Daar wordt te veel onzin gepleurd vandaar dat ie hier komt...quote:
roflquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:55 schreef Electro-Worm het volgende:
Dus jullie willen een banner, met wat menserger je niet poppetjes erin, ofzo?
Nu de text nog. Cybernations?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:08 schreef Wouser het volgende:
[..]
rofllaat je fantasie lopen ofzo... of check cybernations topic zodat je weet wat cybernations ong. inhoud...
details forumheader
Breedte 940px
Minimale hoogte 72px
Maximale hoogte 130px
details logo
geen
nvm, komt eraan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:32 schreef Demon_Hunter het volgende:
Mag ik een banner !
Van Illdian stormrage
http://empireearth.free.fr/galerie/photos/illidan.jpg
en mijn naam erin : CvdP en Demon_Hunter ? alvast bedankt !
Godver ja,quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:56 schreef Merovingian het volgende:
Volgens mij vroeg ie een biljet van 99 euro ipv 90
Je doet meequote:Op woensdag 27 juni 2007 21:13 schreef donroyco het volgende:
Hier ook een designer...
@Godlike02, we komen er wel
Tuurlijkquote:
Zoiets?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:23 schreef EggsTC het volgende:
[afbeelding]
Je mag ook deze of deze erin verwerken
bedankt alvast
edit, kut anglefire.. ik load vanavond wel ff wat up
quote:
mm okquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:25 schreef Electro-Worm het volgende:
Doe ik om 5 uur wel. heb nu geen photoshop.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:07 schreef Electro-Worm het volgende:
#. Wilt u een banner, Signature of Wallpaper banner
#. Text op het ontwerp murp for mod voter
#. Als het een banner moet zijn : Afmeting in pixels, of als het voor FOK moet zijn dan kan je er dat ook bij vermelden. is voor fok
# Thema/style ( duister / vrolijk / cartoon / 3d...etc) vrolijk
# Kleur Combinatie ( het liefst het vermelden van 1 of 2 kleuren) geel/ rood
Greets greets
Oh, ik ben iets vergeten te zeggen,quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:10 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]
Als ik die banner eraf moet halen en die zijkant en header apart moet maken zeg je 't maar.
Nu ff samen vatting van wat je wilt want ik begrijp niet helemaal. je wilt dus dat die onderkant en bovenkant van het lange stuk door kan lopen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, ik ben iets vergeten te zeggen,.
Omdat de OP elke keer een topic bijkrijgt van een nieuw deeltje, moet het mogelijk voor mij zijn om de linkerkant te verlengen met 15 pix...
Wat ook kan, als je het wilt ofcourse,, de linkerkant mooi afwerken, zodat het na een tijdje niet meer doorloopt. Zodat het niet meer nodig is om het plaatje elke keer aan te passen. Of ik moet het deeltje van de linkerkant hebben wat steeds herhaalt wordt. (zodat ik dus elke keer 15pix erbij kan plakken...
Oh, kun je er een rechterkant bij fixen en ook de tussenbars ([aasc], wie posten er wel eens wat?, waar zijn de vorige delen, etc etc) ervoor aanmaken?
Dank.
(Als het mogelijk is, kun je een textloze banner erbij geven..?)
De OP wordt steeds langer, omdat er elke keer 1 regel bij komt. Dat is precies 15pixels.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:52 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Nu ff samen vatting van wat je wilt want ik begrijp niet helemaal. je wilt dus dat die onderkant en bovenkant van het lange stuk door kan lopen?
Ik heb dus bij elke nieuwe deel een verlengstukje nodig. Het lijkt me leuk als ie doorloopt ipv een niet-passend stukje..quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:10 schreef Electro-Worm het volgende:Wtf. Maar om het te verlengen heb je eigenlijk gewoon een stuk nodig van 15 px nodig dat er altijd op past?
Je hebt zo'n Mega lijst van een OP.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:18 schreef Electro-Worm het volgende:
Ksnap niet, sorryMisschien kan Donroyco of Ravii je helpen. Anders moet je even iets posten in hoe zien jouw designs eruit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |