Eerst zien, dan geloven ...... Ik vertrouw de redactie niet bij het toepassen van regelsquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dennis heeft sowieso een boete vanwege het slaan. De vraag is of ze Huub ook weer bestraffen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
volgens mij kun je in de kut van adel rustig met een slappe leuter roeren, op zich hóeft het dan ook weer niet te werken
Nee, ik heb het al lang niet meer gezien en ben echt verbijsterd wat ik hier zie. échtquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat jij dit niet al tig keer hebt gezien![]()
Hij is er speciaal voor opgebleven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat jij dit niet al tig keer hebt gezien![]()
Appelsap zeg maar...quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat heeft Dennis voor smerige kamerjas aan vol met gele vlekken
Ik geloof je wel hoor. Ik weet nog dat ik dat lang geleden ook hadquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, ik heb het al lang niet meer gezien en ben echt verbijsterd wat ik hier zie. écht![]()
Gebeurd tijdens het vechten?quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat heeft Dennis voor smerige kamerjas aan vol met gele vlekken
ja hee wat nou! we zijn inmiddels 40 minuten bezig en het konijnt nog steeds - ik begin te twijfelen aan mezelf - ik snap mezelf niet!!!quote:
Dacht dat Jaap ze weggejaagd had terwijl Dennis met z`n handen in z`n zakken stond toe te kijken?quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
Dennis vertelt giegelend dat hij de meisjes jankend de poort uitgejaagd heeft..
Daaromquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Om een goed totaalplaatje van alle miljonairs te krijgen![]()
Maar issut nou gelukt met rat of niet ???quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja hee wat nou! we zijn inmiddels 40 minuten bezig en het konijnt nog steeds - ik begin te twijfelen aan mezelf - ik snap mezelf niet!!!![]()
![]()
![]()
Dat zei hij ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dacht dat Jaap ze weggejaagd had terwijl Dennis met z`n handen in z`n zakken stond toe te kijken?
phewwwwww. fokking hellquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
Klaar. Ze zijn klaar!
Schatje, rustig... het zijn Brian en Amanda...wat kunnen die nou wel?quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja hee wat nou! we zijn inmiddels 40 minuten bezig en het konijnt nog steeds - ik begin te twijfelen aan mezelf - ik snap mezelf niet!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dacht dat Jaap ze weggejaagd had terwijl Dennis met z`n handen in z`n zakken stond toe te kijken?
Ik denk van nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar issut nou gelukt met rat of niet ???
Dennis probeert zichzelf te overtuigen van z'n terroractie net als dat hij zichzelf continu moet overtuigen van z'n eigen player-persoonlijkheid.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Brian z'n rollator mee in bed heeft genomen als stijgbeugel .......quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:41 schreef Prospera het volgende:
Het lukt hem weer niet, die verdraaide pilletjes ook...
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20070626/ScreenShot110.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb nog NOOIT gemerkt dat hij klaarkwam. Geen zucht, geen geluid, geen speciale beweging, geen pauze... niets.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar issut nou gelukt met rat of niet ???
Dacht ook al zoiets te zien aan z'n frustie focking gezichtquote:
Niet verstandig van dennis dan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:44 schreef Kaleddis het volgende:
Dennis neemt een fles Malibu mee naar bed![]()
In welke maand deed brian dat, misschien is huub wel 'gekker' dan brianquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:42 schreef PC eend het volgende:
Huub zei nou zelf dat hij niet ver van het moment is dat hij zichzelf in zijn gezicht slaat
Ik denk dat die er nog stond, hij dronk dat (uit de fles) al bij z'n bed met een van die meidenquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:44 schreef Kaleddis het volgende:
Nee die stond er nogquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:44 schreef Kaleddis het volgende:
Het was januari op een dag dat het heel kort en heel hard sneeuwdequote:Op woensdag 27 juni 2007 03:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
In welke maand deed brian dat, misschien is huub wel 'gekker' dan brian
Reken daar maar wel op. En ook Huub moet wat frustratie kwijt...quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:45 schreef tipsch het volgende:
owee als Lieke en Huub nu ook gaan neuken
Dan kun je nog niet naar bed?quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:45 schreef tipsch het volgende:
owee als Lieke en Huub nu ook gaan neuken
Lieve pc-duck, dat zei hij gekscherend ...quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:42 schreef PC eend het volgende:
Huub zei nou zelf dat hij niet ver van het moment is dat hij zichzelf in zijn gezicht slaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |