Goed nieuwsquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef patrickt37 het volgende:
Werder, Fiorentina en Lazio willen Maduro
Gepubliceerd op 27-06-07 om 17:15 door Tim Vogelpoel
Hedwiges Maduro heeft met zijn sterke optreden op het EK onder 21, waar hij met Jong Oranje de Europese titel veroverde, interesse gewekt van verscheidene clubs. De middenvelder kan volgens Voetbal International rekenen op interesse van twee Italiaanse topclubs en een Duitse topper.
Het zou hierbij gaan om respectievelijk Lazio Roma, Fiorentina en Werder Bremen. Maduro, die bij Ajax overbodig is, zou echter geen oren hebben naar een transfer naar Duitsland of Italië.
'Ik wil bij Ajax slagen en er een goed gevoel aan overhouden', verklaarde de middenvelder tegenover HighLow. Ook vertelde Maduro diezelfde internet-zender dat en dezer dagen een gesprek tussen hem en de clubleiding plaats zal vinden.
Delorge kan op alle posities wel uit de voeten, hij is vooral voor de breedte gekocht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Delorge zien we meer als middenvelder? Ja duh. Ik zie Stekelenburg ook meer als een keeper.
Op het middenveld ja. Ik vind Delorge nou niet bepaald een vleugelspelerquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:13 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Delorge kan op alle posities wel uit de voeten, hij is vooral voor de breedte gekocht.
Hopelijk een kwestie van creatief boekhouden. De Mul voor veel centjes verkopen en ergens lekker goedkoop een goede rechtsbuiten ophalen. De Ridder ofzo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef JeroenV het volgende:
In ieder geval goed nieuws dat we in ieder geval nog een aankoop gaan krijgen
Ik vind dat we er beter op moeten worden om kampioen te worden. Niet alleen maar het vervangen van vertrekkende spelers. Ik zie nog steeds graag een opvolger van Grygera of is Vertonghen genoeg?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef JeroenV het volgende:
In ieder geval goed nieuws dat we in ieder geval nog een aankoop gaan krijgen
Prachtig verdraaide woorden dus. De Ridder is een te dure bankzitter...quote:
Ach ja, zodra we over vrienden van kennissen gaan beginnen.quote:
Ik moest ook hard lachen toen ik dat bericht lasquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ach ja, zodra we over vrienden van kennissen gaan beginnen.
Echt he. Voor het EK hoorde je niemand over hem, en ineens is ie toch weer zo goed. Hypegeil Nederland. Nevland moest na zijn goede seizoen ook naar Ajax of psv, en nu is het niks meer. Suarez volgend seizoen hetzelfde. Alves moet ik ook nog maar zien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:58 schreef BB-boy het volgende:
Jezus, wat een hype heeft dat tournooi teweeg gebracht in voetballand.
Mwah... ik noemde De Ridder al voor het toernooi als kandidaat voor de rechtsbuitenpositie. Ik wist wel dat hij wat kan, dat toernooi heeft het alleen maar bevestigd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Echt he. Voor het EK hoorde je niemand over hem, en ineens is ie toch weer zo goed. Hypegeil Nederland. Nevland moest na zijn goede seizoen ook naar Ajax of psv, en nu is het niks meer. Suarez volgend seizoen hetzelfde. Alves moet ik ook nog maar zien.
Voor dit EK hebben we het al eens over de Ridder gehad in dit topic hoor.. Niet eens zo heel lang geleden als ik het goed heb.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Echt he. Voor het EK hoorde je niemand over hem, en ineens is ie toch weer zo goed. Hypegeil Nederland. Nevland moest na zijn goede seizoen ook naar Ajax of psv, en nu is het niks meer. Suarez volgend seizoen hetzelfde. Alves moet ik ook nog maar zien.
Die is toch totaal niet haalbaar als er tal van Italiaanse topclubs interesse hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef w00h00 het volgende:
Motta aantrekken.
Precies, middenvelders genoeg. Zie er eerst maar eens één of twee kwijt te raken, Lindenbergh en Krohn-Dehli bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:58 schreef BB-boy het volgende:
En we hebben hem niet nodig.
Kom maar op met namen, Andy en de Ridder mogen nietquote:Ajax wil nieuwe rechtsbuiten bij vertrek De Mul
In voetbalweekblad VI laat Martin van Geel weten dat Ajax een extra rechtsbuiten wil aantrekken indien de transfer van De Mul naar Sevilla rondkomt. Van Geel vindt die positie ondanks de komst van Bakircioglu dan te dun bezet.
Ja, maar wij hebben ten Cate en die komt van Barcelona, zegt iedereen dan weerquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die is toch totaal niet haalbaar als er tal van Italiaanse topclubs interesse hebben.
Wesley Verhoek.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kom maar op met namen, Andy en de Ridder mogen niet![]()
Motta heeft al enkele malen aangeven interesse te hebben in een overstap naar Ajax.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die is toch totaal niet haalbaar als er tal van Italiaanse topclubs interesse hebben.
Andrei Demtsjenko, wie anders.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Foreign Suprisequote:Op woensdag 27 juni 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |