Ja zou ik ook zegge als ik 'm wou en niet kon betalenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:58 schreef dikkedorus het volgende:
Onzinnig pimpding. Maar als je het kan betalen, waarom niet. Wordt je misschien wel populair.
Ik heb zelfs 2 telefoons,quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:58 schreef dikkedorus het volgende:
Onzinnig pimpding. Maar als je het kan betalen, waarom niet. Wordt je misschien wel populair.
Ik vond je vinger verhaal eerder tegen vallen eigenlijk. Had wel iets spannenders verwachtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:24 schreef Slicky het volgende:
Ik heb 'm inmiddels, en dat vinger verhaal alt echt wl mee, ik vin het cker een top ding!
maar al wel langer in ontwikkeling.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:46 schreef TwyLight het volgende:
Nee deze is een week na de iPhone aangekondigd.
http://nl.gizmodo.com/2007/01/19/lg_prada.html
Dat denk ik dus niet, er is meer als 4 jaar aan de iphone gewerktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar al wel langer in ontwikkeling.
overings maakt Lg ook de iphone
Dat geloof ik dan weer nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet, er is meer als 4 jaar aan de iphone gewerkt
Heb ik dus ook gedaan, hoeveel moest jij bijbetalen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:00 schreef Logitik het volgende:
Ik heb hem vandaag ook bestel! Ik heb mijn Hi abbonement verlengt met 2 jaar. Ik krijg nu extra korting (omdat ik dat heb opgebouwd vertelden ze mij). Ik heb altijd al een GSM gewild die touchscreen heeft
Ik krijg hem maandag, of misschien deze week nog
85 euro icm Hi 30 2jr. Krijg jij ook 5 euro korting extra korting?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:50 schreef Slicky het volgende:
[..]
Heb ik dus ook gedaan, hoeveel moest jij bijbetalen?
ja zelfde kep alleen 20 per maandquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:27 schreef Logitik het volgende:
[..]
85 euro icm Hi 30 2jr. Krijg jij ook 5 euro korting extra korting?
yeaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:33 schreef ook_gek het volgende:
heeft die prada ook een handsfree functie zoals een nokia dat heeft en andere merken?
Op de middelste knop drukken van de drie onderaan je telefoon. Daarmee kan je letters verwijderen en dan je nieuwe T9 woord in voerenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:22 schreef Zeeltje het volgende:
hey dat vroeg ik me ook af.
nou ik heb hem dus ook! Super handig,
vette vingers valt mee, scrollen gaat heel goed, Helemaal niet traag.
Nou ja hij is gewoon goed mankeert niks aan.
Iddquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef Skic. het volgende:
LG, nooit meer, na die Chocolate miskoop.
wat is er mis mee dan. ik heb hem ook en vind het een prima toestelquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef Skic. het volgende:
LG, nooit meer, na die Chocolate miskoop.
Ik ben er zeer tevreden over. Alles gaat juist heel vloeiend bij mijquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:10 schreef TwyLight het volgende:
een vriendin van mij heeft die prada, maar dat ding is helemaal niet vloeiend
als je van het ene naar de andere menu gaat gaat dat mat schokjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |