijk meer speel dat het dan over is
Als je 45 afrondt schijn je een foutmelding te krijgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:59 schreef Zeeltje het volgende:
Weet iemand hoeveel levels die halloween fever heeft? Ik ben nu bij 32 en vind het zo vet spel dat ik bang ben dat als ik dadelijk meer speel dat het dan over is
Waarom dat nu weer? Omdat er een logo boven in beeld staat..? En je kunt foto's gewoon opslaan op de geheugenkaart.....quote:
Ten tijde van jouw post was EDGE volgens mij al lang en breed de deur uit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:11 schreef Qunix het volgende:
* EDGE ondersteuning (Voorlopig alleen Telfort in NL)
Telfort heeft dat maar is nu van kpn. Binnenkort verdwijnt dat en gaan ze over naar hsdpa (x keer sneller dan umts)
Bron: http://nl.wikipedia.org/w(...)es_for_GSM_Evolution
Ik vind het een lelijk toestel.![]()
Wat dacht je van settings, dan op het floppydisk icoontje klikken en external kiezen?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:20 schreef Logitik het volgende:
Ik zit met een probleem.
Ik krijg het maar niet voor elkaar om foto's op mijn uitbreidbaar geheugen kan zetten. Als ik na ongeveer 20 foto's gemaakt te hebben krijg ik de melding dat het geheugen vol is, en dat ik ze op het andere gehuegen moet plaatsen. Maar ik kan dat nergens instellen.
Weet iemand hoe dit kan, wat doe ik verkeerd![]()
![]()
Hmm, ik gebruik hem ook als wekker... En nog nooit dit probleem tegengekomen, ik hoop ook niet dat het wel gaat gebeurenquote:Op zondag 6 januari 2008 12:09 schreef Logitik het volgende:
Er zit een onbetrouwbare wekker op! Ik heb de telefoon eens opnieuw moeten opstarten om de wekker weer werkend te krijgen!
Omdat de wekker niet afging, heb ik mij verslapen voor een belangrijk tentamen op school! Ongelogelijk, wat een kutzooi
Ja iddquote:Op zondag 6 januari 2008 12:11 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hmm, ik gebruik hem ook als wekker... En nog nooit dit probleem tegengekomen, ik hoop ook niet dat het wel gaat gebeuren
Wel kut dat je een tentamen gemist hebt daar door....
1 of de 50 is dus brak, en dat vind jij goed ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is natuurlijk het meest domme gelul dat er bestaat![]()
Zoek even op een 37" LCD TV van philips. Daar vind je alleen maar gezeik over hoe slecht het wel niet is. Maar het is wel DE tv van het jaar geworden. Die klachten zijn maar 2% van alle gefabriceerde tv's. Dus 98% van de eigenaren van dat type tv zijn tevreden.
Het is echt een verschrikkelijk toestel, brakke J2ME implementatie, net zoals alle LG toestellen.quote:(..)
Feit is dat die chocolade ding van LG 1 van de best verkochte telefoon is geweest van afgelopen jaar. Dat zal het nooit geweest zijn wanneer het product slecht is.
iPhone Fanboy...quote:Op zondag 6 januari 2008 14:19 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
1 of de 50 is dus brak, en dat vind jij goed ?
[..]
Het is echt een verschrikkelijk toestel, brakke J2ME implementatie, net zoals alle LG toestellen.
quote:
Zie je, dat bedoel ik nou...quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:44 schreef Zeeltje het volgende:
hey met dat wekker gebeuren heb ik ook gehad! ik dacht dat ik perongeluk een instelling had veranderd maar naar resetten deed die het weer niet na 2 keer!
echt kut is dat!
Voor allebei. Alleen niet voor kinderen, dus jij hebt er niks aan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:18 schreef Ikke0001 het volgende:
Hey vraagje weet iemand of de prada een vrouwentelefoon is of is ie ook voor mannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |